Professor of Mathematics and Computing Education
School of Digital Technologies
E-mail: mart.laanpere@tlu.ee
Profiles: TLU | ETIS | Google Scholar
2024 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
---|---|---|---|---|
IFIOM/21.DT |
Kutseõppurite digipädevuse kujundamine Tallinna Tööstushariduskeskuse näitel
(Developing the Digital Competence of Vocational Students in Tallinn Industrial Education Centre)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/21.DT |
Informaatika tandemõpetamine algklassides
(Implementing Tandem Teaching in Primary School Computer Science Education)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
Virtuaalse õpikeskkonna arendusuuring raalmõtlemise ja digipädevuse lõimitud MATIK-õppeks
(Design Research on Virtual Learning Environment for Integrating Computational Thinking and Digital Competence in STEAM Subject)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
IT-spetsialistide nutika sisseelamisprogrammi arendus koolidele ja ettevõtetele
(Designing a Smart Onboarding Framework for IT Specialists in Schools and Companies)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
Virtuaalse õpikeskkonna arendusuuring raalmõtlemise ja digipädevuse lõimitud MATIK-õppeks
(Design Research on Virtual Learning Environment for Integrating Computational Thinking and Digital Competence in STEAM Subject)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
Õpetajate digipädevuse kaardistamine ühe Ida-Virumaa kooli näitel
(Mapping the Digital Competences of Teachers: a Case of One School in Ida-Viru County)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis
(Design-based Research of the CODAP Platform for Teaching Data Analysis in Middle and High School)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel
(Development and Assessment of Computational Thinking of Students with XLogoOnline in Three Estonian Schools)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis
(Design-based Research of the CODAP Platform for Teaching Data Analysis in Middle and High School)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel
(Development and Assessment of Computational Thinking of Students with XLogoOnline in Three Estonian Schools)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel
(Development and Assessment of Computational Thinking of Students with XLogoOnline in Three Estonian Schools)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
Õpilased õppevara loojatena kunstiõpetuse ja informaatika lõimingu kontekstis II kooliastmes
(Students as Creators of Digital Learning Resources in the Context of the Integration of Informatics and Art Education in Key Stage II)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
IT-spetsialistide nutika sisseelamisprogrammi arendus koolidele ja ettevõtetele
(Designing a Smart Onboarding Framework for IT Specialists in Schools and Companies)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIOM/22.DT |
CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis
(Design-based Research of the CODAP Platform for Teaching Data Analysis in Middle and High School)
|
31.05.2024 | ETERA | |
IFIFB/20.DT |
Tagarakenduse arendus raalmõtlemise kujundavaks hindamiseks
(Development of a Backend Application for Formative Assessment of Computational Thinking)
|
28.05.2024 | ETERA | |
MLMOM/21.DT |
Paindlike õppetrajektooride loomine statistika teemade õpetamisel 7. ja 11. klassis
(Creating Flexible Learning Trajectories for Teaching Statistics Topics in 7th and 11th Grade)
|
28.05.2024 | ETERA | |
MLMOM/21.DT |
Matemaatika õpiülesannete keerukuse hindamise mudeli loomine
(Creation of a Model for Evaluating the Complexity of Mathematics Training Tasks)
|
28.05.2024 | ETERA | |
MLMOM/21.DT |
Raalmõtlemise arendamine gümnaasiumi matemaatikas projektõppe kaudu
(Developing Computational Thinking through Project Based Learning in Upper-Secondary School Mathematics)
|
28.05.2024 | ETERA | |
MLMOM/21.DT |
Paindlike õppetrajektooride loomine statistika teemade õpetamisel 7. ja 11. klassis
(Creating Flexible Learning Trajectories for Teaching Statistics Topics in 7th and 11th Grade)
|
28.05.2024 | ETERA | |
2023 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFITD/17.DT | A Trade-off Model for Evidence-Informed Decision-Making to Support Educators' Digital Competence Assessment | 16.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Põhikooli õpilaste raalmõtlemise hindamismudel MATIK-projektõppes
(Designing a Rubric for Assessing Computational Thinking in STEAM Education Projects in Primary School)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/20.DT |
Informaatika teemade juhendamine ja hindamine põhikooli digiloovtöö kontekstis
(Supervising and Assessing Informatics-Related Learning in Digital Project Work at Key Stage III)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/20.DT |
Informaatika valikaine õpetamine Saaremaa koolides
(Teaching Informatics as a Separate Subject in Schools of Saaremaa)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/21.DT |
Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses
(Assessment and Development of Digital Competence of Educators: A Comparative Study in Two Municipalities)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/21.DT |
Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes
(Integrating Computational Thinking and Robotics into STEAM Project-Based Learning in Key Stage II)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/21.DT |
Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses
(Assessment and Development of Digital Competence of Educators: A Comparative Study in Two Municipalities)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/21.DT |
Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes
(Integrating Computational Thinking and Robotics into STEAM Project-Based Learning in Key Stage II)
|
01.06.2023 | ETERA | |
IFIFB/20.DT |
Veebipõhise hindamisvahendi prototüübi arendus raalmõtlemise hindamiseks
(Prototyping an Online Tool for Assessment of Computational Thinking)
|
30.05.2023 | ETERA | |
MLMOM/20.DT |
9. klassi matemaatika lähtetaseme testi reliaablus ja valiidsus
(Reliability and Validity of a Diagnostic Test on Mathematics for 9th Grade)
|
30.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT |
Turvatöötaja digipädevuse mudeli valideerimine
(Validation of the Security Guards' Digital Competence Model)
|
29.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT |
Õppedisaini loomine hüdraulika ja pneumaatika kursusele
(Instructional Design for Hydraulics and Pneumatic Course)
|
29.05.2023 | ||
IFITD/16.DT | Supporting Systematic Data use in Teacher Inquiry with Teaching and Learning Analytics | 16.05.2023 | ETERA | |
IFITM/17.DT |
Digipädevuse hindamismudeli ja hindamisinstrumendi disainimine asutuse X näitel
(Designing a Digital Competence Assessment Model and Assessment Instrument on the Example of Institution X)
|
31.01.2023 | ETERA | |
2022 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIOM/18.DT |
Põhikooli laste digivahendite kasutamise reguleerimine lastevanemate poolt
(Regulation of the Usage of Digital Devices Among Parents of Basic School Children)
|
03.06.2022 | ||
IFIOM/20.DT |
Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis
(Prototyping a Smartphone App fo Computational Thinking Learning Paths in Basic Schools)
|
03.06.2022 | ETERA | |
IFIOM/20.DT |
Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis
(Prototyping a Smartphone App for Computational Thinking Learning Paths in Basic Schools)
|
03.06.2022 | ETERA | |
IFHTM/20.DT |
E-koolikoti kasutajaskonna kasvu mõjutavad tegurid
(Factors Affecting the Growth of e-Schoolbag's User Community)
|
27.05.2022 | ETERA | |
2021 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIOM/19.DT |
Vanemaealiste digipädevuse arendamise mudel digitaalsete õpiampsude abil
(a Model for Developing Digital Competence of Elderly Using Digital Learning Nuggets)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Õpetajate digipädevuse kaardistamine Järveküla kooli näitel
(Mapping the Digital Competence of Teachers: A Case of Järveküla School)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Raalmõtlemise integreerimine Eesti õpetajakoolitusse
(Integrating Computational Thinking Into Teacher Training in Estonia)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
III kooliastme informaatika valikkursuse digiõppevara tegevusuuring
(Action Research on Designing Digital Learning Resources for an Elective Course on Informatics in Key Stage III)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Tegevusuuring informaatika lõimingust teiste õppeainetega
(Action Research on Integrating Informatics With Other Subjects)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Informaatika õpetamine Narva koolides: õppeaine eesmärgid, sisu ja õppevara
(Teaching Informatics in Narva Schools: Course Goals, Content and Learning Resources)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Rakvere linna ja Vinni valla koolide valmisoleku kaardistamine uue informaatika ainekava rakendamiseks
(Mapping Readiness to Implement New Informatics Curriculum - Example of Rakvere and Vinni Schools)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT |
Eesti gümnaasiumide ootused põhikooli lõpetanute digipädevusele
(The Expectations of Estonian Upper Secondary Schools for the Digital Competence of Basic School Graduates)
|
03.06.2021 | ETERA | |
MLMOM/19.DT |
Tehisintellekti lõiming põhikooli matemaatikaga
(Integration of Artificial Intelligence With Secondary School Mathematics)
|
03.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT |
Arvutipõhine võõrkeele rääkimisoskuse välishindamine Eesti kontekstis - võimalused ja kitsaskohad
(Computer-Based External Assessment of Foreign Language Speaking Skill in the Estonian Context – Opportunities and Challenges)
|
02.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT |
Õpilaste digipädevuse tasemetöö ülesandemudeli arendusuuring
(Design Research on Task Model for Learners’ Digital Competence Test)
|
02.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/17.DT |
Tegevusuuring matemaatika õpetamisest III kooliastmes distantsõppena
(Action Research on Online Distance Teaching of Mathematics in Stage 3)
|
27.01.2021 | ETERA | |
2020 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIOM/18.DT |
Muutused Tallinna EduInnoLabs koolide õpikäsituses ja informaatikaõppes
(Changes in Approach to Learning and Informatics Education in Tallinn Eduinnolabs)
|
19.06.2020 | ETERA | |
IFIOM/18.DT |
Ida-Virumaa üldhariduskoolide võimalused süvendatud IT-õppeks põhikooli tasandil
(Possibilities for In-Depth IT Education in Lower and Middle Secondary Schools in Ida-Viru County)
|
19.06.2020 | ETERA | |
IFIOM/18.DT |
Veebidisaini e-õpiku prototüübi arendusuuring
(Web Design E-Textbook Prototype Design-Based Research)
|
19.06.2020 | ETERA | |
IFITM/18.DT |
IT-teenuste küpsuse hindamise mudel üldhariduskoolides
(Model of Assessing the Maturity of IT Services in General Education Schools)
|
15.06.2020 | ETERA | |
IFHTM/15.DT |
Matemaatikaõpetajate täienduskoolituskursus raalmõtlemise õpetamisest: õppedisain ja prototüübi arendus
(Continuing Education Course for Math Teachers on Computational Thinking: Course Design and Development)
|
09.06.2020 | ETERA | |
IFHTM/18.DT |
Digiküpsuse hindamismudeli Digipeegel sobivuse analüüs kasutamiseks noortekeskustele
(Digital Maturity Assessment Tool „Digipeegel“ Suitability Analysis For Youth Centers )
|
09.06.2020 | ETERA | |
IFITD/15.DT | Learning Interactions Across Spaces: A Framework for Contextualised Multimodal Observations | 22.05.2020 | ETERA | |
2019 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
INITB/16.DT |
Eesti üldhariduse õppevara metaandmete rakendusprofiil
(Metadata Application Profile for Learning Resources in General Education in Estonia)
|
06.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT |
Hindamismudelite tehniline ja didaktiline lahendus e-Koolikoti kontekstis
(The Technical and Didactical Solution of Evaluation Models in the Context of e-Koolikott)
|
05.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/16.DT |
Võõrkeelte diagnostilise e-hindamise arendusvõimalused
(Development Possibilities of Foreign Language Diagnostic e-Assessment)
|
04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/16.DT |
Informaatika õpetamise korralduse seos digipädevuste tasemetöö tulemustega põhikoolis ja gümnaasiumis
(Relationship Between Teaching of Computer Science and the Results of the Digital Competence Testing in Primary and Secondary Schools)
|
04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT |
Digipeegli kohandamine innovatsiooni juhtimiseks lasteaias
(Adaptation of Digipeegel for Innovation Management in Kindergarten)
|
04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT |
Arvutipõhine võõrkeeleoskuse välishindamine Eesti kontekstis – võimalused ja kitsaskohad
(Computer-Based Foreign Language External Assessment in the Estonian Context – Opportunities and Challenges)
|
04.06.2019 | ETERA | |
2018 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFHTM/16.DT |
Kooli digiküpsuse Digipeegli ja SELFIE e-hindamisvahendite integreerimine
(Integrating the School Digital Capability Maturity e-Tools Digipeegel and SELFIE)
|
07.06.2018 | ETERA | |
IFITD/13.DT | A Reference Architecture for a National e-Learning Infrastructure | 24.04.2018 | ETERA | |
IFITD/13.DT | Ontology-Driven Reference Model for the Vocational ICT Curriculum Development | 23.04.2018 | ETERA | |
IFIOM/15.DT |
Digipädevuste hindamine põhikooli väikeklassis
(Assessment of Digital Competency in a Small Class of Basic School)
|
19.01.2018 | ETERA | |
2017 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFITM/15.DT |
Kutsekooli digiküpsuse hindamisraamistiku Digipeegel valideerimine
(Validation of the Assessment Framework for Digital Maturity of Vocational School)
|
06.06.2017 | ETERA | |
IFHTM/12.DT |
Veebipõhiste hindamismudelite rakendamine uurimistööde kujundaval hindamisel gümnaasiumis
(Applying Online Assessment Rubrics in Formative Assessment of High School Inquiry Projects)
|
24.01.2017 | ETERA | |
IFHTM/14.DT |
Haridustehnoloogia oskussõnavara kujundamine praktikakogukonna poolt
(Collaborative Development of Terminology by a Community of Practice in the Domain of Educational Technology)
|
24.01.2017 | ETERA | |
IFIOM/14.DT |
Õpilased õpiku kaasautorina: 3D-printimise digiõpiku arendusuuring
(Pupils as Co-Authors: A Design Research on a Digital Textbook about 3D Printing)
|
24.01.2017 | ETERA | |
2016 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFHTM/14.DT |
Kooli digiküpsuse hindamise vahend Digipeegel
(Digipeegel: An Instrument for Evaluating School’s Digital Maturity)
|
08.06.2016 | ETERA | |
IFIOM/14.DT |
Digipädevuste kujundamine põhikoolis füüsika õpetamise kaudu
(Teaching Digital Competences on the Physics Course in Basic School)
|
08.06.2016 | ETERA | |
IFITM/12.DT |
Personaalsete nutiseadmete kasutamise kaardistus Eesti koolides
(Mapping the Use of Personal Smart Devices in Estonian Schools)
|
06.06.2016 | ETERA | |
IFIOM/12.DT |
Informaatika tasemetöö koostamine 9. klassi õpilastele
(Informatics Exam for the Grade 9 Students)
|
25.01.2016 | ETERA | |
IFIOM/14.DT |
Õpistsenaariumide kavandamise vahendi LePlanner disain ja arendus
(Design and Development of a Learning Scenario Planning Tool LePlanner)
|
25.01.2016 | ETERA | |
2015 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIFB/12.DT |
Eksamite Infosüsteemi testide rakendamine LTI-arhitektuuriga õpisüsteemides
(Implementing Tests from the Examination Information System within LTI-compliant Learning Systems)
|
04.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/10.DT |
Informaatika õppeaine sisu ja seonduv õppevara Tallinna ja Harjumaa koolides
(The Content and Related Learning Resources in Informatics. The Case of Schools in Tallinn and Harjumaa)
|
03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/12.DT |
Eesti kutsekoolides kasutatava informaatika õppevara kaardistus
(A Survey on Educational Resources on Informatics Used in Estonian Vocational Schools)
|
03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/13.DT |
Digivahendite kasutusmustrid esimese kooliastme õpetajatel ja õpilastel Tartu Descartes’i Kooli näitel
(Digital Technology Usage Patterns Among Teachers and Pupils in Grades 1-3. The Case Study of Tartu Descartes School)
|
03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/13.DT |
Google Apps pilveteenustel põhineva e-õppekeskkonna juurutamine Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasiumi näitel
(Implementing Google Apps for Education Based E-learning Environment. The Case of Tallinn Central Russian Gymnasium)
|
03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/13.DT |
Informaatika õpetamine õpilaste isiklike nutiseadmete baasil: tegevusuuring Kohila Gümnaasiumis
(Teaching Informatics on Pupils’ Own Digital Devices: Action Research in Kohila Gymnasium)
|
03.06.2015 | ETERA | |
IFHTM/12.DT |
Haridustehnoloogilise toe võimalused vaegkuuljate õpetamisel kutsekoolis
(Educational Technological Opportunities to Support Hearing Impaired Students in Vocational School)
|
02.06.2015 | ETERA | |
2014 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIFB/08.DT |
Arvutiklassi broneerimise veebirakendus Eesti koolidele
(Computer Classroom Scheduling Web Application for Estonian Schools)
|
03.06.2014 | ETERA | |
IFHTM/11.DT |
Õpianalüütika hajutatud õpikeskkondades
(Learning Analytics in Distributed Learning Enviroments)
|
30.05.2014 | ETERA | |
2011 |
||||
Study programme version | Title | Defended | Thesis | |
IFIOM/10.DT |
Õpitulemuste hindamine veebipõhiste testide abil põhikooli informaatika valikaine kontekstis
(Web-Based Assessment of Learning Outcomes in the Context of Basic School Informatics)
|
03.06.2011 | ||
IFIOM/10.DT |
Üldpädevuste hindamine digitaalsel jutustusel põhineva portfoolio abil
(Assessment of Key Competencies with Digital Story Portfolio)
|
03.06.2011 | ||
IFITM/08.DT |
Kaugtöökeskuste füüsilise ja virtuaalse töökeskkonna disain
(Conceptual Design of Physical and Virtual Workspace at Telework Centers)
|
01.06.2011 | ||
IFITM/09.DT |
SECI mudelit järgiv teadmusloomekeskkond IT kolledži näitel
(SECI Model Based Knowledge Environment. The Case of IT College)
|
01.06.2011 | ||
IFIFB/06.DT |
Internetiturundus sotsiaalmeedia abil koeratoit.ee näitel
(Internet Marketing with Social Media. The Case of koeratoit.ee)
|
27.05.2011 | ||
IFIFB/06.DT |
Digitaaltelevisioon ja sotsiaalmeedia
(Digital Television and Social Media)
|
27.05.2011 | ||
IFIMM/09.DT | Designing a Knowledge Environment for Teachers in the Context of Professional Development Programme DigiTiger | 24.01.2011 |