tõsimängude dotsent
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: martin.sillaots@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
| Õppekavaversioon | Lõputöö teema | |
|---|---|---|
| DTLGM/21.DT | Juhised asukohapõhiste õppemängude loomiseks autorvahendite abil | |
| DTLGM/22.DT | Game Jam kui koostöös õppimise vorm | |
| DTLGM/23.DT | Mängumeetodite mõju uurimine teismeliste õpikogemustele keskendudes noorukieale ja puberteedile | |
| DTLGM/24.DT | Lean Six Sigma rakendamine neuroloogilise mitmekesisuse toetamiseks finantsettevõttesse sisseelamisel mängustatudõppehaldussüsteemi näitel | |
| DTLGM/24.DT | XR-droonide treeningsimulaatori kavandamine | |
| DTLGM/24.DT | Tagasi tulevikku: nihilistlikul ajastul videomängudest Tähenduse otsimine | |
| DTLGM/24.DT | Mängupõhine tuleohutuskoolitus: Tallinna Ülikoolis hädaolukorraks valmisoleku parandamine ratastooli kasutajate vaates | |
| IFIFB/23.DT | Otsustusprotsessi toetava rakenduse loomine | |
| IFIFB/23.DT | Digitaalse riskijuhtimismängu arendusuuring | |
| IFIFB/23.DT | Digitaalse riskijuhtimismängu arendusuuring | |
| IFIFB/23.DT | Otsustusprotsessi toetava rakenduse loomine | |
| IFITD/18.DT | Mänguarendusmustrite tuvastamine mobiilimängude näitel | |
| IFITD/21.DT | Küberjulgeoleku õppemängu kavandamine ekspertide ja algajate koolitamiseks siseringirünnakute tuvastamiseks | |
| DTLGM/22.DT | Sulandumine õppemängudesse: sulandumist võimaldavad tegurid ja nende mõju õpiväljunditele ülikooli õpilaste seas | (kaasjuhendaja) |