Eesti keeles | In English
Õppekavad | Õppejõud | Lõputööd | Avaldused | Päringud

Triinu Jesmin

andmeanalüüsi lektor
Digitehnoloogiate instituut

E-mail: triinu.jesmin@tlu.ee

Profiilid: TLU | ETIS

Kavandatud kursused Toimunud kursused Juhendamisel lõputööd Juhendatud lõputööd Vastutus
 

Juhendatud lõputööd

2024

Õppekavaversioon Lõputöö pealkiri Kaitstud Lõputöö  
DTLGM/22.DT Assessing How Eduventure’s Feedback Affects Learner Independence and Teacher Flexibility 31.05.2024  
IFIFB/19.DT Depressiooni ja ärevuse sümptomite rakenduse prototüübi disain 29.05.2024 ETERA
IFIFB/20.DT Eesti Vabadussõja õpetamine põhikooli kolmandale kooliastmele läbi Hearts of Iron IV modifikatsiooni 29.05.2024 ETERA
IFIFB/21.DT Eesti Vabadussõja õpetamine põhikooli kolmandale kooliastmele läbi Hearts of Iron IV modifikatsiooni 29.05.2024 ETERA

2023

Õppekavaversioon Lõputöö pealkiri Kaitstud Lõputöö  
DTLGM/21.DT A Study of Actual Game Use in Classrooms in International Schools in Estonia 02.06.2023 ETERA (kaasjuhendaja)
IFITM/18.DT Eetilise juhtimise ja läbipõlemise vahelised seosed rahvusvahelise finantsettevõtte näitel 25.05.2023   (kaasjuhendaja)

2022

Õppekavaversioon Lõputöö pealkiri Kaitstud Lõputöö  
DTLGM/19.DT Game World Color Preferences and Their Effect on Game Immersion Across the Cultures Among Kindergarten Children 26.05.2022 ETERA
DTLGM/19.DT GamEmo: Designing a Serious Game for Emotion Recognition for Children With Autism Spectrum Disorders 25.01.2022 ETERA

2021

Õppekavaversioon Lõputöö pealkiri Kaitstud Lõputöö  
DTLGM/19.DT Designing an Interactive Narrative Based on Narrative Therapy Principles 02.06.2021 ETERA
DTLGM/18.DT The Use of Visual Rhetoric Principles in Game Design - Designing Financial Literacy Game for Children 27.01.2021 ETERA

2020

Õppekavaversioon Lõputöö pealkiri Kaitstud Lõputöö  
DTLGM/17.DT Effective Learning Games for School Students 31.01.2020  

2019

Õppekavaversioon Lõputöö pealkiri Kaitstud Lõputöö  
IFIFB/14.DT Laste eesti keele õpet toetava rakenduse kontseptuaalne disain 05.06.2019 ETERA

2018

Õppekavaversioon Lõputöö pealkiri Kaitstud Lõputöö  
DTLGM/16.DT Conceptual Design of a Digital Reading Diary 08.06.2018 ETERA
IFHTM/16.DT E-ülesannete kasutamine õppeprotsessis – õpetajate hoiakud ja vajadused 08.06.2018 ETERA