tõsimängude dotsent
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: martin.sillaots@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
2024 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
---|---|---|---|---|
DTLGM/21.DT | Digital Learning Games and Early Childhood - Attitudes and Taboos | 31.05.2024 | ||
DTLGM/21.DT | Design of a Gamified System Aimed at Motivating Software Developers | 31.05.2024 | ||
DTLGM/22.DT | Improving Playability and Usability in Learning Games by the Example of Methodyca | 31.05.2024 | ETERA | |
DTLGM/20.DT | Exploring the Relationship Between Video Gaming Behaviour and the Development of Collaborative Problem-Solving Skills Among Students | 30.05.2024 | ETERA | |
DTLGM/20.DT | Case Study of the User Experience in a Hybrid 2D and 3D Game-Like Solution in the Field of Commercial Products | 30.05.2024 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFHTM/22.DT | Digitaalsete õpimängude kasutamise tulemuslikkus võõrkeele õppimisel põhikoolis | 27.05.2024 | ETERA | |
DTLGM/21.DT | Using VR Rock Climbing Games for Exposure Therapy for Anxiety Disorders | 31.01.2024 | ETERA | |
2022 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
DTLGM/18.DT | Development of a Serious Game for Vector Algebra | 26.05.2022 | ETERA | |
DTLGM/19.DT | Designing a Course on Learning Game Design: An Action Research Study | 26.05.2022 | ETERA | |
2021 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIFB/17.DT | Ellujäämis-õudusmängu arendamine veebipõhise mängumootori Construct 3 abil | 03.06.2021 | ETERA | |
IFIMM/18.DT | Taskpal: Mobile Application to Help Students to Tackle Procrastination | 02.06.2021 | ETERA | |
DTLGM/19.DT | Methodyca: A Study of the Development Process of a Game About Research Methods | 01.06.2021 | ETERA | |
DTLGM/18.DT | Game Learning Analytics to Support the Development of Learner-Centered and Adaptable Educational Games | 27.01.2021 | ||
DTLGM/18.DT | Development of the Financial Literacy Game for Smart Phones | 27.01.2021 | ||
DTLGM/18.DT | Game Mechanics Design Influence to the Financial Literacy | 27.01.2021 | ETERA | |
2020 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
DTLGM/17.DT | Guidelines for Supporting 2D Character Design in Games | 16.06.2020 | ETERA | |
DTLGM/18.DT | Increasing STEM Popularity Through Art and Game Design: Project G.A.STEM and a Game About Light Reflection | 16.06.2020 | ETERA | |
DTLGM/18.DT | Disseminating Game Related Education Among Parents | 16.06.2020 | ETERA | |
DTLGM/18.DT | Developing Autonomous Agents’ AI With Artificial Bee Colony Algorithm for Resource Gathering in Real-Time Strategy Games | 16.06.2020 | ETERA | |
IFHTM/17.DT | Psühholoogilisi baasvajadusi toetavaid elemente sisaldava rollimängu kavand | 09.06.2020 | ETERA | |
IFIFB/16.DT | Mängu tegelaskujude terviku kavandamine ja tasakaalustamine | 04.06.2020 | ETERA | |
IFIFB/14.DT | Arvutimängude ajalugu tutvustava tõsimängu kavandamine | 03.06.2020 | ETERA | |
IFIFB/17.DT | Tõsimängu arendamine programmeerimisalaseid teadmisi õpetava mängu näitel | 03.06.2020 | ETERA | |
IFIFB/13.DT | Keelekümbluse õpimängu disain | 02.06.2020 | ETERA | |
IFIFB/15.DT | Mikrotehingud arvutimängudes | 02.06.2020 | ETERA | |
2019 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIFB/15.DT | Tallinna tornide mobiilse liitreaalse mängu arendamine | 05.06.2019 | ETERA | |
DTLGM/17.DT | Market Study of Digital Learning Games Master's Program | 04.06.2019 | ETERA | |
DTLGM/17.DT | Facilitating and Assessing Self-Regulated Learning Behaviors in Game-Based Learning | 04.06.2019 | ETERA | |
IFIFB/16.DT | Virtuaalreaalse teraapiamängu arendamine arahnofoobia näitel | 04.06.2019 | ETERA | |
DTLGM/17.DT | The Monetisation Strategies for Digital Learning Games | 03.06.2019 | ETERA | |
DTLGM/17.DT | Moonbird - Travelers Pocket Guide for Culture, Customs, and Etiquette | 03.06.2019 | ETERA | |
2018 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
DTLGM/15.DT | Conceptual Design and Development of a Serious Game for Learning Topographical Maps | 08.06.2018 | ETERA | |
IFHTM/16.DT | Õppeanimafilmid lasteaia õppetöös: õpetajate suhtumine, kogemused ja vastuvõtt | 08.06.2018 | ETERA | |
IFIFB/15.DT | Virtuaalreaalsuse arendusvõimased Unity näitel | 04.06.2018 | ETERA | |
2017 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/15.DT | Projektipõhine õpe: lineaarvõrrandite õpimängu kontseptuaalne kavandamine Eidapere Kooli 7. klassi näitel | 09.06.2017 | ETERA | |
DTLGM/15.DT | Virtual Game Museum: Gamified E-learning Environment for Learning Digital Games History | 07.06.2017 | ETERA | |
IFIFB/13.DT | Kõnetuvastuse rakendamine keeleõppe mängu näitel | 05.06.2017 | ETERA | |
IFIFB/14.DT | Mänguelementide disain rollimängudes | 05.06.2017 | ETERA | |
IFIFB/14.DT | Sõltumatu videomängu arendus Bunnyhop'i näitel | 05.06.2017 | ETERA | |
2016 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIFB/13.DT | Mängumaailma emotsionaalsete aspektide disain Unity näitel | 08.06.2016 | ETERA | |
IFIFB/13.DT | Toitumisalase õpimängu arendusuuring | 08.06.2016 | ETERA | |
IFIFB/11.DT | Mängu reeglite kavandamine ja balansseerimine Unity näitel | 07.06.2016 | ETERA | |
IFIFB/13.DT | Empiiriline uuring muusika- ja rütmimängudest | 07.06.2016 | ETERA | |
IFIMM/13.DT | Augmented Reality Games for Increasing Physical Activity | 07.06.2016 | ETERA | |
2015 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIFB/11.DT | Arvutimängu tegelase loomine kasutades 3D modelleerimistarkvara Blender | 04.06.2015 | ETERA | |
IFIFB/12.DT | Virtuaalse simulaatori praktiline mõju reaalsetele oskustele Gran Turismo näitel | 04.06.2015 | ETERA | |
2014 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIMM/11.DT | Implementing Game Design Process and Game Elements in Mobile Application. The Case of Walk With me | 05.06.2014 | ETERA | |
IFIFB/10.DT | Õppeotstarbelised mängud ja simulaatorid keele õppimiseks | 03.06.2014 | ETERA | |
IFIOM/12.DT | Üldise semantika põhimõtete rakendamine videomängudes keele paremaks mõistmiseks | 30.05.2014 | ETERA | |
2013 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIMM/10.DT | Gamification in Higher Education. The Case Study on the “Game Interactions” Course | 06.06.2013 | ||
2012 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIFB/09.DT | Arvutimängu rakendamine õppetöös Minecrafti geomeetriaülesannete näitel | 28.05.2012 | ||
2011 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIMM/09.DT | Social Media Marketing by the Example of Increasing Target Group in Facebook | 02.06.2011 | (kaasjuhendaja) |