DTLGM/23.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
---|---|---|
DTLGM/23.DT | Tavainimesele suunatud elulõpu vestlusmängu kavandamine ja arendamine | Triinu Jesmin |
DTLGM/23.DT | Kodanikukaasamismängude mõju analüüsimine noorte poliitilisele teadlikkusele ja osalusele | Jaagup Kippar, Manisha Khulbe |
DTLGM/23.DT | DLG sisseastumisintervjuu mängu hindamine | Martin Sillaots |
DTLGM/23.DT | Õppemängu kujundamine ja kasutamine hiina keele veebitunnis vähendamaks negatiivseid emotsioone ja suurendamaks kaasatust | Martin Sillaots |
DTLGM/23.DT | Mängumeetodite mõju uurimine teismeliste õpikogemustele keskendudes noorukieale ja puberteedile | Martin Sillaots |
DTLGM/23.DT | Mänguarendusprotsessi ja rollijaotust õpetava videomängu kavandamine | Martin Sillaots |
DTLGM/23.DT | Amanita Disainil põhinev helipusle disain | Mikhail Fiadotau |
DTLGM/23.DT | Unustatud sotsiaalmeedia mängud ja nende mõju kaasaegsele mängudisainile | Mikhail Fiadotau |
DTLGM/23.DT | Mängude disaini ja arhitektuurihariduse integreerimine | Mikhail Fiadotau |
DTLGM/23.DT | Tõsimängude kasutamine bipolaarsete patsientide ravis | Mikhail Fiadotau |
DTLGM/23.DT | Küberkiusamise mõju MOBA mängudes osalemisele | Peadar Charles Callaghan |
DTLGM/23.DT | Sisendseadmete tõetruuduse mõju kasutajakogemusele ja rahulolule virtuaalreaalsetes keskkondades | Peadar Charles Callaghan |
DTLGM/23.DT | Koostöös õppimine: mitme mängijaga tõsise koostöömängu kavandamine üliõpilastele | Peadar Charles Callaghan |
DTLGM/23.DT | Küberturvalisuse mängude tõhusus ja kasutuselevõtu väljakutsed koolituse ja hariduse jaoks | Peadar Charles Callaghan |
14 registreeritud lõputöö teemat
|
||
DTLGM/22.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
DTLGM/22.DT | Milline on VR-i kasutamise mõju keeleõppemängudes õpilaste kaasamisele ja õpitulemustele? | Jaagup Kippar |
DTLGM/22.DT | Õpimängud erivajadustega lastele | Martin Sillaots |
DTLGM/22.DT | Game Jam kui koostöös õppimise vorm | Martin Sillaots |
DTLGM/22.DT | Kaasahaarava ja interaktiivse keemiamängu kavandamine keskkooliõpilaste keemiaõppe tõhustamiseks | Martin Sillaots, Katrin Soika |
DTLGM/22.DT | Khani akadeemia laste ja Montessori keele materjalide tõhususe võrdlemine 4-aastaste laste inglise keele õppes | Martin Sillaots |
DTLGM/22.DT | Sulandumine õppemängudesse: sulandumist võimaldavad tegurid ja nende mõju õpiväljunditele ülikooli õpilaste seas | Vladimir Tomberg, Martin Sillaots |
DTLGM/22.DT | Videomängude rakendamise võimalused muusikateraapias | Mikhail Fiadotau |
DTLGM/22.DT | Liitreaalse asukohapõhise mängu kavandamine Hong Kongi neoonvalgusreklaamide kultuuripärandi säilitamiseks | Nuno Correia |
DTLGM/22.DT | Riietumisõppemängu kavandamine transsoolistele rõivaste kandmise õpetamiseks | Peadar Charles Callaghan |
9 registreeritud lõputöö teemat
|
||
DTLGM/21.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
DTLGM/21.DT | Videomängude kasutamine jätkusuutliku põllumajanduse edendamiseks: Kerala põllumajandustavade juhtumiuuring | Martin Sillaots |
DTLGM/21.DT | Digitaalse kõneteraapia platvormi mängustamine patsientide suurema kaasatuse eesmärgil | Martin Sillaots |
2 registreeritud lõputöö teemat
3 ilma lõputöö teemata üliõpilast |