Professor of Mathematics and Computing Education
School of Digital Technologies
E-mail: mart.laanpere@tlu.ee
Profiles: TLU | ETIS | Google Scholar
2023 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
---|---|---|---|---|
IFITD/17.DT | A Trade-off Model for Evidence-Informed Decision-Making to Support Educators' Digital Competence Assessment | 16.06.2023 | ETERA | (co-supervisor) |
IFIOM/19.DT |
Põhikooli õpilaste raalmõtlemise hindamismudel MATIK-projektõppes
(Designing a Rubric for Assessing Computational Thinking in STEAM Education Projects in Primary School)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/20.DT |
Informaatika teemade juhendamine ja hindamine põhikooli digiloovtöö kontekstis
(Supervising and Assessing Informatics-Related Learning in Digital Project Work at Key Stage III)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/20.DT |
Informaatika valikaine õpetamine Saaremaa koolides
(Teaching Informatics as a Separate Subject in Schools of Saaremaa)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/21.DT |
Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses
(Assessment and Development of Digital Competence of Educators: A Comparative Study in Two Municipalities)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/21.DT |
Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes
(Integrating Computational Thinking and Robotics into STEAM Project-Based Learning in Key Stage II)
|
01.06.2023 | ETERA | (co-supervisor) |
IFIOM/21.DT |
Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses
(Assessment and Development of Digital Competence of Educators: A Comparative Study in Two Municipalities)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/21.DT |
Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes
(Integrating Computational Thinking and Robotics into STEAM Project-Based Learning in Key Stage II)
|
01.06.2023 | ETERA | (co-supervisor) |
IFIFB/20.DT |
Veebipõhise hindamisvahendi prototüübi arendus raalmõtlemise hindamiseks
(Prototyping an Online Tool for Assessment of Computational Thinking)
|
30.05.2023 | ETERA | |
MLMOM/20.DT |
9. klassi matemaatika lähtetaseme testi reliaablus ja valiidsus
(Reliability and Validity of a Diagnostic Test on Mathematics for 9th Grade)
|
30.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT |
Turvatöötaja digipädevuse mudeli valideerimine
(Validation of the Security Guards' Digital Competence Model)
|
29.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT |
Õppedisaini loomine hüdraulika ja pneumaatika kursusele
(Instructional Design for Hydraulics and Pneumatic Course)
|
29.05.2023 | ||
IFITD/16.DT | Supporting Systematic Data use in Teacher Inquiry with Teaching and Learning Analytics | 16.05.2023 | ETERA | |
IFITM/17.DT |
Digipädevuse hindamismudeli ja hindamisinstrumendi disainimine asutuse X näitel
(Designing a Digital Competence Assessment Model and Assessment Instrument on the Example of Institution X)
|
31.01.2023 | ETERA | |
2022 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIOM/18.DT |
Põhikooli laste digivahendite kasutamise reguleerimine lastevanemate poolt
(Regulation of the Usage of Digital Devices Among Parents of Basic School Children)
|
03.06.2022 | ||
IFIOM/20.DT |
Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis
(Prototyping a Smartphone App fo Computational Thinking Learning Paths in Basic Schools)
|
03.06.2022 | ETERA | |
IFIOM/20.DT |
Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis
(Prototyping a Smartphone App for Computational Thinking Learning Paths in Basic Schools)
|
03.06.2022 | ETERA | |
IFHTM/20.DT |
E-koolikoti kasutajaskonna kasvu mõjutavad tegurid
(Factors Affecting the Growth of e-Schoolbag's User Community)
|
27.05.2022 | ETERA | |
2021 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIOM/19.DT |
Vanemaealiste digipädevuse arendamise mudel digitaalsete õpiampsude abil
(a Model for Developing Digital Competence of Elderly Using Digital Learning Nuggets)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Õpetajate digipädevuse kaardistamine Järveküla kooli näitel
(Mapping the Digital Competence of Teachers: A Case of Järveküla School)
|
03.06.2021 | ETERA | (co-supervisor) |
IFIOM/19.DT |
Raalmõtlemise integreerimine Eesti õpetajakoolitusse
(Integrating Computational Thinking Into Teacher Training in Estonia)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
III kooliastme informaatika valikkursuse digiõppevara tegevusuuring
(Action Research on Designing Digital Learning Resources for an Elective Course on Informatics in Key Stage III)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Tegevusuuring informaatika lõimingust teiste õppeainetega
(Action Research on Integrating Informatics With Other Subjects)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Informaatika õpetamine Narva koolides: õppeaine eesmärgid, sisu ja õppevara
(Teaching Informatics in Narva Schools: Course Goals, Content and Learning Resources)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Rakvere linna ja Vinni valla koolide valmisoleku kaardistamine uue informaatika ainekava rakendamiseks
(Mapping Readiness to Implement New Informatics Curriculum - Example of Rakvere and Vinni Schools)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Eesti gümnaasiumide ootused põhikooli lõpetanute digipädevusele
(The Expectations of Estonian Upper Secondary Schools for the Digital Competence of Basic School Graduates)
|
03.06.2021 | ETERA | |
MLMOM/19.DT |
Tehisintellekti lõiming põhikooli matemaatikaga
(Integration of Artificial Intelligence With Secondary School Mathematics)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT |
Arvutipõhine võõrkeele rääkimisoskuse välishindamine Eesti kontekstis - võimalused ja kitsaskohad
(Computer-Based External Assessment of Foreign Language Speaking Skill in the Estonian Context – Opportunities and Challenges)
|
02.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT |
Õpilaste digipädevuse tasemetöö ülesandemudeli arendusuuring
(Design Research on Task Model for Learners’ Digital Competence Test)
|
02.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/17.DT |
Tegevusuuring matemaatika õpetamisest III kooliastmes distantsõppena
(Action Research on Online Distance Teaching of Mathematics in Stage 3)
|
27.01.2021 | ETERA | |
2020 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIOM/18.DT |
Muutused Tallinna EduInnoLabs koolide õpikäsituses ja informaatikaõppes
(Changes in Approach to Learning and Informatics Education in Tallinn Eduinnolabs)
|
19.06.2020 | ETERA | |
IFIOM/18.DT |
Ida-Virumaa üldhariduskoolide võimalused süvendatud IT-õppeks põhikooli tasandil
(Possibilities for In-Depth IT Education in Lower and Middle Secondary Schools in Ida-Viru County)
|
19.06.2020 | ETERA | (co-supervisor) |
IFIOM/18.DT |
Veebidisaini e-õpiku prototüübi arendusuuring
(Web Design E-Textbook Prototype Design-Based Research)
|
19.06.2020 | ETERA | |
IFITM/18.DT |
IT-teenuste küpsuse hindamise mudel üldhariduskoolides
(Model of Assessing the Maturity of IT Services in General Education Schools)
|
15.06.2020 | ETERA | |
IFHTM/15.DT |
Matemaatikaõpetajate täienduskoolituskursus raalmõtlemise õpetamisest: õppedisain ja prototüübi arendus
(Continuing Education Course for Math Teachers on Computational Thinking: Course Design and Development)
|
09.06.2020 | ETERA | |
IFHTM/18.DT |
Digiküpsuse hindamismudeli Digipeegel sobivuse analüüs kasutamiseks noortekeskustele
(Digital Maturity Assessment Tool „Digipeegel“ Suitability Analysis For Youth Centers )
|
09.06.2020 | ETERA | |
IFITD/15.DT | Learning Interactions Across Spaces: A Framework for Contextualised Multimodal Observations | 22.05.2020 | ETERA | |
2019 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
INITB/16.DT |
Eesti üldhariduse õppevara metaandmete rakendusprofiil
(Metadata Application Profile for Learning Resources in General Education in Estonia)
|
06.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT |
Hindamismudelite tehniline ja didaktiline lahendus e-Koolikoti kontekstis
(The Technical and Didactical Solution of Evaluation Models in the Context of e-Koolikott)
|
05.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/16.DT |
Võõrkeelte diagnostilise e-hindamise arendusvõimalused
(Development Possibilities of Foreign Language Diagnostic e-Assessment)
|
04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/16.DT |
Informaatika õpetamise korralduse seos digipädevuste tasemetöö tulemustega põhikoolis ja gümnaasiumis
(Relationship Between Teaching of Computer Science and the Results of the Digital Competence Testing in Primary and Secondary Schools)
|
04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT |
Digipeegli kohandamine innovatsiooni juhtimiseks lasteaias
(Adaptation of Digipeegel for Innovation Management in Kindergarten)
|
04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT |
Arvutipõhine võõrkeeleoskuse välishindamine Eesti kontekstis – võimalused ja kitsaskohad
(Computer-Based Foreign Language External Assessment in the Estonian Context – Opportunities and Challenges)
|
04.06.2019 | ETERA | |
2018 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFHTM/16.DT |
Kooli digiküpsuse Digipeegli ja SELFIE e-hindamisvahendite integreerimine
(Integrating the School Digital Capability Maturity e-Tools Digipeegel and SELFIE)
|
07.06.2018 | ETERA | (co-supervisor) |
IFITD/13.DT | A Reference Architecture for a National e-Learning Infrastructure | 24.04.2018 | ETERA | (co-supervisor) |
IFITD/13.DT | Ontology-Driven Reference Model for the Vocational ICT Curriculum Development | 23.04.2018 | ETERA | |
IFIOM/15.DT |
Digipädevuste hindamine põhikooli väikeklassis
(Assessment of Digital Competency in a Small Class of Basic School)
|
19.01.2018 | ETERA | |
2017 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFITM/15.DT |
Kutsekooli digiküpsuse hindamisraamistiku Digipeegel valideerimine
(Validation of the Assessment Framework for Digital Maturity of Vocational School)
|
06.06.2017 | ETERA | |
IFHTM/12.DT |
Veebipõhiste hindamismudelite rakendamine uurimistööde kujundaval hindamisel gümnaasiumis
(Applying Online Assessment Rubrics in Formative Assessment of High School Inquiry Projects)
|
24.01.2017 | ETERA | |
IFHTM/14.DT |
Haridustehnoloogia oskussõnavara kujundamine praktikakogukonna poolt
(Collaborative Development of Terminology by a Community of Practice in the Domain of Educational Technology)
|
24.01.2017 | ETERA | |
IFIOM/14.DT |
Õpilased õpiku kaasautorina: 3D-printimise digiõpiku arendusuuring
(Pupils as Co-Authors: A Design Research on a Digital Textbook about 3D Printing)
|
24.01.2017 | ETERA | |
2016 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFHTM/14.DT |
Kooli digiküpsuse hindamise vahend Digipeegel
(Digipeegel: An Instrument for Evaluating School’s Digital Maturity)
|
08.06.2016 | ETERA | |
IFIOM/14.DT |
Digipädevuste kujundamine põhikoolis füüsika õpetamise kaudu
(Teaching Digital Competences on the Physics Course in Basic School)
|
08.06.2016 | ETERA | |
IFITM/12.DT |
Personaalsete nutiseadmete kasutamise kaardistus Eesti koolides
(Mapping the Use of Personal Smart Devices in Estonian Schools)
|
06.06.2016 | ETERA | |
IFIOM/12.DT |
Informaatika tasemetöö koostamine 9. klassi õpilastele
(Informatics Exam for the Grade 9 Students)
|
25.01.2016 | ETERA | |
IFIOM/14.DT |
Õpistsenaariumide kavandamise vahendi LePlanner disain ja arendus
(Design and Development of a Learning Scenario Planning Tool LePlanner)
|
25.01.2016 | ETERA | (co-supervisor) |
2015 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIFB/12.DT |
Eksamite Infosüsteemi testide rakendamine LTI-arhitektuuriga õpisüsteemides
(Implementing Tests from the Examination Information System within LTI-compliant Learning Systems)
|
04.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/10.DT |
Informaatika õppeaine sisu ja seonduv õppevara Tallinna ja Harjumaa koolides
(The Content and Related Learning Resources in Informatics. The Case of Schools in Tallinn and Harjumaa)
|
03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/12.DT |
Eesti kutsekoolides kasutatava informaatika õppevara kaardistus
(A Survey on Educational Resources on Informatics Used in Estonian Vocational Schools)
|
03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/13.DT |
Digivahendite kasutusmustrid esimese kooliastme õpetajatel ja õpilastel Tartu Descartes’i Kooli näitel
(Digital Technology Usage Patterns Among Teachers and Pupils in Grades 1-3. The Case Study of Tartu Descartes School)
|
03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/13.DT |
Google Apps pilveteenustel põhineva e-õppekeskkonna juurutamine Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasiumi näitel
(Implementing Google Apps for Education Based E-learning Environment. The Case of Tallinn Central Russian Gymnasium)
|
03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/13.DT |
Informaatika õpetamine õpilaste isiklike nutiseadmete baasil: tegevusuuring Kohila Gümnaasiumis
(Teaching Informatics on Pupils’ Own Digital Devices: Action Research in Kohila Gymnasium)
|
03.06.2015 | ETERA | |
IFHTM/12.DT |
Haridustehnoloogilise toe võimalused vaegkuuljate õpetamisel kutsekoolis
(Educational Technological Opportunities to Support Hearing Impaired Students in Vocational School)
|
02.06.2015 | ETERA | |
2014 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIFB/08.DT |
Arvutiklassi broneerimise veebirakendus Eesti koolidele
(Computer Classroom Scheduling Web Application for Estonian Schools)
|
03.06.2014 | ETERA | |
IFHTM/11.DT |
Õpianalüütika hajutatud õpikeskkondades
(Learning Analytics in Distributed Learning Enviroments)
|
30.05.2014 | ETERA | |
2011 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIOM/10.DT |
Õpitulemuste hindamine veebipõhiste testide abil põhikooli informaatika valikaine kontekstis
(Web-Based Assessment of Learning Outcomes in the Context of Basic School Informatics)
|
03.06.2011 | ||
IFIOM/10.DT |
Üldpädevuste hindamine digitaalsel jutustusel põhineva portfoolio abil
(Assessment of Key Competencies with Digital Story Portfolio)
|
03.06.2011 | ||
IFITM/08.DT |
Kaugtöökeskuste füüsilise ja virtuaalse töökeskkonna disain
(Conceptual Design of Physical and Virtual Workspace at Telework Centers)
|
01.06.2011 | ||
IFITM/09.DT |
SECI mudelit järgiv teadmusloomekeskkond IT kolledži näitel
(SECI Model Based Knowledge Environment. The Case of IT College)
|
01.06.2011 | (co-supervisor) | |
IFIFB/06.DT |
Internetiturundus sotsiaalmeedia abil koeratoit.ee näitel
(Internet Marketing with Social Media. The Case of koeratoit.ee)
|
27.05.2011 | ||
IFIFB/06.DT |
Digitaaltelevisioon ja sotsiaalmeedia
(Digital Television and Social Media)
|
27.05.2011 | ||
IFIMM/09.DT | Designing a Knowledge Environment for Teachers in the Context of Professional Development Programme DigiTiger | 24.01.2011 |