matemaatika ja informaatika didaktika professor
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: mart.laanpere@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | |
---|---|---|
IFHTM/20.DT | Digiõppevara kvaliteediraamistik e-Koolikotis | |
IFIOM/20.DT | Raalmõtlemise testi koostamine III kooliastmele | |
IFIOM/21.DT | III kooliastme informaatika digiõpiku integreerimine e-õppekeskkonnaga | |
IFIOM/21.DT | Generatiivsite tehis-neurovõrkude praktiline kasutamine õpetajate töös | |
IFIOM/22.DT | Digitehnoloogia kasutamine lasteaias | |
IFIOM/22.DT | DigComp põhine digipädevuse sertifitseerimine ELis ja Eestis | |
IFIOM/23.DT | Veebipõhise massikursuse arendusuuring prototüüpimise teemal gümnaasiumi õpilastele | |
IFIOM/23.DT | Arendusuuring õpetaja töö automatiseerimise võimalustest | |
IFIOM/23.DT | Põhikooli informaatika uue ainekava omaksvõtt Eesti koolijuhtide seas | |
IFIOM/23.DT | Arendusuuring õpetaja töö automatiseerimise võimalustest | |
IFIOM/23.DT | Veebipõhise massikursuse arendusuuring prototüüpimise teemal gümnaasiumi õpilastele | |
IFIOM/23.DT | Täiskasvanute õpimustrid ja vajadused veebipõhises kaugõppes Täiskasvanute E-Gümnaasiumi näitel | |
IFIOM/23.DT | Projektijuhtmise meetodite integreerimine informaatikaõpetuses raalmõtlemise edendamiseks | |
IFIOM/23.DT | IT-huviringides omandatud õpitulemuste arvestamine põhikooli õppekava osana | |
IFIOM/23.DT | Põhikooli informaatika uue ainekava omaksvõtt Eesti koolijuhtide seas | |
IFITD/19.DT | Referentsraamistik kooliinformaatika nutikale õpitaristule | |
IFITD/21.DT | Raalmõtlemine matemaatikas | |
IFITD/22.DT | Interaktiivne digitaalne õppevara paindlike õpiradade toetuseks koolimatemaatikas | |
IFITD/23.DT | Andmeanalüüsi teemade uuendamine kooliinformaatikas kaasaegse andmeteaduse kontekstis | |
IFIOM/20.DT | Digiõppevara autorvahendi kasutajakogemuse disain informaatika ja matemaatika kontekstis | (kaasjuhendaja) |
IFITD/20.DT | Interdistsiplinaarse projektõppe tulemuste hindamine ontoloogiate ja õpianalüütika abil | (kaasjuhendaja) |