tõsimängude dotsent
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: martin.sillaots@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | |
---|---|---|
DTLGM/20.DT | Videomängude mängimise ja õpilaste koostöise probleemilahendusoskuse arengu vahelised seosed | |
DTLGM/21.DT | Videomängude kasutamine jätkusuutliku põllumajanduse edendamiseks: Kerala põllumajandustavade juhtumiuuring | |
DTLGM/21.DT | Digitaalsed õpimängud ja varajane lapsepõlv – hoiakud ja tabud | |
DTLGM/21.DT | Mängulise süsteemi kujundamine, et motiveerida tarkvaraarendajaid meeskonna tõhusust ja väljundit parandama | |
DTLGM/21.DT | Digitaalse kõneteraapia platvormi mängustamine patsientide suurema kaasatuse eesmärgil | |
DTLGM/22.DT | Õpimängud erivajadustega lastele | |
DTLGM/22.DT | Game Jam kui koostöös õppimise vorm | |
DTLGM/22.DT | Tarkvaraarenduse ja loovuse juhtimise duaalsuse uurimine tõsimängu arenduses | |
DTLGM/22.DT | Kaasahaarava ja interaktiivse keemiamängu kavandamine keskkooliõpilaste keemiaõppe tõhustamiseks | |
IFHTM/22.DT | Digitaalsete õpimängude kasutamise tulemuslikkus võõrkeele õppimisel põhikoolis | |
IFITD/18.DT | Mänguarendusmustrite tuvastamine mobiilimängude näitel | |
IFITD/21.DT | Küberjulgeoleku õppemängu kavandamine ekspertide ja algajate koolitamiseks siseringirünnakute tuvastamiseks | |
DTLGM/20.DT | Hübriidse mängulähedase 2D ja 3D rakenduse kasutajakogemuse juhtumiuuring kaubanduslike toodete vaatlemisel | (kaasjuhendaja) |
DTLGM/22.DT | Sulandumine õppemängudesse: sulandumist võimaldavad tegurid ja nende mõju õpiväljunditele ülikooli õpilaste seas | (kaasjuhendaja) |