MLMOM/23.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
---|---|---|
MLMOM/23.DT | Kaasatuse toetamine funktsioonide uurimisel 11.klassis | Maria Erss |
1 registreeritud lõputöö teema
13 ilma lõputöö teemata üliõpilast |
||
MLMOM/22.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
MLMOM/22.DT | Abiturientide laia ja kitsa matemaatika riigieksami valiku põhjused | Kirsti Rumma |
MLMOM/22.DT | Õpilaste matemaatikaga seotud hoiakute ja nende põhjuste uurimine põhikooli II ja III kooliastmes | Kirsti Rumma |
MLMOM/22.DT | Õpilaste matemaatikaga seotud hoiakute ja nende põhjuste uurimine põhikooli II ja III kooliastmes | Kirsti Rumma |
3 registreeritud lõputöö teemat
16 ilma lõputöö teemata üliõpilast |
||
MLMOM/21.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
MLMOM/21.DT | Õppevara arendusuuring kitsa matemaatika eksamiks valmistujale | Mart Laanpere |
1 registreeritud lõputöö teema
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane |
||
MLMOM/20.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
MLMOM/20.DT | Ajaloolised meetodid täisarvude jagamiseks | Mart Abel |
MLMOM/20.DT | Keelendamise meetodite rakendamine 9. klassi trigonomeetria tundides. Tegevusuuring. | Jüri Kurvits, Merilin Aruvee |
2 registreeritud lõputöö teemat
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane |
||
MLMOM/17.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
MLMOM/17.DT | Tegevusuuring raalmõtlemise lõimingust II kooliastme matemaatikatundides | Mart Laanpere, Kristin Parve |
1 registreeritud lõputöö teema
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane |
||
MLMOM/16.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
MLMOM/16.DT | Triangulatsiooni kasutamisvõimalused koolimatemaatikas | Mart Abel |
MLMOM/16.DT | Jüri Kurvits | |
2 registreeritud lõputöö teemat
|