2024 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
---|---|---|---|---|
MLMOM/19.DT |
Digiõppevaramu matemaatika õppematerjalide Vektorid tasandil. Joone võrrand kvaliteedi hindamine
(Evaluation of the Quality of the Mathematics Learning Material Vectors on a Plane. The Equation of a Line of the Digital Learning Repository)
|
Külli Kori | 28.05.2024 | ETERA |
MLMOM/20.DT |
Tallinna Ülikooli matemaatikaõpetaja õppekava tudengite empaatia uurimine
(Researching Empathy Among Students of Tallinn University’s Mathematics Teacher Curriculum)
|
Jüri Kurvits | 28.05.2024 | ETERA |
MLMOM/20.DT |
Tulevaste matemaatikaõpetajate õpetamisalase enesetõhususe uskumused
(Pre-service Mathematics Teachers' Self-Efficacy Beliefs)
|
Madis Lepik | 28.05.2024 | ETERA |
MLMOM/20.DT |
Number Talks metoodika abil paindlikult protsentide mõistmiseni
(Flexibly to Understanding Percentages Using the Number Talks Methodology)
|
Jüri Kurvits, Kati Aus | 28.05.2024 | |
MLMOM/21.DT |
Paindlike õppetrajektooride loomine statistika teemade õpetamisel 7. ja 11. klassis
(Creating Flexible Learning Trajectories for Teaching Statistics Topics in 7th and 11th Grade)
|
Mart Laanpere, Annika Volt | 28.05.2024 | ETERA |
MLMOM/21.DT |
8. klassi õpilaste metakognitsiooni arendamine matemaatika tunnis
(Developing Metacognition of 8th Grade Students in Mathematics Class)
|
Marina Kurvits, Jüri Kurvits | 28.05.2024 | ETERA |
MLMOM/21.DT |
Tõestusõpetus matemaatika ainekavas ja 8. klassi õpikutes
(Proof and Proving in Mathematics Curriculum and in the 8th Grade Textbooks)
|
Madis Lepik | 28.05.2024 | ETERA |
MLMOM/21.DT |
Ekstreemumülesanded koolimatemaatikas
(Extremum Problems in School Mathematics)
|
Tõnu Tõnso | 28.05.2024 | ETERA |
MLMOM/21.DT |
Matemaatika õpiülesannete keerukuse hindamise mudeli loomine
(Creation of a Model for Evaluating the Complexity of Mathematics Training Tasks)
|
Mart Laanpere, Annika Volt | 28.05.2024 | ETERA |
MLMOM/21.DT |
Raalmõtlemise arendamine gümnaasiumi matemaatikas projektõppe kaudu
(Developing Computational Thinking through Project Based Learning in Upper-Secondary School Mathematics)
|
Mart Laanpere, Kristin Parve | 28.05.2024 | ETERA |
MLMOM/21.DT |
Paindlike õppetrajektooride loomine statistika teemade õpetamisel 7. ja 11. klassis
(Creating Flexible Learning Trajectories for Teaching Statistics Topics in 7th and 11th Grade)
|
Mart Laanpere, Annika Volt | 28.05.2024 | ETERA |
MLMOM/21.DT |
Põhikooli matemaatikaõpetajate arusaamad tõestusõpetusest: kvalitatiivne analüüs
(Lower Secondary School Mathematics Teachers' Proof Related Beliefs: A Qualitative Analysis)
|
Madis Lepik | 28.05.2024 | ETERA |
MLMOM/21.DT |
Probleemülesannete lahendamist toetavate oskuste arendamine 6. klassi matemaatikatunnis
(Development of Skills Supporting Problem-Solving Tasks in 6th Grade Math Class)
|
Katrin Poom-Valickis, Madis Lepik | 29.01.2024 | ETERA |
13 defended final theses |
||||
2023 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/19.DT |
IKT vahendite kasutamine ja sügav õppimine Hiiumaa koolide 7.-12. klasside matemaatikatundides
(Usage of ICT Tools and Deep Learning in Mathematics Lessons in Grades 7-12 at Hiiumaa Schools)
|
Kairit Tammets | 30.05.2023 | ETERA |
MLMOM/20.DT |
Õpetaja võimalused kaasatuse toetamiseks põhikooli matemaatikaõppes õpilaste erivajadusi arvestades
(Opportunities of Teacher to Support Involvement of Learners with Special Needs in Elementary School Mathematics)
|
Kati Aus, Marina Kurvits | 30.05.2023 | |
MLMOM/20.DT |
Eesti matemaatikaõpetajate uskumused ja hoiakud seoses õpetamisega Tallinna Ülikooli Innovatsioonilabori koolituse näitel
(Beliefs and Attitudes of Estonian Math Teachers Regarding Teaching as per Tallinn University Innovation Lab Training Course Example)
|
Jüri Kurvits | 30.05.2023 | ETERA |
MLMOM/20.DT |
Korrutamise ja jagamise intuitiivsed mudelid
(The Role of Implicit Models in Multiplication and Division)
|
Madis Lepik | 30.05.2023 | ETERA |
MLMOM/20.DT |
Esimese kursuse tudengite strateegiad probleemülesannete lahendamisel
(Problem Solving Strategies Used by First-Year Undergraduates via Digital Testing)
|
Jüri Kurvits | 30.05.2023 | ETERA |
MLMOM/20.DT |
Ajaloolised meetodid täisarvude korrutamiseks
(Historycal Methods of Multiplying Integers)
|
Mart Abel | 30.05.2023 | ETERA |
MLMOM/20.DT |
9. klassi matemaatika lähtetaseme testi reliaablus ja valiidsus
(Reliability and Validity of a Diagnostic Test on Mathematics for 9th Grade)
|
Mart Laanpere, Annika Volt | 30.05.2023 | ETERA |
MLMOM/20.DT |
Õpipädevuse toetamine 11. klassi matemaatikatunnis
(Supporting Learning Competences in 11th Grade Mathematics Lesson)
|
Kati Aus, Kätlin Reinik | 30.05.2023 | ETERA |
MLMOM/20.DT |
Diagnostiline test õpilase proportsionaalse mõtlemise taseme mõõtmiseks
(Diagnostic Assessment Test for Children's Proportional Reasoning)
|
Jüri Kurvits | 30.05.2023 | ETERA |
9 defended final theses |
||||
2022 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/17.DT |
Õpilaste tüüpilised vead matemaatikas
(Students’ Common Errors in Mathematics)
|
Tõnu Tõnso | 31.05.2022 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
Keskkonnahariduse integreerimine matemaatikaõppesse gümnaasiumiastmes Läänemaa Ühisgümnaasiumi 10. ja 11. klassi näitel
(Integration of Environmental Education and Mathematics at the Gymnasium Level on the Example of the 10th and 11th Grades of Läänemaa Ühisgümnaasium)
|
Kadri Mettis | 31.05.2022 | ETERA |
MLMOM/19.DT |
Mõisteliste ja protseduuriliste teadmiste ja oskuste kujunemist toetavad õpitehnikad 6. klassi matemaatikatunnis
(Learning Techniques that Support Formation of Conceptual and Procedural Knowledge and Skills in the 6th Class Math Lesson)
|
Jüri Kurvits, Kati Aus | 31.05.2022 | ETERA |
MLMOM/19.DT |
Motivatsiooni ja mõtestatud omandamise suurendamine põhikooli trigonomeetria õppimisel
(Increasing Motivation and Meaningful Acquisition in Basic Trigonometry)
|
Merilyn Meristo, Madis Lepik | 31.05.2022 | ETERA |
MLMOM/19.DT |
Raalmõtlemine 11. klassi matemaatikaõppes
(Computational thinking in 11th grade mathematics)
|
Jüri Kurvits, Kristin Parve | 31.05.2022 | ETERA |
MLMOM/19.DT |
9. klassi õpilaste tüüpvead algebraliste murdudega
(Typical Mistakes of 9th Grade Students in Algebraic Fraction)
|
Jüri Kurvits | 31.05.2022 | ETERA |
MLMOM/19.DT |
Trigonomeetriakursuse kavandamine gümnaasiumis
(Planning a Trigonometry Course in a Gymnasium)
|
Madis Lepik | 31.05.2022 | ETERA |
MLMOM/19.DT |
Matemaatilise mõtlemise paindlikkuse mõõtmine lineaarvõrrandite lahendamisel
(Measuring the Flexibility of Mathematical Thinking in Linear Equation Solving)
|
Madis Lepik | 31.05.2022 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
Protsentide õpetamise näitlikustamine kuuendas klassis
(Exemplifying Teaching of Percentages in 6th Grade)
|
Regina Reinup | 20.01.2022 | |
9 defended final theses |
||||
2021 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/18.DT |
Matemaatikaõpetajate distantsõppe kogemus
(Mathematics Teachers’ Distance Learning Experience)
|
Kairit Tammets | 04.06.2021 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
Matific keskkonna mänguliste õppematerjalide sobivuse hindamine kolmandas ja neljandas klassis
(Assessment of the Suitability of Playful Learning Materials in the Matific Environment in the Third and Fourth Grades)
|
Jüri Kurvits | 04.06.2021 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
Õpetajate uskumuste seos klassiruumis rakendatavate praktikate ning õpilaste uskumustega matemaatikast Viimsi valla põhikoolide näitel
(Relationship Between Teachers’ Beliefs, Practices and Students’ Beliefs in Mathematics)
|
Katrin Poom-Valickis | 04.06.2021 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
Matemaatikapädevus 6. klassis - profiilide eristamine indiviidile suunatud käsitlusviisi abil
(Mathematical Literacy in 6th Grade: Profile Analysis Through Person-Oriented Approach)
|
Kaja Mädamürk, Piret Soodla | 04.06.2021 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
Matemaatikaärevuse mõõtmine 7. ja 9. klassi õpilastel
(Measuring Math Anxiety Among the Year 7 and Year 9 Students)
|
Madis Lepik | 04.06.2021 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
OPIQu 6. klassi geomeetria õppematerjalide kvaliteedi hindamine
(Quality Assessment of 6th Grade OPIQ Geometry Learning Materials)
|
Tõnu Tõnso | 03.06.2021 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
Õpilaste uskumused matemaatikast, selle õppimisest ja õpetamisest gümnaasiumiastme lõpus
(Students’ Beliefs About Mathematics, Its Learning and Teaching at the End of Upper Secondary School)
|
Kirsti Rumma | 03.06.2021 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
Tallinna Ülikooli matemaatikaõpetaja eriala vilistlasuuring (2010-2020)
(A Survey of Teacher of Mathematics Graduates in Tallinn University (2010-2020))
|
Madis Lepik | 03.06.2021 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
STEM-õppe elementide integreerimine matemaatikatunnis 4. klassi näitel
(Integrating STEM Learning Elements in a Math Lesson on the Example of 4th Grade)
|
Jüri Kurvits | 03.06.2021 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
Funktsiooni mõistest arusaamine III kooliastme matemaatikas
(Development of the Concept of Function in Grades 7 – 9)
|
Jüri Kurvits | 03.06.2021 | ETERA |
MLMOM/19.DT |
Tehisintellekti lõiming põhikooli matemaatikaga
(Integration of Artificial Intelligence With Secondary School Mathematics)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
11 defended final theses |
||||
2020 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/16.DT |
Matemaatika õpetamine II kooliastmes õppijakesksete õpistsenaariumite kaudu kasutades digivahendeid
(Teaching Mathematics in Fifth and Sixth Grade Using Learner Centered Learning Scenarios and Technology)
|
Marina Kurvits | 16.06.2020 | ETERA |
MLMOM/16.DT |
Matemaatilise teksti mõistmisoskuse arendamine 7. klassis
(Improving 7th Grade Students’ Mathematical Reading Comprehension)
|
Madis Lepik | 16.06.2020 | ETERA |
MLMOM/17.DT |
Õpilaste ja õpetajate arvamused kujundava hindamise põhimõttel koostatud matemaatika III kooliastme e-testi tagasisidest
(Pupils’ and Teachers’ Opinions About Feedback Based on Formative Assesment on Mathematics´ Basic School E-Test)
|
Jüri Kurvits | 16.06.2020 | ETERA |
MLMOM/17.DT |
11. klassi õpilaste matemaatikateadmiste taseme saavutuse hindamine
(Assessment of Mathematics Knowledge Among 11-Grade Students)
|
Jüri Kurvits | 16.06.2020 | ETERA |
MLMOM/18.DT |
Mõtestatud matemaatikaõppe kujundamine 7. klassi näitel
(Developing Meaningful Mathematics Lessons for 7th Grade)
|
Madis Lepik | 16.06.2020 | ETERA |
5 defended final theses |
||||
2019 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/10.DT |
6. klassi matemaatikaõppe aktiviseerimine
(The Excitation of Study of 6th Grade Mathematics)
|
Madis Lepik | 07.06.2019 | ETERA |
MLMOM/16.DT |
Ennastjuhtiva õppija kujundamine 10. klassi matemaatikatunnis
(The Possibilities of Developing Self-Regulated Learners in Teaching the 10th Grade Mathematics)
|
Kati Aus | 07.06.2019 | ETERA |
MLMOM/17.DT |
Uussisserändajad Eesti matemaatikahariduses: probleemid ja lahendusteed
(New Immigrants in Estonian Mathematical Education: Problems and Solutions)
|
Madis Lepik | 07.06.2019 | ETERA |
3 defended final theses |
||||
2018 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/14.DT |
Projektõppe võimalusi 5. klassi matemaatikatunnis
(Opportunities for Project-Based Activities in 5th Grade Mathematics)
|
Jüri Kurvits, Marina Kurvits | 07.06.2018 | ETERA |
MLMOM/15.DT |
Uurimusliku õppe juurutamisest 7. klassi matemaatikaõppes
(Inquiry-Based Learning of Mathematics: Action Research in Grade 7)
|
Madis Lepik | 07.06.2018 | ETERA |
MLMOM/16.DT |
Õuesõpe põhikooli matemaatika tundides
(Outdoor Maths Lessons in Basic School Education)
|
Tiiu Kaljas | 07.06.2018 | ETERA |
MLMOM/16.DT |
Ruleti kasutamine tõenäosusteooria õpetamisel gümnaasiumis
(Use of the Roulette in Teaching Probability Theory in Upper Secondary School)
|
Tõnu Tõnso | 07.06.2018 | ETERA |
MLMOM/16.DT |
Konstruktsiooniülesanded põhikooli matemaatikaõppes
(Lower Secondary Mathematics Exercises on Constructing)
|
Tiiu Kaljas | 07.06.2018 | ETERA |
MLMOM/16.DT |
Number Talks metoodika võimalused arvutaju arendamisel 10. klassi matemaatikas
(The Possibilities of Using the Number Talks Methodology to Develop Number Sense in Teaching the 10th Grade Mathematics)
|
Katrin Poom-Valickis, Kati Aus | 07.06.2018 | ETERA |
6 defended final theses |
||||
2017 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/10.DT |
Matemaatilise teksti mõistmisoskus ja selle arendamine
(Comprehension of Mathematical Texsts and its Development)
|
Madis Lepik | 09.06.2017 | |
MLMOM/12.DT |
Matemaatilise teksti mõistmine 8. klassi õpilastel
(Reading Comprehension of Mathematical Texts of 8th Grade Students)
|
Madis Lepik | 09.06.2017 | |
MLMOM/13.DT |
Matemaatikaga seotud majandusülesanded ühe Eesti bussiettevõtte näitel
(Mathematical Problems in Economics Based on One Estonian Bus Company)
|
Tõnu Tõnso | 09.06.2017 | |
MLMOM/15.DT |
Õppesisu pedagoogiline teadmine: protsentõpetus 6. ja 7. klassis
(Pedagogical Content Knowledge: Percentages in 6th and 7th Grade)
|
Jüri Kurvits | 09.06.2017 | |
MLMOM/15.DT |
Pindala mõiste kujundamine II ja III kooliastmes
(Developing Students’ Understanding of the Concept of Area in Elementary Mathematics)
|
Tiiu Kaljas | 09.06.2017 | |
5 defended final theses |
||||
2016 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/10.DT |
Projektide meetod ja rühmatöö põhikooli matemaatikas Kuusalu Keskkooli näitel
(Project-based and Collaborative Learning of Mathematics in Secondary School with the Example of Kuusalu High School)
|
Tõnu Tõnso | 06.06.2016 | |
MLMOM/10.DT |
Erinevate metafooride kasutamine täisarvude liitmise ja lahutamise õpetamisel 6. klassis
(Using Different Metaphors to Teach Integers` in the Sixth Grade)
|
Tiiu Kaljas | 06.06.2016 | |
MLMOM/14.DT |
Fraktaalgeomeetria algajatele ehk veidrad fraktalid
(Introduction to Fractal Geometry or Weird Fractals)
|
Tõnu Tõnso | 06.06.2016 | |
MLMOM/14.DT |
Matemaatika kodutööd 8. klassis
(Mathematics Homework in Eighth Grade)
|
Madis Lepik | 06.06.2016 | |
4 defended final theses |
||||
2015 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/10.DT |
Hariliku murru mõistest arusaamine 7. klassis
(7th Grade Students` Understandings of the Concept of Fraction)
|
Jüri Kurvits | 04.06.2015 | |
MLMOM/12.DT |
Tõestamine koolimatemaatikas Eesti keskkoolilõpetajate arusaamade põhjal
(Estonian Secondary Graduates` Beliefs about Proof and Proving in School)
|
Madis Lepik | 04.06.2015 | |
MLMOM/13.DT |
Üldpädevuste arendamine põhikooli matemaatikaõppes
(Development of Competencies in Elementary School Mathematics)
|
Tiiu Kaljas | 04.06.2015 | |
MLMOM/13.DT |
Õpikute roll põhikooli matemaatikaõppes
(The Role of Textbooks in the Teaching and Learning of Lower-Secondary Mathematics)
|
Madis Lepik | 04.06.2015 | |
MLMOM/13.DT |
Protsendi mõistest arusaamine 7. klassis
(7th Grade Students` Understandings about Percent)
|
Jüri Kurvits | 04.06.2015 | |
MLMOM/13.DT |
Avastusõpe matemaatikas IV kooliastme näitel
(Discovery Learning in Upper Secondary Mathematics Education)
|
Madis Lepik | 04.06.2015 | |
MLMOM/13.DT |
Väärarusaamad, mis 6. klassi õpilastel seoses ratsionaalarvudega tekivad
(6th Grade Students` Misunderstandings about Rational Numbers)
|
Jüri Kurvits | 04.06.2015 | |
MLMOM/13.DT |
Matemaatilised mängud – juhendmaterjal õpetajatele
(Mathematical Games - Manual for the Teachers)
|
Tõnu Tõnso | 04.06.2015 | |
MLMOM/10.DT |
Protsentarvutuse õpetamise metoodika
(Methodology of Teaching Percents)
|
Tiiu Kaljas | 23.01.2015 | |
9 defended final theses |
||||
2014 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/12.DT |
Tõestuste visualiseerimine
(Visualizing Mathematical Proofs)
|
Tõnu Tõnso | 11.06.2014 | |
MLMOM/12.DT |
Kuuendate klasside õpilaste poolt peastarvutamisel ja pranglimisel rakendatavad strateegiad
(Calculation Strategies in Mental Calculation and Pranglimine Used by Sixth Grade Students)
|
Madis Lepik | 11.06.2014 | |
MLMOM/12.DT |
Tõestamine koolimatemaatikas Eesti matemaatikaõpetajate arusaamade põhjal
(Estonian Mathematics Teachers` Beliefs about Proof and Proving)
|
Madis Lepik | 11.06.2014 | |
MLMOM/12.DT |
Matemaatika õpimotivatsiooni erinevus maa- ja linnakoolides 8.klassi näitel
(Learning Motivation Differences in Mathematics at 8th Grade in Rural and Urban Schools)
|
Helin Puksand | 11.06.2014 | |
MLMOM/12.DT |
Matemaatikaõpetajad Eesti venekeelsetes koolides: pedagoogilised arusaamad ja õpetamispraktika
(Mathematics Teachers in Russian Schools of Estonia: Pedagogical Beliefs and Teaching Practice)
|
Madis Lepik | 11.06.2014 | |
5 defended final theses |
||||
2013 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/10.DT |
Haridusreformid Eestis ja integraalarvutus gümnaasiumi matemaatika õppekavade kaasajastamisel
(Education Reforms in Estonia and Integral Calculus in Modernizing the Syllabus of Mathematics in High Schools)
|
Andi Kivinukk | 05.06.2013 | |
MLMOM/10.DT |
Koolimatemaatika valikkursuste „Arvuteooria elemendid“ I ja II õppesisu konstrueerimine
(Construction of Content for Optional Courses „Number Theory Elements“ I and II for Secondary Mathematics)
|
Ellen Redi, Madis Lepik | 05.06.2013 | |
MLMOM/11.DT |
Funktsioonide ja kujundite kumerus ning selle käsitlemine Eesti koolimatemaatikas
(Convex Functions and Figures and Their Study in Estonian School Mathematics)
|
Andi Kivinukk | 05.06.2013 | |
MLMOM/11.DT |
Mõõtmine II kooliastmes
(Measurement in Higher Primary School)
|
Tiiu Kaljas | 05.06.2013 | |
4 defended final theses |
||||
2012 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/10.DT |
Lõiming põhikooli matemaatikaõppes
(Interdisciplinary Integration in Basic School Mathematics)
|
Tiiu Kaljas | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Rahvusvaheline matemaatika ainekava ja selle võrdlus Eesti gümnaasiumimatemaatika ainekavaga
(Comparison of International Baccalaureate Program and Estonian National Mathematics curriculum)
|
Madis Lepik | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Gümnaasiumi valikkursuse Majandusmatemaatika elemendid kava
(Programme of Optional Course Elements of Mathematical Economics for Upper Secondary Schools)
|
Andi Kivinukk | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Uurimusliku õppe rakendamise võimalused Fibonacci jada kontekstis
(Inquiry Learning Implementation Opportunities in the Context of Fibonacci Sequence)
|
Maria Zeltser | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Keskkonnateadlikkuse kujundamine gümnaasiumi matemaatikaõppes
(Forming Environmental Awareness in Upper Secondary School Mathematics Studies)
|
Madis Lepik | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Funktsiooni tuletise mõistest arusaamine gümnaasiumis ja ülikoolis
(University and High School Students´ Conceptual Understanding of Derivative)
|
Jüri Kurvits | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Õpiedutus matemaatikas: õpiraskuste tekkimise põhjused õpetajate ja õpilaste arvamuse põhjal
(Low Achievement in Mathematics: Ground for Learning Difficulties Based on Teachers' and Students' Opinions )
|
Madis Lepik | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Matemaatikaõpetajate professionaalne identiteet väljendatuna metafoorides
(Mathematics Teachers` Professional Identity Expressed Through Metaphors)
|
Madis Lepik | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Hinnanguline arvutamine
(Computational Estimation)
|
Tiiu Kaljas | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Matemaatika töövihik ja selle funktsioonid
(The Mathematics Workbook and its Function)
|
Tiiu Kaljas | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Probleemülesanded ja nende lahendamine III kooliastme matemaatikas
(Mathematical Problem Solving in Grades 7 to 9)
|
Tiiu Kaljas | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Proportsionaalse mõtlemise areng
(The Development of Proportional Reasoning)
|
Jüri Kurvits | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Valikkursuse Planimeetria kavandamine
(Design of Elective Course of Plane Geometry)
|
Jüri Kurvits | 04.06.2012 | |
MLMOM/10.DT |
Matemaatika ärevusest III kooliastme lõpus
(Mathematics Anxiety in 9th Grade Pupils)
|
Kirsti Rumma | 04.06.2012 | |
14 defended final theses |
||||
2011 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
MLMOM/10.DT |
Matemaatikakursuse kordamisest põhikoolis ühe abimaterjali näitel
(An Example of Revising the Mathematics Course in Basic School)
|
Tõnu Tõnso | 03.06.2011 | |
MLMOM/10.DT |
Matemaatikaõppe aktiviseerimine rühmatöö abil
(Group Work in the Mathematics Instruction)
|
Madis Lepik | 03.06.2011 | |
MLMOM/10.DT |
Matemaatikaõpik ja tema roll õppeprotsessis 8. klassi näitel
(Textbook and its Role in Instructional Process: The Case of Grade 8 Mathematics)
|
Madis Lepik | 03.06.2011 | |
MLMOM/10.DT |
Sarnaste kolmnurkade õpetamisest
(About Teaching of Similar Triangles)
|
Paul Tammela | 03.06.2011 | |
MLMOM/10.DT |
Arv pii matemaatikas ja koolimatemaatikas
(The Number Pii in Mathematics and School Mathematics)
|
Andi Kivinukk | 03.06.2011 | |
MLMOM/10.DT |
Probleemülesanded ja nende lahendamine II kooliastme matemaatikas
(Mathematical Problem Solving in Grades 4 to 6)
|
Tiiu Kaljas | 03.06.2011 | |
MLMOM/10.DT |
Matemaatikaõpik ja selle roll õppeprotsessis 7. klassi näitel
(Textbook and its Role in Instructional Process: The Case of Form 7 Mathematics Summary)
|
Madis Lepik | 03.06.2011 | |
MLMOM/10.DT |
Naturaalarvude mahujadadest
(On Aliquot Sequences)
|
Ellen Redi | 03.06.2011 | |
8 defended final theses |