õpitehnoloogiate dotsent
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: linda.sillat@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
2024 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
---|---|---|---|---|
IFHTM/22.DT | Digital Learning Game for Supporting Estonian Language Learning In Elementary School Students who Speak Estonian as a Second Language | 28.05.2024 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFHTM/22.DT | Õppekavaülene õppija digipädevuse arengu süstemaatiline toetamine riigigümnaasiumis | 27.05.2024 | ETERA | |
2023 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIOM/21.DT | Digivahendite kasutamine spetsiifiliste õpiraskustega õpilaste õppetöö toetamiseks | 01.06.2023 | ETERA | |
IFHTM/20.DT | Väljakutsed STEAM-õppe rakendamisel koolieelses lasteasutuses | 30.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT | Kaasava võrgustikumudeli valideerimine ProgeTiigri programmi näitel | 30.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT | Personaliseeritud õpiteede loomine õpetajate digipädevuse arengu toetamiseks Kose Gümnaasiumi näitel | 30.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/20.DT | Digitaalne õppematerjal lapse digipädevuse arendamiseks koolieelses eas | 29.05.2023 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFHTM/21.DT | Õpetajakoolituse õppejõudude professionaalse digipädevuse arengu toetamine Tallinna Ülikooli näitel | 29.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT | Erinevate huvigruppide vajadused eelkooliealise lapse digipädevuse hindamiseks ja dokumenteerimiseks | 29.05.2023 | ETERA | |
2022 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/19.DT | Lindude rändeteemalise digimängu loomine eelkooliealistele lastele | 27.05.2022 | ETERA | |
DTLGM/15.DT | Personalized Learning in Early Childhood Education in Estonia and Opportunities to Support it Through Technology: Using ALPA Kids Application | 26.05.2022 | ETERA | |
IFHTM/20.DT | Õpetaja professionaalset arengut toetava digipädevuse enesehindamise tagasiside prototüüp | 26.05.2022 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
2021 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/19.DT | Digitaalse arengumapi prototüübi arendamine ja evalveerimine alushariduses | 03.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT | Jagatud juhtimise toetamine läbi haridustehnoloogia õpivõrgustiku alushariduse näitel | 03.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT | Algklasside programmeerimisõpetuse õppematerjalide kvaliteedi hindamine ja valideerimine | 03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/18.DT | Digipädevuste hindamisvahendi disainimine ja piloteerimine Raplamaa 3. klassi õpilaste seas | 03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT | Õpetajate digipädevuse kaardistamine Järveküla kooli näitel | 03.06.2021 | ETERA | |
DTLGM/19.DT | Impact of Language Learning Games for Preschool Children Based on the Case Study of Alpa Kids Application | 01.06.2021 | ETERA | |
2020 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/18.DT | Digipöördega seotud muudatused üldhariduskoolide õpetajate igapäevatöös Tallinna koolide näitel | 10.06.2020 | ETERA | |
IFHTM/18.DT | Lasteaialapse digipädevused ja nende arendamine õpetajate arvamuses | 10.06.2020 | ETERA | |
IFHTM/18.DT | Arendusprogramm digipädevuste kujundamiseks rakenduskõrghariduse õppejõududele Tallinna Ülikooli Haapsalu kolledži näitel | 10.06.2020 | ETERA | |
IFHTM/14.DT | Sotsiaalainete diagnostilise e-hindamise mudeli arendus | 09.06.2020 | ETERA | |
2019 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/16.DT | Eelkooliealise lapse programmeerimisoskuse arengu toetamine LEGO robotite rakendamisel | 05.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT | Digitaalse lugemispäeviku rakendamine lugemismotivatsiooni toetamiseks esimeses kooliastmes | 05.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/15.DT | Noorsootöötajate digipädevuste arendamine nutikas noorsootöös | 04.06.2019 | ETERA | |
2018 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/16.DT | Õppeanimafilmid lasteaia õppetöös: õpetajate suhtumine, kogemused ja vastuvõtt | 08.06.2018 | ETERA | (kaasjuhendaja) |