õpikeskkonna uuringute vanemteadur
Haridusteaduste instituut
E-mail: terje.valjataga@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
2024 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
---|---|---|---|---|
IFHTM/22.DT | STEAM õppe rakendamine matemaatikatundides 2. klassi tüdrukute õpimotivatsiooni toetamiseks ja probleemülesannete lahendamisoskuste arendamiseks | 28.05.2024 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
2023 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFITD/17.DT | Designing and Implementing Meaningful Mobile Outdoor Learning in Science Education | 15.08.2023 | ETERA | |
2022 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/20.DT | Liitreaalsuse rakendamise mõju I kooliastme õpilaste ainealastele teadmistele ja õpimotivatsioonile matemaatikas | 26.05.2022 | ||
2021 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFITD/16.DT | Aligning Learning Design and Analytics in Mobile Learning | 09.12.2021 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFHTM/17.DT | Teadmusloome kontekstid üldhariduskoolis ja selle ülekande toetamise võimalused | 27.01.2021 | ETERA | |
2020 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/17.DT | Teaduspõhine lähenemine teemale “ilm” põhikoolis | 09.06.2020 | ETERA | |
IFHTM/18.DT | Emotsioonide regulatsioonioskuste toetamise võimalused digitaalsete õpimängudega koolieelses eas | 09.06.2020 | ETERA | |
2019 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/17.DT | Põhikooli III kooliastme õpilaste loovuspädevuse arendamine lõimitud õpistsenaariumite toel | 04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT | Interdistsiplinaarne õpe ja digitaalne õppevara III kooliastmes – võimalused ja kitsaskohad | 04.06.2019 | ETERA | |
DTLGM/16.DT | Enhancing Collaboration Competencies in Digital Learning Games in Theatre Context | 03.06.2019 | ETERA | |
2018 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/15.DT | Haridustehnoloogi ja kooli dokumentide roll kooli digiküpsuse saavutamisel | 07.06.2018 | ETERA | |
IFHTM/16.DT | Mobiilse õuesõppe rakendamise võimalused põhikoolis Avastusraja näitel | 07.06.2018 | ETERA | |
IFHTM/16.DT | Muldade määramise rakenduse arendamine ja selle kasutusvõimalused üldhariduskoolis | 07.06.2018 | ETERA | |
IFHTM/16.DT | Õppeainete lõimimise võimalikkusest Avastusraja toel Valga linna lasteaia näitel | 07.06.2018 | ETERA | |
2017 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/14.DT | Digitehnoloogia lõimimise võimalused ja väljakutsed vene keele kui võõrkeele õpetamisel | 09.06.2017 | ETERA | |
IFHTM/15.DT | Vabatahtlike päästjate koolitussüsteemi analüüs ning kaasajastamine | 09.06.2017 | ETERA | |
2016 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIOM/14.DT | Informaatikaõpetaja, kooli infojuht magistriõppekava õpiväljundite vastavus informaatikaõpetaja ootustele ja vajadustele töökohal | 23.05.2016 | ETERA | |
2015 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/13.DT | Facebooki kasutamine õpikogukonna toetamiseks | 01.06.2015 | ETERA | |
IFHTM/13.DT | Innovaatiliste stsenaariumite rakendusvõimalused algkoolis VOSK kontekstis | 01.06.2015 | ETERA | |
2014 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIOM/11.DT | Õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste ning koolitusvajaduse hindamine Tallinna Polütehnikumi näitel | 30.05.2014 | ETERA | |
IFHTM/10.DT | E-õppekeskkonna Moodle kasutamine kutsehariduses Järvamaa Kutsehariduskeskuse näitel | 23.01.2014 | ETERA | |
IFHTM/10.DT | E-õppe rakendamine ning seda mõjutavad tegurid Tallinna Polütehnikumi näitel | 23.01.2014 | ETERA | |
2012 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIMM/09.DT | The Effect of Establishing Startup Projects During Hackathons. The Case of Garage48 | 25.01.2012 |