Eesti keeles | In English
Õppekavad | Õppejõud | Lõputööd | Avaldused | Päringud

DTLGM.DT Digitaalsed õpimängud

Kaitstud lõputööd Juhendamisel lõputööd Vabad teemad
 

Juhendamisel lõputööd

DTLGM/22.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
DTLGM/22.DT Eduventure'i tagasisidesüsteemi mõju hindamine isereguleeritud õppimisele ja õpetamise kohandamisele Triinu Jesmin
DTLGM/22.DT Digitaalse sõnavara kogumise mängude tõhususe uurimine inglise keele õppimisel 3–6-aastastele Montessori klassiruumis Triinu Jesmin
DTLGM/22.DT Milline on VR-i kasutamise mõju keeleõppemängudes õpilaste kaasamisele ja õpitulemustele? Jaagup Kippar
DTLGM/22.DT Õpimängud erivajadustega lastele Martin Sillaots
DTLGM/22.DT Game Jam kui koostöös õppimise vorm Martin Sillaots
DTLGM/22.DT Tarkvaraarenduse ja loovuse juhtimise duaalsuse uurimine tõsimängu arenduses Martin Sillaots
DTLGM/22.DT Kaasahaarava ja interaktiivse keemiamängu kavandamine keskkooliõpilaste keemiaõppe tõhustamiseks Martin Sillaots, Katrin Soika
DTLGM/22.DT Tervise isejuhtimist toetavate rakenduste täiendamine adaptiivsete sotsiaalsete mänguelementidega Vladimir Tomberg
DTLGM/22.DT Sulandumine õppemängudesse: sulandumist võimaldavad tegurid ja nende mõju õpiväljunditele ülikooli õpilaste seas Vladimir Tomberg, Martin Sillaots
DTLGM/22.DT Uuring huumori kasutamisest sõnumi edastamise efektiivsuse suurendamiseks tõsimängudes Mikhail Fiadotau, Anastasiya Fiadotava
DTLGM/22.DT Rütmimängude kasutamine stressi maandamiseks: võrdlusuuring Mikhail Fiadotau
DTLGM/22.DT Liitreaalse asukohapõhise mängu kavandamine Hong Kongi neoonvalgusreklaamide kultuuripärandi säilitamiseks Nuno Correia
DTLGM/22.DT Riietumisõppemängu kavandamine transsoolistele rõivaste kandmise õpetamiseks Peadar Charles Callaghan
13 registreeritud lõputöö teemat

DTLGM/21.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
DTLGM/21.DT Videomängude kasutamine jätkusuutliku põllumajanduse edendamiseks: Kerala põllumajandustavade juhtumiuuring Martin Sillaots
DTLGM/21.DT Digitaalsed õpimängud ja varajane lapsepõlv – hoiakud ja tabud Martin Sillaots
DTLGM/21.DT Mängulise süsteemi kujundamine, et motiveerida tarkvaraarendajaid meeskonna tõhusust ja väljundit parandama Martin Sillaots
DTLGM/21.DT Digitaalse kõneteraapia platvormi mängustamine patsientide suurema kaasatuse eesmärgil Martin Sillaots
DTLGM/21.DT Kasutusmugavuse disaini juhised digitaalsete õppemängude näitel Mustafa Can Özdemir, Mikhail Fiadotau
DTLGM/21.DT Juhtumiuuring: tehisintellektil baseeruva avatari kasutamine keeleõppe toetamiseks Peadar Charles Callaghan
DTLGM/21.DT Eneseregulatsiooni oskuste arendamine Game Jam raames Peadar Charles Callaghan
7 registreeritud lõputöö teemat
4 ilma lõputöö teemata üliõpilast

DTLGM/20.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
DTLGM/20.DT Videomängude mängimise ja õpilaste koostöise probleemilahendusoskuse arengu vahelised seosed Martin Sillaots
DTLGM/20.DT Digitaalse haridusliku põgenemistoa kavandamine ja arendamine lähtudes seiklusmängu disaini vaatenurgast Mikhail Fiadotau, Peadar Charles Callaghan
DTLGM/20.DT Juhtumiuuring Ring Fiti seiklusmängu mängimisest istuval töökohal James Sunney Quaicoe
DTLGM/20.DT Hübriidse mängulähedase 2D ja 3D rakenduse kasutajakogemuse juhtumiuuring kaubanduslike toodete vaatlemisel Peadar Charles Callaghan, Martin Sillaots
4 registreeritud lõputöö teemat

DTLGM/19.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
DTLGM/19.DT Interaktiivne digitaalne platvorm vaimse tervise parandamiseks Taiwanis Vladimir Tomberg
1 registreeritud lõputöö teema