Professor of Technology-enhanced Learning
School of Digital Technologies
E-mail: kairit.tammets@tlu.ee
Profiles: TLU | ETIS | Google Scholar
2024 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
---|---|---|---|---|
IFITD/18.DT | Data Meets Teaching: Teachers' Adoption of Data-Enriched Teaching Practices Using a Professional Development Programme and Theory-Based Learning Analytics | 30.09.2024 | ETERA | |
IFIFB/21.DT |
Tehisintellekti kasutamine õppetöös Tallinna Ülikooli Digitehnoloogiate instituudi üliõpilaste näitel
(Use of Artificial Intelligence in Academic Work Among Students of School of Digital Technologies in Tallinn University)
|
29.05.2024 | ETERA | |
IFHTM/22.DT |
Paindlike õpetamisviiside rakendamine ja nende seos õpitulemuste ja tajutud kogemusega 6. klassi loodusõpetuse näitel
(Implementation of Flexible Teaching Methods and Their Relationship with Learning Outcomes and Perceived Experience: A Case Study of 6th Grade Science Education)
|
28.05.2024 | ETERA | |
IFHTM/22.DT |
Tehnoloogiahariduse rakendamine põhikooli õpilaste STEM-hariduse hoiakute toetamiseks
(Implementation of Technology Education to Support Basic School Students’ Attitude Towards STEM Education)
|
28.05.2024 | ETERA | |
IFHTM/22.DT |
Tehnoloogiaga rikastatud õpetamisviiside rakendamine Tallinna põhikooli III kooliastme näitel
(Implementation of Technology-enriched Teaching Methods on the Example of 9th Grade Classes of Elementary School in Tallinn)
|
28.05.2024 | ETERA | |
IFHTM/22.DT |
Õppija agentsuse toetamine kõrgkoolis riigiõiguse õpetamise näitel
(Supporting Student Agency in Higher Education: A Case Study of Teaching Constitutional Law)
|
27.05.2024 | ETERA | |
2023 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFITD/17.DT | A Trade-off Model for Evidence-Informed Decision-Making to Support Educators' Digital Competence Assessment | 16.06.2023 | ETERA | |
IFHTM/19.DT |
Raamistik personaliseeritud õppe kavandamiseks nüüdisaegse õpikäsituse kontekstis
(Framework for designing personalised learning practices in the context of modern learning concept)
|
30.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT |
Innovaatilised õpistsenaariumid õpilaste motivatsiooni tõstmiseks kehalises kasvatuses
(Innovative Learning Scenarios to Increase Students’ Motivation in Physical Education)
|
30.05.2023 | ETERA | |
MLMOM/19.DT |
IKT vahendite kasutamine ja sügav õppimine Hiiumaa koolide 7.-12. klasside matemaatikatundides
(Usage of ICT Tools and Deep Learning in Mathematics Lessons in Grades 7-12 at Hiiumaa Schools)
|
30.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT |
E-portfoolio rakendamine õpetaja professionaalsuse arendamisel ja hindamise toetamisel
(Implementation of E-portfolio in Supporting the Development and Evaluation of Teachers’ Professionalism)
|
29.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT |
Õpetajakoolituse õppejõudude professionaalse digipädevuse arengu toetamine Tallinna Ülikooli näitel
(Supporting the Development of Digital Competences of Teacher Education Professors on the Example of Tallinn University)
|
29.05.2023 | ETERA | (co-supervisor) |
IFITM/21.DT | The Role of Social Practices to Build Trust in Multi-Stakeholder Partnerships | 26.05.2023 | ETERA | |
2022 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFHTM/20.DT |
Õpetaja professionaalset arengut toetava digipädevuse enesehindamise tagasiside prototüüp
(Digital Competence Assessment Feedback Prototype for Supporting Teachers Professional Development)
|
26.05.2022 | ETERA | |
IFHTM/20.DT |
Veebikeskkonna kontseptuaalse disaini väljatöötamine õpetaja toetamiseks projektipõhise õppe läbiviimisel III kooliastmes
(The Development of a Conceptual Design of a Web Environment to Support Teachers in Conducting Project-Based Learning in Grades 7-9)
|
26.05.2022 | ETERA | (co-supervisor) |
2021 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
MLMOM/18.DT |
Matemaatikaõpetajate distantsõppe kogemus
(Mathematics Teachers’ Distance Learning Experience)
|
04.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT |
Jagatud juhtimise toetamine läbi haridustehnoloogia õpivõrgustiku alushariduse näitel
(Supporting Distributed Leadership in Early Childhood Education Through an Educational Technology Learning Network)
|
03.06.2021 | ETERA | (co-supervisor) |
IFHTM/19.DT |
Haridustehnoloogilise koosloome toetamise partnerlusmudeli välja töötamine ja evalveerimine
(Creation and Evaluation of the Education Technology Partnership Model for Supporting Co-Creation)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Enesereguleeritud õppimise toetamine informaatika distantsõppes 6. klassi näitel
(Supporting Sixth Grade Students’ Self-Regulated Learning Skills in Computer Science Distance Learning Lessons)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/17.DT |
Innovaatiliste õpistsenaariumite rakendamisvõimalused matemaatikas kutsekooli kontekstis
(Implementing Innovative Learning Scenarios in Mathematics in Vocational School)
|
02.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/18.DT |
Tegevusuuring põhikooli õpilaste kõrgemate kognitiivsete mõtlemisoskuste arendamiseks füüsikaõppe kontekstis
(Action research to Study Higher Order Thinking Skills of Primary School Physics Students)
|
02.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/18.DT |
Distantsõppe kogemus lastevanemate pilgu läbi 2020. aasta kevadel
(The Experience of Distance Learning for Parents in Spring 2020)
|
02.06.2021 | ETERA | |
2020 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFHTM/18.DT |
Digitaalne õppevara toiduõppe toetamiseks
(Digital Learning Resource for Food Education)
|
10.06.2020 | ETERA | |
2019 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFHTM/15.DT |
E-kursuse disain Eesti Erasmus+ üldharidusprojektide taotlejatele
(E-Learning Design for Erasmus+ School Education Applicants in Estonia)
|
05.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT |
Mitteformaalne õppimine Tartu haridustehnoloogide võrgustiku näitel
(Technology-Based Non-Formal Learning. The Case of Tartu Educational Technology Network)
|
04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT |
Multikultuurse tausta mõju digipädevustele
(Multicultural Background Affecting Digital Competencies)
|
04.06.2019 | ETERA | |
2018 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFHTM/16.DT |
Lihtsustatud õppe õpilaste digipädevused ja nende toetamine IV kooliastmes Raikküla Kooli näitel
(Development of Digital Competences of Secondary School Students with Simplified Curriculum. Case Study of Raikküla School)
|
08.06.2018 | ETERA | |
IFHTM/16.DT |
Kooli digiküpsuse Digipeegli ja SELFIE e-hindamisvahendite integreerimine
(Integrating the School Digital Capability Maturity e-Tools Digipeegel and SELFIE)
|
07.06.2018 | ETERA | |
2017 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFITM/15.DT |
Avaliku e-teenuse rakendamine SA Innove näitel
(Implementation of Public E-service. The Case of Foundation Innove)
|
06.06.2017 | ETERA | |
2016 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFHTM/12.DT |
Mänguelementidega e-õppe rakendamine õpetajate täiendkoolitusel
(Implementing Game Elements to E-Learning Course in In-Service Teacher Training)
|
08.06.2016 | ETERA | |
IFIOM/14.DT |
E-portfoolio võimalused õpilaste karjäärivalikute toetamiseks
(Possibilities of Implementing E-Portfolio for Career Choices for Students)
|
08.06.2016 | ETERA | |
2014 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFHTM/12.DT |
Mobiilse klassiruumi juurutamine Kuusalu Keskkooli näitel
(Implementation of the Mobile Classroom. The Case of the Kuusalu Keskkool.)
|
04.06.2014 | ETERA | |
IFHTM/12.DT |
Koolieelse lasteasutuse õpetaja haridustehnoloogiliste pädevuste kujunemise toetamine õpetajakoolituses TLÜ Pedagoogilise Seminari näitel
(Supporting the Development of Educational Technology Competencies of a Pre-School Teacher in Teacher Training on the Example of Tallinn University Pedagogical College)
|
04.06.2014 | ETERA | |
2013 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFHTM/10.DT |
E-kursuse disain Naiskodukaitsele
(Design of the e-course for Naiskodukaitse)
|
03.06.2013 | ||
IFHTM/10.DT |
Kuulumine käsitööõpetajate virtuaalsesse praktikakogukonda – õpetajate nägemus
(Membership in the Handicraft Teachers’ Online Community of Practice - View of the Teachers)
|
03.06.2013 | ||
IFHTM/10.DT |
Õpetaja professionaalset arengut toetava e-Portfoolio prototüüp eDidaktikumi keskkonna näitel
(The Prototype of Teacher's Professional Development e-Portfolio. The Case of eDidaktikum)
|
03.06.2013 | ||
IFHTM/11.DT |
Veebipõhise aktiivõppe formaalõppesse integreerimise stsenaariumid Tallinna Rahumäe Põhikooli näitel
(Scenarios for Integrating Web-Based Active Learning into Formal Learning. The Case of Tallinna Rahumäe Põhikool)
|
03.06.2013 | ||
IFHTM/11.DT |
Täiskasvanute koolitajate hinnang oma haridustehnoloogilistele pädevustele
(Adult Trainers' Self-evaluation of their Educational Technology Competencies)
|
03.06.2013 | ||
IFHTM/10.DT |
Digitaalsete bioloogia õppematerjalide analüüs lähtuvalt riiklikest õppekavadest ja õpetajate vajadustest
(Analysis of Digital Learning Resources for Biology Based on the National Curriculum and the Teachers' Needs)
|
24.01.2013 |