täiskasvanuhariduse ja mitteformaalõppe professor
Haridusteaduste instituut
E-mail: kai.pata@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
2022 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
---|---|---|---|---|
IFHTM/20.DT | Proviisorite ja farmatseutide digipädevuse arendamise võimalused | 26.05.2022 | ETERA | |
IFHTM/20.DT | Digitaalse õpiraja loomine Tallinna Teletornis | 26.05.2022 | ETERA | |
DTOSM/19.DT | A Comparison of 5G Implementation in Two Advanced Countries | 03.02.2022 | ETERA | |
2021 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
DTOSM/19.DT | Friend or Foe: The Implications of Microchipping in Open Society | 04.06.2021 | ETERA | |
DTOSM/19.DT | Re-modelling the E-Governance Strategy for Afghanistan | 04.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT | Isikuandmete kaitse seaduse rakendamine X kooli näitel | 03.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT | Mitmik-juhtumiuuring: kooli visiooni mõju digiküpsuse arengu kavandamisele ja elluviimisele | 02.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/18.DT | Probleemipõhine digioskuste algkoolituse valikmoodulitega kursuse disan täiskasvanutele | 27.01.2021 | ETERA | |
2020 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIMM/18.DT | Designing for Values: Value Elicitation Toolkit | 18.06.2020 | ETERA | |
IFITD/15.DT | Schools’ Development into Smart, Digitally Enhanced Learning Ecosystems | 16.03.2020 | ETERA | |
IFHTM/16.DT | Tehnoloogiapõhise õppe võimalused ja kitsaskohad õppivas organisatsioonis | 27.01.2020 | ETERA | |
2019 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/17.DT | Riskinoorte hariduse juurde toomine sotsiaalmeediaga: interaktsioonide disain koomiksitega | 05.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT | VALI IT! ümberõppeprogrammi tulemuslikkust mõjutavad tegurid | 05.06.2019 | ETERA | |
2018 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFITD/13.DT | The Challenges of ICT Implementation into Teaching and Learning in Ghanaian Basic Schools | 22.06.2018 | ETERA | |
IFHTM/14.DT | Digitaalne innovatsioon ja muutunud õpikäsitus muusikaõpetuse õpistsenaariumites | 19.01.2018 | ETERA | |
IFHTM/14.DT | Muusikaõpetuse digitaalse stsenaariumitsükli rakendamine II kooliastmes | 19.01.2018 | ETERA | |
2017 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/15.DT | Projektõpe koostöös koolivälise partneriga läbiva teema Tehnoloogia ja innovatsioon rakendamiseks | 09.06.2017 | ETERA | |
IFIMM/15.DT | Affordances of a Learning Scenario Sharing Tool LePlanner for Teachers | 08.06.2017 | ETERA | |
2016 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/13.DT | Digitaalse narratiivi kasutamise võimalused lasteaias | 08.06.2016 | ETERA | |
IFHTM/14.DT | Digital Transformation: Learning Practices and Organisational Change in a Regional VET Centre | 08.06.2016 | ETERA | |
2015 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/13.DT | E-õppe jätkusuutlikus Sisekaitseakadeemia näitel | 20.01.2015 | ETERA | |
2013 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/10.DT | iTEC õpiloo Mängu loomine rakendamise evalveerimine | 03.06.2013 | ||
IFHTM/11.DT | Tööandjate ootused haridustehnoloogide pädevustele ja nende vastavus TLÜ haridustehnoloogia magistriõppekava õpiväljunditele | 03.06.2013 |