Eesti keeles | In English
Õppekavad | Õppejõud | Lõputööd | Avaldused | Päringud

DTLGM.DT Digitaalsed õpimängud

Kaitstud lõputööd Juhendamisel lõputööd Vabad teemad
 

Juhendamisel lõputööd

DTLGM/23.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
DTLGM/23.DT Tavainimesele suunatud elulõpu vestlusmängu kavandamine ja arendamine Triinu Jesmin
DTLGM/23.DT Kodanikukaasamismängude mõju analüüsimine noorte poliitilisele teadlikkusele ja osalusele Jaagup Kippar, Manisha Khulbe
DTLGM/23.DT DLG sisseastumisintervjuu mängu hindamine Martin Sillaots
DTLGM/23.DT Õppemängu kujundamine ja kasutamine hiina keele veebitunnis vähendamaks negatiivseid emotsioone ja suurendamaks kaasatust Martin Sillaots
DTLGM/23.DT Mängumeetodite mõju uurimine teismeliste õpikogemustele keskendudes noorukieale ja puberteedile Martin Sillaots
DTLGM/23.DT Mänguarendusprotsessi ja rollijaotust õpetava videomängu kavandamine Martin Sillaots
DTLGM/23.DT Amanita Disainil põhinev helipusle disain Mikhail Fiadotau
DTLGM/23.DT Unustatud sotsiaalmeedia mängud ja nende mõju kaasaegsele mängudisainile Mikhail Fiadotau
DTLGM/23.DT Mängude disaini ja arhitektuurihariduse integreerimine Mikhail Fiadotau
DTLGM/23.DT Tõsimängude kasutamine bipolaarsete patsientide ravis Mikhail Fiadotau
DTLGM/23.DT Küberkiusamise mõju MOBA mängudes osalemisele Peadar Charles Callaghan
DTLGM/23.DT Sisendseadmete tõetruuduse mõju kasutajakogemusele ja rahulolule virtuaalreaalsetes keskkondades Peadar Charles Callaghan
DTLGM/23.DT Koostöös õppimine: mitme mängijaga tõsise koostöömängu kavandamine üliõpilastele Peadar Charles Callaghan
DTLGM/23.DT Küberturvalisuse mängude tõhusus ja kasutuselevõtu väljakutsed koolituse ja hariduse jaoks Peadar Charles Callaghan
14 registreeritud lõputöö teemat

DTLGM/22.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
DTLGM/22.DT Milline on VR-i kasutamise mõju keeleõppemängudes õpilaste kaasamisele ja õpitulemustele? Jaagup Kippar
DTLGM/22.DT Õpimängud erivajadustega lastele Martin Sillaots
DTLGM/22.DT Game Jam kui koostöös õppimise vorm Martin Sillaots
DTLGM/22.DT Kaasahaarava ja interaktiivse keemiamängu kavandamine keskkooliõpilaste keemiaõppe tõhustamiseks Martin Sillaots, Katrin Soika
DTLGM/22.DT Khani akadeemia laste ja Montessori keele materjalide tõhususe võrdlemine 4-aastaste laste inglise keele õppes Martin Sillaots
DTLGM/22.DT Sulandumine õppemängudesse: sulandumist võimaldavad tegurid ja nende mõju õpiväljunditele ülikooli õpilaste seas Vladimir Tomberg, Martin Sillaots
DTLGM/22.DT Videomängude rakendamise võimalused muusikateraapias Mikhail Fiadotau
DTLGM/22.DT Liitreaalse asukohapõhise mängu kavandamine Hong Kongi neoonvalgusreklaamide kultuuripärandi säilitamiseks Nuno Correia
DTLGM/22.DT Riietumisõppemängu kavandamine transsoolistele rõivaste kandmise õpetamiseks Peadar Charles Callaghan
9 registreeritud lõputöö teemat

DTLGM/21.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
DTLGM/21.DT Videomängude kasutamine jätkusuutliku põllumajanduse edendamiseks: Kerala põllumajandustavade juhtumiuuring Martin Sillaots
DTLGM/21.DT Digitaalse kõneteraapia platvormi mängustamine patsientide suurema kaasatuse eesmärgil Martin Sillaots
2 registreeritud lõputöö teemat
3 ilma lõputöö teemata üliõpilast