2023 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
---|---|---|---|---|
IFIOM/19.DT |
Põhikooli õpilaste raalmõtlemise hindamismudel MATIK-projektõppes
(Designing a Rubric for Assessing Computational Thinking in STEAM Education Projects in Primary School)
|
Mart Laanpere, Kristin Parve | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/20.DT |
Informaatika teemade juhendamine ja hindamine põhikooli digiloovtöö kontekstis
(Supervising and Assessing Informatics-Related Learning in Digital Project Work at Key Stage III)
|
Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/20.DT |
Informaatika valikaine õpetamine Saaremaa koolides
(Teaching Informatics as a Separate Subject in Schools of Saaremaa)
|
Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT |
Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses
(Assessment and Development of Digital Competence of Educators: A Comparative Study in Two Municipalities)
|
Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT |
Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes
(Integrating Computational Thinking and Robotics into STEAM Project-Based Learning in Key Stage II)
|
Janika Leoste, Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT |
Digivahendite kasutamine spetsiifiliste õpiraskustega õpilaste õppetöö toetamiseks
(Using Digital Tools to Support Learning for Pupils with Specific Learning Difficulties)
|
Linda Helene Sillat | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT |
Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses
(Assessment and Development of Digital Competence of Educators: A Comparative Study in Two Municipalities)
|
Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT |
Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes
(Integrating Computational Thinking and Robotics into STEAM Project-Based Learning in Key Stage II)
|
Janika Leoste, Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Digitaalse õpiobjekti loomine 4.-6. aastaste laste jaoks 21. sajandi oskuste arengu toetamiseks LEGO Education baasil
(Digital Educational Platform Based on LEGO Education Framework for Preschoolers' 21st Century Skills Development)
|
Hans Põldoja | 03.02.2023 | |
9 defended final theses |
||||
2022 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/18.DT |
Põhikooli laste digivahendite kasutamise reguleerimine lastevanemate poolt
(Regulation of the Usage of Digital Devices Among Parents of Basic School Children)
|
Mart Laanpere, Kristin Parve | 03.06.2022 | |
IFIOM/20.DT |
Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis
(Prototyping a Smartphone App fo Computational Thinking Learning Paths in Basic Schools)
|
Mart Laanpere | 03.06.2022 | ETERA |
IFIOM/20.DT |
Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis
(Prototyping a Smartphone App for Computational Thinking Learning Paths in Basic Schools)
|
Mart Laanpere | 03.06.2022 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Õpetajakoolituse paindlikkuse toetamise veebirakenduse prototüüp
(Web Application Prototype for Supporting the Flexibility of Teacher Education)
|
Hans Põldoja | 26.01.2022 | ETERA |
4 defended final theses |
||||
2021 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/18.DT |
Digipädevuste hindamisvahendi disainimine ja piloteerimine Raplamaa 3. klassi õpilaste seas
(Design and Pilot a Digital Competencies Assessment Instrument for 3th Grade Students of Rapla)
|
Linda Helene Sillat | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Ozobot haridusrobotile töölehtede loomine 2. klassi loodusõpetuse teema „Ilm“ läbimise toetamiseks
(Creating Worksheets for Educational Robot Ozobot to Support the Teaching of Natural Science Topic 'Weather' in Second Grade)
|
Piret Luik | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Projektõppe koostamine kursusele intelligentne transpordisüsteem maanteetranspordi üliõpilastele Tallinna Tehnikakõrgkoolis
(Development of Project Based Intelligent Transport Systems Course for Transport- and Traffic Management Students in TTK University of Applied Sciences)
|
Marge Kusmin | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Matemaatika ja informaatika omavaheline lõiming 8. klassi näitel
(The Integration of Mathematics and Informatics in the 8th Grade)
|
Jüri Kurvits | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Õppevara loomine riistvara ja operatsioonisüsteemide alused kursusele TLÜ Haapsalu kolledžis
(Creating Learning Resources for the Basics of Computer Hardware and Operating Systems Course at Tallinn University Haapsalu College)
|
Andrus Rinde | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Vanemaealiste digipädevuse arendamise mudel digitaalsete õpiampsude abil
(a Model for Developing Digital Competence of Elderly Using Digital Learning Nuggets)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Õpetajate digipädevuse kaardistamine Järveküla kooli näitel
(Mapping the Digital Competence of Teachers: A Case of Järveküla School)
|
Linda Helene Sillat, Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Raalmõtlemise integreerimine Eesti õpetajakoolitusse
(Integrating Computational Thinking Into Teacher Training in Estonia)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
III kooliastme informaatika valikkursuse digiõppevara tegevusuuring
(Action Research on Designing Digital Learning Resources for an Elective Course on Informatics in Key Stage III)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Enesereguleeritud õppimise toetamine informaatika distantsõppes 6. klassi näitel
(Supporting Sixth Grade Students’ Self-Regulated Learning Skills in Computer Science Distance Learning Lessons)
|
Kairit Tammets, Kaire Kollom | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Tegevusuuring informaatika lõimingust teiste õppeainetega
(Action Research on Integrating Informatics With Other Subjects)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Informaatika õpetamine Narva koolides: õppeaine eesmärgid, sisu ja õppevara
(Teaching Informatics in Narva Schools: Course Goals, Content and Learning Resources)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Rakvere linna ja Vinni valla koolide valmisoleku kaardistamine uue informaatika ainekava rakendamiseks
(Mapping Readiness to Implement New Informatics Curriculum - Example of Rakvere and Vinni Schools)
|
Mart Laanpere, Maia Lust | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Eesti gümnaasiumide ootused põhikooli lõpetanute digipädevusele
(The Expectations of Estonian Upper Secondary Schools for the Digital Competence of Basic School Graduates)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Distantsõppe ajal kasutatud digitaalsed keskkonnad Tallinna linna koolide näitel
(Digital Environments Used Distance Learning On The Example Of Tallinn City Schools)
|
Birgy Lorenz, Catlyn Kirna | 29.01.2021 | ETERA |
15 defended final theses |
||||
2020 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/18.DT |
Digipädevuste õpetamine digiklassides II kooliastmes ühe Harjumaa üldhariduskooli näitel
(Teaching Digital Competences in Digital Classes in Stage II on The Example of a General Education School in Harju County)
|
Elyna Nevski | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
5.klassi informaatika õpilaste autonoomia- ja kompetentsusvajaduse toetamine distantsõppe ajal
(Supporting 5th Grade Computer Science Students’ Autonomy and Competence Needs During Distance Learning)
|
Triin Ulla | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Windowsi operatsioonisüsteemide halduse mooduli väljatöötamine kutseõppele
(Developing the Module on Windows Operating System Management for Vocational Education)
|
Hans Põldoja | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Digiõppevara kogumiku loomine õpperobotite integreerimiseks koolieelikute õppe- ja kasvatustegevustesse
(Creating Digital Learning Resources to Integrate Educational Robots Into Preschool Learning Activities)
|
Janika Leoste, Maire Tuul | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Muutused Tallinna EduInnoLabs koolide õpikäsituses ja informaatikaõppes
(Changes in Approach to Learning and Informatics Education in Tallinn Eduinnolabs)
|
Mart Laanpere | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Ida-Virumaa üldhariduskoolide võimalused süvendatud IT-õppeks põhikooli tasandil
(Possibilities for In-Depth IT Education in Lower and Middle Secondary Schools in Ida-Viru County)
|
Maia Lust, Mart Laanpere | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Veebidisaini e-õpiku prototüübi arendusuuring
(Web Design E-Textbook Prototype Design-Based Research)
|
Mart Laanpere | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Huviringide võrgustik abistava vahendina reaal- ja tehnoloogiahariduse omandamisel – tegevusuuring Eesti Kosmosekoolide Võrgustiku näitel
(Network of Extracurricular Study Groups as a Support for STEM Learning – Action Research on Estonian Space School Network)
|
Timo Tobias Ley, Janika Leoste | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Koostöine õpetamine robootikaga rikastatud tunnis 3. klassi matemaatika näitel
(Co-teaching Robot-Supported Math Lessons in Third Grade)
|
Janika Leoste, Mati Heidmets | 19.06.2020 | ETERA |
9 defended final theses |
||||
2018 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/15.DT |
Digipädevuste hindamine põhikooli väikeklassis
(Assessment of Digital Competency in a Small Class of Basic School)
|
Mart Laanpere | 19.01.2018 | ETERA |
1 defended final thesis |
||||
2017 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/14.DT |
Õpilased õpiku kaasautorina: 3D-printimise digiõpiku arendusuuring
(Pupils as Co-Authors: A Design Research on a Digital Textbook about 3D Printing)
|
Mart Laanpere | 24.01.2017 | ETERA |
1 defended final thesis |
||||
2016 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/14.DT |
E-portfoolio võimalused õpilaste karjäärivalikute toetamiseks
(Possibilities of Implementing E-Portfolio for Career Choices for Students)
|
Kairit Tammets | 08.06.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT |
Digipädevuste kujundamine põhikoolis füüsika õpetamise kaudu
(Teaching Digital Competences on the Physics Course in Basic School)
|
Mart Laanpere | 08.06.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT |
Vabavaralised vahendid arvutipõhiseks testimiseks
(Freeware Tools for Computer-Based Assessment)
|
Hans Põldoja | 08.06.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT |
Informaatikaõpetaja, kooli infojuht magistriõppekava õpiväljundite vastavus informaatikaõpetaja ootustele ja vajadustele töökohal
(Concordance Between Learning Outcomes of Master Curriculum Teacher of Computer Sciences, School ICT Manager” and Informatics Teachers’ Expectations and Needs)
|
Terje Väljataga | 23.05.2016 | ETERA |
IFIOM/12.DT |
Informaatika tasemetöö koostamine 9. klassi õpilastele
(Informatics Exam for the Grade 9 Students)
|
Mart Laanpere | 25.01.2016 | ETERA |
IFIOM/13.DT |
Omandusliku tarkvara asendamine vabatarkvaraga Eesti koolides
(Replacing Proprietary Software with Free Software in Estonian Schools)
|
Edmund Laugasson | 25.01.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT |
Õpistsenaariumide kavandamise vahendi LePlanner disain ja arendus
(Design and Development of a Learning Scenario Planning Tool LePlanner)
|
Hans Põldoja, Mart Laanpere | 25.01.2016 | ETERA |
7 defended final theses |
||||
2015 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/10.DT |
Informaatika õppeaine sisu ja seonduv õppevara Tallinna ja Harjumaa koolides
(The Content and Related Learning Resources in Informatics. The Case of Schools in Tallinn and Harjumaa)
|
Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/12.DT |
Eesti kutsekoolides kasutatava informaatika õppevara kaardistus
(A Survey on Educational Resources on Informatics Used in Estonian Vocational Schools)
|
Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/13.DT |
Digivahendite kasutusmustrid esimese kooliastme õpetajatel ja õpilastel Tartu Descartes’i Kooli näitel
(Digital Technology Usage Patterns Among Teachers and Pupils in Grades 1-3. The Case Study of Tartu Descartes School)
|
Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/13.DT |
Google Apps pilveteenustel põhineva e-õppekeskkonna juurutamine Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasiumi näitel
(Implementing Google Apps for Education Based E-learning Environment. The Case of Tallinn Central Russian Gymnasium)
|
Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/13.DT |
Informaatika õpetamine õpilaste isiklike nutiseadmete baasil: tegevusuuring Kohila Gümnaasiumis
(Teaching Informatics on Pupils’ Own Digital Devices: Action Research in Kohila Gymnasium)
|
Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
5 defended final theses |
||||
2014 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/11.DT |
Õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste ning koolitusvajaduse hindamine Tallinna Polütehnikumi näitel
(Assessment of Teachers' Educational Technology Competencies and Training Needs on the Example of Tallinn Polytechnic School)
|
Terje Väljataga | 30.05.2014 | ETERA |
IFIOM/11.DT |
Scratch'i õpetamisest II kooliastmes
(Teaching Scratch for 10 to 13 Year Old Students)
|
Jaagup Kippar | 30.05.2014 | ETERA |
IFIOM/12.DT |
Üldise semantika põhimõtete rakendamine videomängudes keele paremaks mõistmiseks
(Application of the Principles of General Semantics in Video Games for Better Understanding of Language)
|
Martin Sillaots | 30.05.2014 | ETERA |
3 defended final theses |
||||
2013 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/09.DT |
Solid Edge tarkvara ja CNC freespingi kasutamine Eesti üldhariduskoolides
(Usage of Solid Edge and CNC Milling Machine in Estonian General Education School )
|
Kalle Kivi, Taivo Tuuling | 04.06.2013 | |
1 defended final thesis |
||||
2011 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/09.DT |
Blogikoolituse loomine vastavalt Tallinna Pae Gümnaasiumi õpetajate ootustele ja vajadustele
(Blogging Course Development in Accordance with Expectations and Requirements of the Teachers at Tallinn Pae High School)
|
Tiina Tambaum | 03.06.2011 | |
IFIOM/09.DT |
M-õppe tundide kujundamine riikliku õppekava raames III kooliastmes Viljandi Maagümnaasiumi näitel
(Implementing M-Learning in the Context of National Curriculum. The Case of Viljandi Maagümnaasium III School Level)
|
Priit Tammets | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
Funktsionaalset lugemisoskust arendavad internetiohutuse tunnikavad III kooliastmele
(Lesson Plans Improving the Skills of Functional Reading in the Third School Stage on the Topic of Internet Safety)
|
Erika Matsak | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
Üldhariduskooli informaatika terviklik ainekava lähtudes teiste õppeainete vajadustest
(School Syllabus in Information Technology Based on the Needs of Other Subjects)
|
Peeter Normak | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
Õpitulemuste hindamine veebipõhiste testide abil põhikooli informaatika valikaine kontekstis
(Web-Based Assessment of Learning Outcomes in the Context of Basic School Informatics)
|
Mart Laanpere | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
E-kooli võimalused õpilase arengu toetajana
(The Possibilities of E-School in Supporting Student's Development)
|
Sirje Klaos | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
Üldpädevuste hindamine digitaalsel jutustusel põhineva portfoolio abil
(Assessment of Key Competencies with Digital Story Portfolio)
|
Mart Laanpere | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
Sotsiaaltarkvara kasutamine üldhariduskooli vanema astme õpilaste kodutöödes
(Using Social Software in Upper Secondary Students' Homework)
|
Sirje Klaos | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
E-õppematerjalide kasutamise võimalused vene keele õpetamisel
(Opportunities for Using Digital Study Materials in Russian Language Teaching)
|
Erika Matsak | 24.01.2011 | |
9 defended final theses |