haridustehnoloogia professor
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: kairit.tammets@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | |
---|---|---|
IFHTM/22.DT | Õpetajate hoiakud e-eksamitele ülemineku suhtes | |
IFHTM/22.DT | Generatiivse tehisintellekti rakendamise võimalused õpetamises ja õppimises: ELU projektis osalejate kogemuste põhjal | |
IFHTM/22.DT | DigiKiirendi programmis osalemise tulemuslikkus kooli digiküpsusele ja õpetaja õpetamispraktikale ühe kooli näitel | |
IFHTM/23.DT | Koolituse tulemuslikkus õpetajate tehnoloogia rakendamise hoiakutele Karjamaa Põhikoolis | |
IFHTM/24.DT | Digiampsude kursuse tulemuslikkus Tallinna Saksa Gümnaasiumi õpetajate digipädevuse arengule, enesetõhususele ja õpetamisviisidele | |
IFHTM/24.DT | Eneseregulatsioonioskuste toetamine tehnoloogiarikkas keskkonnas | |
IFIOM/23.DT | Paindlike õppetrajektooride rakendamine II kooliastme informaatikaõppes: tegevusuuring ühe Harjumaa põhikooli näitel | |
IFITD/21.DT | Mitme huvirühmaga partnerlusraamistiku väljatöötamine ja hindamine haridusuuenduse suurendamiseks | |
IFITD/22.DT | Digiõppe ökosüsteem õpilaste kõrgema järgu mõtlemisoskuste arendamiseks ja hindamiseks loodusteaduste õppimisel | |
IFITD/24.DT | Koolituse mõju õpetajate digitaalse pedagoogilise pädevuse arendamisele ja õpilaste õppimisele | |
IFHTM/22.DT | Personaliseeritud õppe rakendamine hariduslike erivajadustega õpilaste toetamiseks ühe Tallinna kooli näitel | (kaasjuhendaja) |
IFITD/19.DT | Töökohal õppimine tehnoloogia abil digipöörde soodustamiseks | (kaasjuhendaja) |