IFIOM/22.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
---|---|---|
IFIOM/22.DT | DigComp põhine digipädevuse sertifitseerimine ELis ja Eestis | Mart Laanpere |
IFIOM/22.DT | Õpetajate digipädevuse kaardistamine ühe Ida-Virumaa kooli näitel | Mart Laanpere |
IFIOM/22.DT | Põhikooli I ja II kooliastme õpilaste raalmõtlemise toetamine (ja hindamine) XLogo abil kahe Eesti kooli näitel | Mart Laanpere, Kristin Parve |
IFIOM/22.DT | Põhikooli I ja II kooliastme õpilaste raalmõtlemise toetamine (ja hindamine) XLogo abil kahe Eesti kooli näitel | Mart Laanpere, Kristin Parve |
IFIOM/22.DT | Digitehnoloogia kasutamine lasteaias | Mart Laanpere |
IFIOM/22.DT | Õpilased digiõppevara loojatena informaatika ja kunstiõpetuse lõimingu kontekstis II kooliastmes | Mart Laanpere, Hans Põldoja |
IFIOM/22.DT | DigComp põhine digipädevuse sertifitseerimine ELis ja Eestis | Mart Laanpere |
IFIOM/22.DT | DigComp põhine digipädevuse sertifitseerimine ELis ja Eestis | Mart Laanpere |
IFIOM/22.DT | Codap programmi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | Kairi Osula, Mart Laanpere |
IFIOM/22.DT | Codap programmi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | Kairi Osula, Mart Laanpere |
IFIOM/22.DT | Codap programmi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | Kairi Osula, Mart Laanpere |
IFIOM/22.DT | Maker's Red Box õppekomplekti kohandamine informaatika õppeaine jaoks II ja III kooliastmes | Hans Põldoja |
IFIOM/22.DT | Programmeerimisoskuste arendamine füüsika ainelõimingu abil | Andrus Rinde |
IFIOM/22.DT | Mallid ja õppematerjalid Digiloovtöö platvormile | Maia Lust |
IFIOM/22.DT | Virtuaalkeskkonna prototüübi arendusuuring reaalainetega lõimitud digipädevuste toetamiseks I kooliastmes | Kristin Parve, Mart Laanpere |
IFIOM/22.DT | Virtuaalkeskkonna prototüübi arendusuuring reaalainetega lõimitud digipädevuste toetamiseks I kooliastmes | Kristin Parve, Mart Laanpere |
16 registreeritud lõputöö teemat
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane |
||
IFIOM/21.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFIOM/21.DT | III kooliastme informaatika digiõpiku integreerimine e-õppekeskkonnaga | Mart Laanpere |
IFIOM/21.DT | Kutseõppurite digipädevuse kujundamine Tallinna Tööstushariduskeskuse näitel | Mart Laanpere |
IFIOM/21.DT | Generatiivsite tehis-neurovõrkude praktiline kasutamine õpetajate töös | Mart Laanpere |
IFIOM/21.DT | Informaatika- ja klassiõpetaja tandemõpetamine algklasside informaatikatunnis | Mart Laanpere |
4 registreeritud lõputöö teemat
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane |
||
IFIOM/20.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFIOM/20.DT | Raalmõtlemise testi koostamine III kooliastmele | Mart Laanpere |
IFIOM/20.DT | Digiõppevara autorvahendi kasutajakogemuse disain informaatika ja matemaatika kontekstis | Hans Põldoja, Mart Laanpere |
IFIOM/20.DT | Põhikooli õpilaste uurimuslike oskuste arendamise võimalused informaatika tunnis | Külli Kori |
3 registreeritud lõputöö teemat
|
||
IFIOM/18.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFIOM/18.DT | Lihtsustatud õppekava ja põhikooli riikliku õppekava alusel õppivate noorte digipädevused kaasava hariduse kontekstis 6. klassi õpilaste näitel | Linda Helene Sillat |
1 registreeritud lõputöö teema
|