matemaatika ja informaatika didaktika professor
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: mart.laanpere@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | |
---|---|---|
IFHTM/20.DT | Digiõppevara kvaliteediraamistik e-Koolikotis | |
IFIFB/20.DT | Raalmõtlemise kujundava hindamise tagarakenduse arendus | |
IFIOM/20.DT | Raalmõtlemise testi koostamine III kooliastmele | |
IFIOM/21.DT | III kooliastme informaatika digiõpiku integreerimine e-õppekeskkonnaga | |
IFIOM/21.DT | Kutseõppurite digipädevuse kujundamine Tallinna Tööstushariduskeskuse näitel | |
IFIOM/21.DT | Generatiivsite tehis-neurovõrkude praktiline kasutamine õpetajate töös | |
IFIOM/21.DT | Informaatika tandemõpetamine algklassides | |
IFIOM/22.DT | IT-spetsialistide nutika sisseelamisprogrammi arendus koolidele ja ettevõtetele | |
IFIOM/22.DT | Õpetajate digipädevuse kaardistamine ühe Ida-Virumaa kooli näitel | |
IFIOM/22.DT | Codap programmi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | |
IFIOM/22.DT | Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel | |
IFIOM/22.DT | CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | |
IFIOM/22.DT | Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel | |
IFIOM/22.DT | Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel | |
IFIOM/22.DT | Digitehnoloogia kasutamine lasteaias | |
IFIOM/22.DT | IT-spetsialistide nutika sisseelamisprogrammi arendus koolidele ja ettevõtetele | |
IFIOM/22.DT | CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | |
IFIOM/22.DT | DigComp põhine digipädevuse sertifitseerimine ELis ja Eestis | |
IFITD/16.DT | Targa koolimaja andmekogumise ja -analüütika lahenduse referentsarhitektuur | |
IFITD/19.DT | Referentsraamistik kooliinformaatika nutikale õpitaristule | |
IFITD/21.DT | Raalmõtlemine matemaatikas | |
IFITD/22.DT | Interaktiivne digitaalne õppevara paindlike õpiradade toetuseks koolimatemaatikas | |
IFITD/23.DT | Andmeanalüüsi teemade uuendamine kooliinformaatikas kaasaegse andmeteaduse kontekstis | |
MLMOM/21.DT | Paindlike õppetrajektooride loomine statistika teemade õpetamisel 7. ja 11. klassis | |
MLMOM/21.DT | Matemaatika õpiülesannete keerukuse hindamise mudeli loomine | |
MLMOM/21.DT | Raalmõtlemise arendamine gümnaasiumi matemaatikas projektõppe kaudu | |
MLMOM/21.DT | Paindlike õppetrajektooride loomine statistika teemade õpetamisel 7. ja 11. klassis | |
IFIOM/20.DT | Digiõppevara autorvahendi kasutajakogemuse disain informaatika ja matemaatika kontekstis | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/22.DT | Virtuaalse õpikeskkonna arendusuuring raalmõtlemise ja digipädevuse lõimitud MATIK-õppeks | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/22.DT | Virtuaalse õpikeskkonna arendusuuring raalmõtlemise ja digipädevuse lõimitud MATIK-õppeks | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/22.DT | Õpilased õppevara loojatena kunstiõpetuse ja informaatika lõimingu kontekstis II kooliastmes | (kaasjuhendaja) |
IFITD/20.DT | Interdistsiplinaarse projektõppe tulemuste hindamine ontoloogiate ja õpianalüütika abil | (kaasjuhendaja) |