MLMOM/21.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
---|---|---|
MLMOM/21.DT | Paindlike õppetrajektooride loomine statistika teemade õpetamisel 7. ja 11. klassis | Mart Laanpere, Annika Volt |
MLMOM/21.DT | Matemaatika õpiülesannete keerukuse hindamise mudeli loomine | Mart Laanpere, Annika Volt |
MLMOM/21.DT | Raalmõtlemise arendamine gümnaasiumi matemaatikas projektõppe kaudu | Mart Laanpere, Kristin Parve |
MLMOM/21.DT | Paindlike õppetrajektooride loomine statistika teemade õpetamisel 7. ja 11. klassis | Mart Laanpere, Annika Volt |
MLMOM/21.DT | Tõestusõpetus matemaatika ainekavas ja 8. klassi õpikutes | Madis Lepik |
MLMOM/21.DT | Põhikooli matemaatikaõpetajate arusaamad tõestusõpetusest: kvalitatiivne analüüs | Madis Lepik |
MLMOM/21.DT | Ekstreemumülesanded koolimatemaatikas | Tõnu Tõnso |
MLMOM/21.DT | 8. klassi õpilaste metakognitsiooni arendamine matemaatika tunnis | Marina Kurvits, Jüri Kurvits |
8 registreeritud lõputöö teemat
2 ilma lõputöö teemata üliõpilast |
||
MLMOM/20.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
MLMOM/20.DT | Erinevad ajaloolised meetodid täisarvude jagamiseks | Mart Abel |
MLMOM/20.DT | Tallinna Ülikooli matemaatikaõpetaja õppekava tudengite empaatia uurimine | Jüri Kurvits |
MLMOM/20.DT | Number Talks metoodika abil paindlikult protsentide mõistmiseni | Jüri Kurvits, Kati Aus |
MLMOM/20.DT | Tulevaste matemaatikaõpetajate õpetamisalase enesetõhususe uskumused | Madis Lepik |
MLMOM/20.DT | 8. klasside matemaatikaõpikude ülesandesüsteemide võrdlev analüüs | Madis Lepik |
5 registreeritud lõputöö teemat
2 ilma lõputöö teemata üliõpilast |
||
MLMOM/19.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
MLMOM/19.DT | Digiõppevaramu matemaatika õppematerjalide „Vektorid tasandil. Joone võrrand“ kvaliteedi hindamine | Külli Kori |
1 registreeritud lõputöö teema
|
||
MLMOM/17.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
MLMOM/17.DT | Arvutaju olemus, mõõtmine ja arendamine | Madis Lepik |
1 registreeritud lõputöö teema
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane |
||
MLMOM/16.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
MLMOM/16.DT | Triangulatsiooni kasutamisvõimalused koolimatemaatikas | Mart Abel |
MLMOM/16.DT | Jüri Kurvits | |
2 registreeritud lõputöö teemat
|