DTLGM/22.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
---|---|---|
DTLGM/22.DT | Eduventure'i tagasisidesüsteemi mõju hindamine isereguleeritud õppimisele ja õpetamise kohandamisele | Triinu Jesmin |
DTLGM/22.DT | Digitaalse sõnavara kogumise mängude tõhususe uurimine inglise keele õppimisel 3–6-aastastele Montessori klassiruumis | Triinu Jesmin |
DTLGM/22.DT | Milline on VR-i kasutamise mõju keeleõppemängudes õpilaste kaasamisele ja õpitulemustele? | Jaagup Kippar |
DTLGM/22.DT | Õpimängud erivajadustega lastele | Martin Sillaots |
DTLGM/22.DT | Game Jam kui koostöös õppimise vorm | Martin Sillaots |
DTLGM/22.DT | Tarkvaraarenduse ja loovuse juhtimise duaalsuse uurimine tõsimängu arenduses | Martin Sillaots |
DTLGM/22.DT | Kaasahaarava ja interaktiivse keemiamängu kavandamine keskkooliõpilaste keemiaõppe tõhustamiseks | Martin Sillaots, Katrin Soika |
DTLGM/22.DT | Tervise isejuhtimist toetavate rakenduste täiendamine adaptiivsete sotsiaalsete mänguelementidega | Vladimir Tomberg |
DTLGM/22.DT | Sulandumine õppemängudesse: sulandumist võimaldavad tegurid ja nende mõju õpiväljunditele ülikooli õpilaste seas | Vladimir Tomberg, Martin Sillaots |
DTLGM/22.DT | Uuring huumori kasutamisest sõnumi edastamise efektiivsuse suurendamiseks tõsimängudes | Mikhail Fiadotau, Anastasiya Fiadotava |
DTLGM/22.DT | Rütmimängude kasutamine stressi maandamiseks: võrdlusuuring | Mikhail Fiadotau |
DTLGM/22.DT | Liitreaalse asukohapõhise mängu kavandamine Hong Kongi neoonvalgusreklaamide kultuuripärandi säilitamiseks | Nuno Correia |
DTLGM/22.DT | Riietumisõppemängu kavandamine transsoolistele rõivaste kandmise õpetamiseks | Peadar Charles Callaghan |
13 registreeritud lõputöö teemat
|
||
DTLGM/21.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
DTLGM/21.DT | Videomängude kasutamine jätkusuutliku põllumajanduse edendamiseks: Kerala põllumajandustavade juhtumiuuring | Martin Sillaots |
DTLGM/21.DT | Digitaalsed õpimängud ja varajane lapsepõlv – hoiakud ja tabud | Martin Sillaots |
DTLGM/21.DT | Mängulise süsteemi kujundamine, et motiveerida tarkvaraarendajaid meeskonna tõhusust ja väljundit parandama | Martin Sillaots |
DTLGM/21.DT | Digitaalse kõneteraapia platvormi mängustamine patsientide suurema kaasatuse eesmärgil | Martin Sillaots |
DTLGM/21.DT | Kasutusmugavuse disaini juhised digitaalsete õppemängude näitel | Mustafa Can Özdemir, Mikhail Fiadotau |
DTLGM/21.DT | Juhtumiuuring: tehisintellektil baseeruva avatari kasutamine keeleõppe toetamiseks | Peadar Charles Callaghan |
DTLGM/21.DT | Eneseregulatsiooni oskuste arendamine Game Jam raames | Peadar Charles Callaghan |
7 registreeritud lõputöö teemat
4 ilma lõputöö teemata üliõpilast |
||
DTLGM/20.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
DTLGM/20.DT | Videomängude mängimise ja õpilaste koostöise probleemilahendusoskuse arengu vahelised seosed | Martin Sillaots |
DTLGM/20.DT | Digitaalse haridusliku põgenemistoa kavandamine ja arendamine lähtudes seiklusmängu disaini vaatenurgast | Mikhail Fiadotau, Peadar Charles Callaghan |
DTLGM/20.DT | Juhtumiuuring Ring Fiti seiklusmängu mängimisest istuval töökohal | James Sunney Quaicoe |
DTLGM/20.DT | Hübriidse mängulähedase 2D ja 3D rakenduse kasutajakogemuse juhtumiuuring kaubanduslike toodete vaatlemisel | Peadar Charles Callaghan, Martin Sillaots |
4 registreeritud lõputöö teemat
|
||
DTLGM/19.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
DTLGM/19.DT | Interaktiivne digitaalne platvorm vaimse tervise parandamiseks Taiwanis | Vladimir Tomberg |
1 registreeritud lõputöö teema
|