DTLGM/24.DT |
||
| Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
|---|---|---|
| DTLGM/24.DT | Mäng Ghana noortele, mis tutvustab ebaseadusliku kevandamise mõjusid | Triinu Jesmin, James Sunney Quaicoe |
| DTLGM/24.DT | Lean Six Sigma rakendamine neuroloogilise mitmekesisuse toetamiseks finantsettevõttesse sisseelamisel mängustatudõppehaldussüsteemi näitel | Martin Sillaots, Mikhail Fiadotau |
| DTLGM/24.DT | XR-droonide treeningsimulaatori kavandamine | Martin Sillaots |
| DTLGM/24.DT | Tagasi tulevikku: nihilistlikul ajastul videomängudest Tähenduse otsimine | Martin Sillaots |
| DTLGM/24.DT | Mängupõhine tuleohutuskoolitus: Tallinna Ülikoolis hädaolukorraks valmisoleku parandamine ratastooli kasutajate vaates | Martin Sillaots |
| DTLGM/24.DT | Kunstiterapeutide suhtumine videomängudesse terapeutilistes keskkondades | Mikhail Fiadotau, Anni Hô |
| DTLGM/24.DT | Küberturvalisuse mängu „Spoofy” haridusliku mõju ja kasutatavuse hindamine: õpetajate ja haridustöötajatega pilootuuring mängu edaspidiseks rakendamiseks | Peadar Charles Callaghan |
| DTLGM/24.DT | Probleemipõhise õppe rakendamine õpimängus valeinfol, desinformatsioonil ja pahavaral baseeruvate ründestrateegiate selgitamiseks | Peadar Charles Callaghan |
8 registreeritud lõputöö teemat
4 ilma lõputöö teemata üliõpilast |
||
DTLGM/23.DT |
||
| Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
| DTLGM/23.DT | Kodanikukaasamismängude mõju analüüsimine noorte poliitilisele teadlikkusele ja osalusele | Jaagup Kippar, Manisha Khulbe |
| DTLGM/23.DT | Mängumeetodite mõju uurimine teismeliste õpikogemustele keskendudes noorukieale ja puberteedile | Martin Sillaots |
| DTLGM/23.DT | Unustatud sotsiaalmeedia mängud ja nende mõju kaasaegsele mängudisainile | Mikhail Fiadotau |
| DTLGM/23.DT | Mängude disaini ja arhitektuurihariduse integreerimine | Mikhail Fiadotau |
| DTLGM/23.DT | Tõsimängude kasutamine bipolaarsete patsientide ravis | Mikhail Fiadotau |
| DTLGM/23.DT | Koostöös õppimine: mitme mängijaga tõsise koostöömängu kavandamine üliõpilastele | Peadar Charles Callaghan |
6 registreeritud lõputöö teemat
|
||
DTLGM/22.DT |
||
| Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
| DTLGM/22.DT | Game Jam kui koostöös õppimise vorm | Martin Sillaots |
| DTLGM/22.DT | Sulandumine õppemängudesse: sulandumist võimaldavad tegurid ja nende mõju õpiväljunditele ülikooli õpilaste seas | Vladimir Tomberg, Martin Sillaots |
| DTLGM/22.DT | Riietumisõppemängu kavandamine transsoolistele rõivaste kandmise õpetamiseks | Peadar Charles Callaghan |
3 registreeritud lõputöö teemat
|
||
DTLGM/21.DT |
||
| Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
| DTLGM/21.DT | Juhised asukohapõhiste õppemängude loomiseks autorvahendite abil | Martin Sillaots |
1 registreeritud lõputöö teema
|
||