Eesti keeles | In English
Õppekavad | Õppejõud | Lõputööd | Avaldused | Päringud

IFIOM.DT Informaatikaõpetaja

Kaitstud lõputööd Juhendamisel lõputööd
 

Juhendamisel lõputööd

IFIOM/22.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
IFIOM/22.DT DigComp põhine digipädevuse sertifitseerimine ELis ja Eestis Mart Laanpere
IFIOM/22.DT Õpetajate digipädevuse kaardistamine ühe Ida-Virumaa kooli näitel Mart Laanpere
IFIOM/22.DT Põhikooli I ja II kooliastme õpilaste raalmõtlemise toetamine (ja hindamine) XLogo abil kahe Eesti kooli näitel Mart Laanpere, Kristin Parve
IFIOM/22.DT Põhikooli I ja II kooliastme õpilaste raalmõtlemise toetamine (ja hindamine) XLogo abil kahe Eesti kooli näitel Mart Laanpere, Kristin Parve
IFIOM/22.DT Digitehnoloogia kasutamine lasteaias Mart Laanpere
IFIOM/22.DT Õpilased digiõppevara loojatena informaatika ja kunstiõpetuse lõimingu kontekstis II kooliastmes Mart Laanpere, Hans Põldoja
IFIOM/22.DT DigComp põhine digipädevuse sertifitseerimine ELis ja Eestis Mart Laanpere
IFIOM/22.DT DigComp põhine digipädevuse sertifitseerimine ELis ja Eestis Mart Laanpere
IFIOM/22.DT Codap programmi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis Kairi Osula, Mart Laanpere
IFIOM/22.DT Codap programmi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis Kairi Osula, Mart Laanpere
IFIOM/22.DT Codap programmi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis Kairi Osula, Mart Laanpere
IFIOM/22.DT Maker's Red Box õppekomplekti kohandamine informaatika õppeaine jaoks II ja III kooliastmes Hans Põldoja
IFIOM/22.DT Programmeerimisoskuste arendamine füüsika ainelõimingu abil Andrus Rinde
IFIOM/22.DT Mallid ja õppematerjalid Digiloovtöö platvormile Maia Lust
IFIOM/22.DT Virtuaalkeskkonna prototüübi arendusuuring reaalainetega lõimitud digipädevuste toetamiseks I kooliastmes Kristin Parve, Mart Laanpere
IFIOM/22.DT Virtuaalkeskkonna prototüübi arendusuuring reaalainetega lõimitud digipädevuste toetamiseks I kooliastmes Kristin Parve, Mart Laanpere
16 registreeritud lõputöö teemat
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane

IFIOM/21.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
IFIOM/21.DT III kooliastme informaatika digiõpiku integreerimine e-õppekeskkonnaga Mart Laanpere
IFIOM/21.DT Kutseõppurite digipädevuse kujundamine Tallinna Tööstushariduskeskuse näitel Mart Laanpere
IFIOM/21.DT Generatiivsite tehis-neurovõrkude praktiline kasutamine õpetajate töös Mart Laanpere
IFIOM/21.DT Informaatika- ja klassiõpetaja tandemõpetamine algklasside informaatikatunnis Mart Laanpere
4 registreeritud lõputöö teemat
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane

IFIOM/20.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
IFIOM/20.DT Raalmõtlemise testi koostamine III kooliastmele Mart Laanpere
IFIOM/20.DT Digiõppevara autorvahendi kasutajakogemuse disain informaatika ja matemaatika kontekstis Hans Põldoja, Mart Laanpere
IFIOM/20.DT Põhikooli õpilaste uurimuslike oskuste arendamise võimalused informaatika tunnis Külli Kori
3 registreeritud lõputöö teemat

IFIOM/18.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
IFIOM/18.DT Lihtsustatud õppekava ja põhikooli riikliku õppekava alusel õppivate noorte digipädevused kaasava hariduse kontekstis 6. klassi õpilaste näitel Linda Helene Sillat
1 registreeritud lõputöö teema