haridustehnoloogia professor
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: kairit.tammets@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
2024 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
---|---|---|---|---|
IFITD/18.DT | Data Meets Teaching: Teachers' Adoption of Data-Enriched Teaching Practices Using a Professional Development Programme and Theory-Based Learning Analytics | 30.09.2024 | ETERA | |
IFIFB/21.DT | Tehisintellekti kasutamine õppetöös Tallinna Ülikooli Digitehnoloogiate instituudi üliõpilaste näitel | 29.05.2024 | ETERA | |
IFHTM/22.DT | Paindlike õpetamisviiside rakendamine ja nende seos õpitulemuste ja tajutud kogemusega 6. klassi loodusõpetuse näitel | 28.05.2024 | ETERA | |
IFHTM/22.DT | Tehnoloogiahariduse rakendamine põhikooli õpilaste STEM-hariduse hoiakute toetamiseks | 28.05.2024 | ETERA | |
IFHTM/22.DT | Tehnoloogiaga rikastatud õpetamisviiside rakendamine Tallinna põhikooli III kooliastme näitel | 28.05.2024 | ETERA | |
IFHTM/22.DT | Õppija agentsuse toetamine kõrgkoolis riigiõiguse õpetamise näitel | 27.05.2024 | ETERA | |
2023 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFITD/17.DT | A Trade-off Model for Evidence-Informed Decision-Making to Support Educators' Digital Competence Assessment | 16.06.2023 | ETERA | |
IFHTM/19.DT | Raamistik personaliseeritud õppe kavandamiseks nüüdisaegse õpikäsituse kontekstis | 30.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT | Innovaatilised õpistsenaariumid õpilaste motivatsiooni tõstmiseks kehalises kasvatuses | 30.05.2023 | ETERA | |
MLMOM/19.DT | IKT vahendite kasutamine ja sügav õppimine Hiiumaa koolide 7.-12. klasside matemaatikatundides | 30.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT | E-portfoolio rakendamine õpetaja professionaalsuse arendamisel ja hindamise toetamisel | 29.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT | Õpetajakoolituse õppejõudude professionaalse digipädevuse arengu toetamine Tallinna Ülikooli näitel | 29.05.2023 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFITM/21.DT | The Role of Social Practices to Build Trust in Multi-Stakeholder Partnerships | 26.05.2023 | ETERA | |
2022 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/20.DT | Õpetaja professionaalset arengut toetava digipädevuse enesehindamise tagasiside prototüüp | 26.05.2022 | ETERA | |
IFHTM/20.DT | Veebikeskkonna kontseptuaalse disaini väljatöötamine õpetaja toetamiseks projektipõhise õppe läbiviimisel III kooliastmes | 26.05.2022 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
2021 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
MLMOM/18.DT | Matemaatikaõpetajate distantsõppe kogemus | 04.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT | Jagatud juhtimise toetamine läbi haridustehnoloogia õpivõrgustiku alushariduse näitel | 03.06.2021 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFHTM/19.DT | Haridustehnoloogilise koosloome toetamise partnerlusmudeli välja töötamine ja evalveerimine | 03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT | Enesereguleeritud õppimise toetamine informaatika distantsõppes 6. klassi näitel | 03.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/17.DT | Innovaatiliste õpistsenaariumite rakendamisvõimalused matemaatikas kutsekooli kontekstis | 02.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/18.DT | Tegevusuuring põhikooli õpilaste kõrgemate kognitiivsete mõtlemisoskuste arendamiseks füüsikaõppe kontekstis | 02.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/18.DT | Distantsõppe kogemus lastevanemate pilgu läbi 2020. aasta kevadel | 02.06.2021 | ETERA | |
2020 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/18.DT | Digitaalne õppevara toiduõppe toetamiseks | 10.06.2020 | ETERA | |
2019 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/15.DT | E-kursuse disain Eesti Erasmus+ üldharidusprojektide taotlejatele | 05.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT | Mitteformaalne õppimine Tartu haridustehnoloogide võrgustiku näitel | 04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT | Multikultuurse tausta mõju digipädevustele | 04.06.2019 | ETERA | |
2018 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/16.DT | Lihtsustatud õppe õpilaste digipädevused ja nende toetamine IV kooliastmes Raikküla Kooli näitel | 08.06.2018 | ETERA | |
IFHTM/16.DT | Kooli digiküpsuse Digipeegli ja SELFIE e-hindamisvahendite integreerimine | 07.06.2018 | ETERA | |
2017 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFITM/15.DT | Avaliku e-teenuse rakendamine SA Innove näitel | 06.06.2017 | ETERA | |
2016 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/12.DT | Mänguelementidega e-õppe rakendamine õpetajate täiendkoolitusel | 08.06.2016 | ETERA | |
IFIOM/14.DT | E-portfoolio võimalused õpilaste karjäärivalikute toetamiseks | 08.06.2016 | ETERA | |
2014 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/12.DT | Mobiilse klassiruumi juurutamine Kuusalu Keskkooli näitel | 04.06.2014 | ETERA | |
IFHTM/12.DT | Koolieelse lasteasutuse õpetaja haridustehnoloogiliste pädevuste kujunemise toetamine õpetajakoolituses TLÜ Pedagoogilise Seminari näitel | 04.06.2014 | ETERA | |
2013 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/10.DT | E-kursuse disain Naiskodukaitsele | 03.06.2013 | ||
IFHTM/10.DT | Kuulumine käsitööõpetajate virtuaalsesse praktikakogukonda – õpetajate nägemus | 03.06.2013 | ||
IFHTM/10.DT | Õpetaja professionaalset arengut toetava e-Portfoolio prototüüp eDidaktikumi keskkonna näitel | 03.06.2013 | ||
IFHTM/11.DT | Veebipõhise aktiivõppe formaalõppesse integreerimise stsenaariumid Tallinna Rahumäe Põhikooli näitel | 03.06.2013 | ||
IFHTM/11.DT | Täiskasvanute koolitajate hinnang oma haridustehnoloogilistele pädevustele | 03.06.2013 | ||
IFHTM/10.DT | Digitaalsete bioloogia õppematerjalide analüüs lähtuvalt riiklikest õppekavadest ja õpetajate vajadustest | 24.01.2013 |