matemaatika ja informaatika didaktika professor
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: mart.laanpere@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | |
---|---|---|
IFHTM/20.DT | Digiõppevara kvaliteediraamistik e-Koolikotis | |
IFIFB/20.DT | Raalmõtlemise kujundava hindamise tagarakenduse arendus | |
IFIOM/20.DT | Raalmõtlemise testi koostamine III kooliastmele | |
IFIOM/21.DT | III kooliastme informaatika digiõpiku integreerimine e-õppekeskkonnaga | |
IFIOM/21.DT | Kutseõppurite digipädevuse kujundamine Tallinna Tööstushariduskeskuse näitel | |
IFIOM/21.DT | Generatiivsite tehis-neurovõrkude praktiline kasutamine õpetajate töös | |
IFIOM/21.DT | Informaatika- ja klassiõpetaja tandemõpetamine algklasside informaatikatunnis | |
IFIOM/22.DT | DigComp põhine digipädevuse sertifitseerimine ELis ja Eestis | |
IFIOM/22.DT | Õpetajate digipädevuse kaardistamine ühe Ida-Virumaa kooli näitel | |
IFIOM/22.DT | Põhikooli I ja II kooliastme õpilaste raalmõtlemise toetamine (ja hindamine) XLogo abil kahe Eesti kooli näitel | |
IFIOM/22.DT | Põhikooli I ja II kooliastme õpilaste raalmõtlemise toetamine (ja hindamine) XLogo abil kahe Eesti kooli näitel | |
IFIOM/22.DT | Digitehnoloogia kasutamine lasteaias | |
IFIOM/22.DT | Õpilased digiõppevara loojatena informaatika ja kunstiõpetuse lõimingu kontekstis II kooliastmes | |
IFIOM/22.DT | DigComp põhine digipädevuse sertifitseerimine ELis ja Eestis | |
IFIOM/22.DT | DigComp põhine digipädevuse sertifitseerimine ELis ja Eestis | |
IFITD/16.DT | Targa koolimaja andmekogumise ja -analüütika lahenduse referentsarhitektuur | |
IFITD/19.DT | Referentsraamistik kooliinformaatika nutikale õpitaristule | |
IFITD/21.DT | Raalmõtlemine matemaatikas | |
IFITD/22.DT | Interaktiivne digitaalne õppevara paindlike õpiradade toetuseks koolimatemaatikas | |
IFITD/23.DT | Andmeanalüüsi teemade uuendamine kooliinformaatikas kaasaegse andmeteaduse kontekstis | |
MLMOM/21.DT | Paindlikud õpirajad statistika õpetamisel digivahendite abil | |
MLMOM/21.DT | Matemaatikaülesannete keerukus- ja raskusastme määramine õpianalüütikas | |
MLMOM/21.DT | Raalmõtlemise arendamine gümnaasiumi matemaatikas projektõppe kaudu | |
MLMOM/21.DT | Paindlikud õpirajad statistika õpetamisel digivahendite abil | |
IFIOM/20.DT | Digiõppevara autorvahendi kasutajakogemuse disain informaatika ja matemaatika kontekstis | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/22.DT | Virtuaalkeskkonna prototüübi arendusuuring reaalainetega lõimitud digipädevuste toetamiseks I kooliastmes | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/22.DT | Virtuaalkeskkonna prototüübi arendusuuring reaalainetega lõimitud digipädevuste toetamiseks I kooliastmes | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/22.DT | Codap programmi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/22.DT | Codap programmi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/22.DT | Codap programmi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | (kaasjuhendaja) |
IFITD/20.DT | Interdistsiplinaarse projektõppe tulemuste hindamine ontoloogiate ja õpianalüütika abil | (kaasjuhendaja) |