andmeanalüüsi lektor
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: triinu.jesmin@tlu.ee
2024 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
---|---|---|---|---|
DTLGM/22.DT | Assessing How Eduventure’s Feedback Affects Learner Independence and Teacher Flexibility | 31.05.2024 | ||
IFIFB/19.DT | Depressiooni ja ärevuse sümptomite rakenduse prototüübi disain | 29.05.2024 | ETERA | |
IFIFB/20.DT | Eesti Vabadussõja õpetamine põhikooli kolmandale kooliastmele läbi Hearts of Iron IV modifikatsiooni | 29.05.2024 | ETERA | |
IFIFB/21.DT | Eesti Vabadussõja õpetamine põhikooli kolmandale kooliastmele läbi Hearts of Iron IV modifikatsiooni | 29.05.2024 | ETERA | |
2023 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
DTLGM/21.DT | A Study of Actual Game Use in Classrooms in International Schools in Estonia | 02.06.2023 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFITM/18.DT | Eetilise juhtimise ja läbipõlemise vahelised seosed rahvusvahelise finantsettevõtte näitel | 25.05.2023 | (kaasjuhendaja) | |
2022 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
DTLGM/19.DT | Game World Color Preferences and Their Effect on Game Immersion Across the Cultures Among Kindergarten Children | 26.05.2022 | ETERA | |
DTLGM/19.DT | GamEmo: Designing a Serious Game for Emotion Recognition for Children With Autism Spectrum Disorders | 25.01.2022 | ETERA | |
2021 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
DTLGM/19.DT | Designing an Interactive Narrative Based on Narrative Therapy Principles | 02.06.2021 | ETERA | |
DTLGM/18.DT | The Use of Visual Rhetoric Principles in Game Design - Designing Financial Literacy Game for Children | 27.01.2021 | ETERA | |
2020 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
DTLGM/17.DT | Effective Learning Games for School Students | 31.01.2020 | ||
2019 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIFB/14.DT | Laste eesti keele õpet toetava rakenduse kontseptuaalne disain | 05.06.2019 | ETERA | |
2018 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
DTLGM/16.DT | Conceptual Design of a Digital Reading Diary | 08.06.2018 | ETERA | |
IFHTM/16.DT | E-ülesannete kasutamine õppeprotsessis – õpetajate hoiakud ja vajadused | 08.06.2018 | ETERA |