tõsimängude dotsent
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: martin.sillaots@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | |
---|---|---|
DTLGM/21.DT | Videomängude kasutamine jätkusuutliku põllumajanduse edendamiseks: Kerala põllumajandustavade juhtumiuuring | |
DTLGM/21.DT | Digitaalse kõneteraapia platvormi mängustamine patsientide suurema kaasatuse eesmärgil | |
DTLGM/22.DT | Õpimängud erivajadustega lastele | |
DTLGM/22.DT | Game Jam kui koostöös õppimise vorm | |
DTLGM/22.DT | Kaasahaarava ja interaktiivse keemiamängu kavandamine keskkooliõpilaste keemiaõppe tõhustamiseks | |
DTLGM/22.DT | Khani akadeemia laste ja Montessori keele materjalide tõhususe võrdlemine 4-aastaste laste inglise keele õppes | |
DTLGM/23.DT | DLG sisseastumisintervjuu mängu hindamine | |
DTLGM/23.DT | Õppemängu kujundamine ja kasutamine hiina keele veebitunnis vähendamaks negatiivseid emotsioone ja suurendamaks kaasatust | |
DTLGM/23.DT | Mängumeetodite mõju uurimine teismeliste õpikogemustele keskendudes noorukieale ja puberteedile | |
DTLGM/23.DT | Mänguarendusprotsessi ja rollijaotust õpetava videomängu kavandamine | |
IFITD/18.DT | Mänguarendusmustrite tuvastamine mobiilimängude näitel | |
IFITD/21.DT | Küberjulgeoleku õppemängu kavandamine ekspertide ja algajate koolitamiseks siseringirünnakute tuvastamiseks | |
DTLGM/22.DT | Sulandumine õppemängudesse: sulandumist võimaldavad tegurid ja nende mõju õpiväljunditele ülikooli õpilaste seas | (kaasjuhendaja) |