2025 | 
	
	
		| Õppekavaversioon | 
		Lõputöö pealkiri | 
		Kaitstud | 
		Lõputöö | 
		  | 
	
	
		| DTIDM/22.DT | 
		The Impact of Voiceover Pausing Strategies on Cognitive Load and Learner Engagement in e-Learning | 
		23.01.2025 | 
		ETERA | 
		 | 
	
	
		2023 | 
	
	
		| Õppekavaversioon | 
		Lõputöö pealkiri | 
		Kaitstud | 
		Lõputöö | 
		  | 
	
	
		| DTIDM/21.DT | 
		Communication Is Key: Considering Parents' Values in Technical Design Decisions Regarding Children's Smartphone Usage and Online Activities | 
		02.06.2023 | 
		ETERA | 
		(kaasjuhendaja) | 
	
	
		| DTIDM/21.DT | 
		Turning Digital Interactions Into Employment Access Points: Using Accessibility and Participatory Principles to Onboard Unemployed Youth Onto an Interactive Employment Platform | 
		02.06.2023 | 
		ETERA | 
		(kaasjuhendaja) |