matemaatika ja informaatika didaktika professor
Digitehnoloogiate instituut
E-mail: mart.laanpere@tlu.ee
Profiilid: TLU | ETIS | Google Scholar
2024 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
---|---|---|---|---|
IFIOM/21.DT | Kutseõppurite digipädevuse kujundamine Tallinna Tööstushariduskeskuse näitel | 31.05.2024 | ||
IFIOM/21.DT | Informaatika tandemõpetamine algklassides | 31.05.2024 | ||
IFIOM/22.DT | Virtuaalse õpikeskkonna arendusuuring raalmõtlemise ja digipädevuse lõimitud MATIK-õppeks | 31.05.2024 | (kaasjuhendaja) | |
IFIOM/22.DT | IT-spetsialistide nutika sisseelamisprogrammi arendus koolidele ja ettevõtetele | 31.05.2024 | ||
IFIOM/22.DT | Virtuaalse õpikeskkonna arendusuuring raalmõtlemise ja digipädevuse lõimitud MATIK-õppeks | 31.05.2024 | (kaasjuhendaja) | |
IFIOM/22.DT | Õpetajate digipädevuse kaardistamine ühe Ida-Virumaa kooli näitel | 31.05.2024 | ||
IFIOM/22.DT | CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | 31.05.2024 | ||
IFIOM/22.DT | Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel | 31.05.2024 | ||
IFIOM/22.DT | CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | 31.05.2024 | ||
IFIOM/22.DT | Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel | 31.05.2024 | ||
IFIOM/22.DT | Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel | 31.05.2024 | ||
IFIOM/22.DT | Õpilased õppevara loojatena kunstiõpetuse ja informaatika lõimingu kontekstis II kooliastmes | 31.05.2024 | (kaasjuhendaja) | |
IFIOM/22.DT | IT-spetsialistide nutika sisseelamisprogrammi arendus koolidele ja ettevõtetele | 31.05.2024 | ||
IFIOM/22.DT | CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | 31.05.2024 | ||
IFIFB/20.DT | Tagarakenduse arendus raalmõtlemise kujundavaks hindamiseks | 28.05.2024 | ||
MLMOM/21.DT | Paindlike õppetrajektooride loomine statistika teemade õpetamisel 7. ja 11. klassis | 28.05.2024 | ||
MLMOM/21.DT | Matemaatika õpiülesannete keerukuse hindamise mudeli loomine | 28.05.2024 | ||
MLMOM/21.DT | Raalmõtlemise arendamine gümnaasiumi matemaatikas projektõppe kaudu | 28.05.2024 | ||
MLMOM/21.DT | Paindlike õppetrajektooride loomine statistika teemade õpetamisel 7. ja 11. klassis | 28.05.2024 | ||
2023 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFITD/17.DT | A Trade-off Model for Evidence-Informed Decision-Making to Support Educators' Digital Competence Assessment | 16.06.2023 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/19.DT | Põhikooli õpilaste raalmõtlemise hindamismudel MATIK-projektõppes | 01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/20.DT | Informaatika teemade juhendamine ja hindamine põhikooli digiloovtöö kontekstis | 01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/20.DT | Informaatika valikaine õpetamine Saaremaa koolides | 01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/21.DT | Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses | 01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/21.DT | Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes | 01.06.2023 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/21.DT | Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses | 01.06.2023 | ETERA | |
IFIOM/21.DT | Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes | 01.06.2023 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFIFB/20.DT | Veebipõhise hindamisvahendi prototüübi arendus raalmõtlemise hindamiseks | 30.05.2023 | ETERA | |
MLMOM/20.DT | 9. klassi matemaatika lähtetaseme testi reliaablus ja valiidsus | 30.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT | Turvatöötaja digipädevuse mudeli valideerimine | 29.05.2023 | ETERA | |
IFHTM/21.DT | Õppedisaini loomine hüdraulika ja pneumaatika kursusele | 29.05.2023 | ||
IFITD/16.DT | Supporting Systematic Data use in Teacher Inquiry with Teaching and Learning Analytics | 16.05.2023 | ETERA | |
IFITM/17.DT | Digipädevuse hindamismudeli ja hindamisinstrumendi disainimine asutuse X näitel | 31.01.2023 | ETERA | |
2022 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIOM/18.DT | Põhikooli laste digivahendite kasutamise reguleerimine lastevanemate poolt | 03.06.2022 | ||
IFIOM/20.DT | Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis | 03.06.2022 | ETERA | |
IFIOM/20.DT | Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis | 03.06.2022 | ETERA | |
IFHTM/20.DT | E-koolikoti kasutajaskonna kasvu mõjutavad tegurid | 27.05.2022 | ETERA | |
2021 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIOM/19.DT | Vanemaealiste digipädevuse arendamise mudel digitaalsete õpiampsude abil | 03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT | Õpetajate digipädevuse kaardistamine Järveküla kooli näitel | 03.06.2021 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/19.DT | Raalmõtlemise integreerimine Eesti õpetajakoolitusse | 03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT | III kooliastme informaatika valikkursuse digiõppevara tegevusuuring | 03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT | Tegevusuuring informaatika lõimingust teiste õppeainetega | 03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT | Informaatika õpetamine Narva koolides: õppeaine eesmärgid, sisu ja õppevara | 03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT | Rakvere linna ja Vinni valla koolide valmisoleku kaardistamine uue informaatika ainekava rakendamiseks | 03.06.2021 | ETERA | |
IFIOM/19.DT | Eesti gümnaasiumide ootused põhikooli lõpetanute digipädevusele | 03.06.2021 | ETERA | |
MLMOM/19.DT | Tehisintellekti lõiming põhikooli matemaatikaga | 03.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT | Arvutipõhine võõrkeele rääkimisoskuse välishindamine Eesti kontekstis - võimalused ja kitsaskohad | 02.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/19.DT | Õpilaste digipädevuse tasemetöö ülesandemudeli arendusuuring | 02.06.2021 | ETERA | |
IFHTM/17.DT | Tegevusuuring matemaatika õpetamisest III kooliastmes distantsõppena | 27.01.2021 | ETERA | |
2020 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIOM/18.DT | Muutused Tallinna EduInnoLabs koolide õpikäsituses ja informaatikaõppes | 19.06.2020 | ETERA | |
IFIOM/18.DT | Ida-Virumaa üldhariduskoolide võimalused süvendatud IT-õppeks põhikooli tasandil | 19.06.2020 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFIOM/18.DT | Veebidisaini e-õpiku prototüübi arendusuuring | 19.06.2020 | ETERA | |
IFITM/18.DT | IT-teenuste küpsuse hindamise mudel üldhariduskoolides | 15.06.2020 | ETERA | |
IFHTM/15.DT | Matemaatikaõpetajate täienduskoolituskursus raalmõtlemise õpetamisest: õppedisain ja prototüübi arendus | 09.06.2020 | ETERA | |
IFHTM/18.DT | Digiküpsuse hindamismudeli Digipeegel sobivuse analüüs kasutamiseks noortekeskustele | 09.06.2020 | ETERA | |
IFITD/15.DT | Learning Interactions Across Spaces: A Framework for Contextualised Multimodal Observations | 22.05.2020 | ETERA | |
2019 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
INITB/16.DT | Eesti üldhariduse õppevara metaandmete rakendusprofiil | 06.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT | Hindamismudelite tehniline ja didaktiline lahendus e-Koolikoti kontekstis | 05.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/16.DT | Võõrkeelte diagnostilise e-hindamise arendusvõimalused | 04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/16.DT | Informaatika õpetamise korralduse seos digipädevuste tasemetöö tulemustega põhikoolis ja gümnaasiumis | 04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT | Digipeegli kohandamine innovatsiooni juhtimiseks lasteaias | 04.06.2019 | ETERA | |
IFHTM/17.DT | Arvutipõhine võõrkeeleoskuse välishindamine Eesti kontekstis – võimalused ja kitsaskohad | 04.06.2019 | ETERA | |
2018 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/16.DT | Kooli digiküpsuse Digipeegli ja SELFIE e-hindamisvahendite integreerimine | 07.06.2018 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFITD/13.DT | A Reference Architecture for a National e-Learning Infrastructure | 24.04.2018 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
IFITD/13.DT | Ontology-Driven Reference Model for the Vocational ICT Curriculum Development | 23.04.2018 | ETERA | |
IFIOM/15.DT | Digipädevuste hindamine põhikooli väikeklassis | 19.01.2018 | ETERA | |
2017 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFITM/15.DT | Kutsekooli digiküpsuse hindamisraamistiku Digipeegel valideerimine | 06.06.2017 | ETERA | |
IFHTM/12.DT | Veebipõhiste hindamismudelite rakendamine uurimistööde kujundaval hindamisel gümnaasiumis | 24.01.2017 | ETERA | |
IFHTM/14.DT | Haridustehnoloogia oskussõnavara kujundamine praktikakogukonna poolt | 24.01.2017 | ETERA | |
IFIOM/14.DT | Õpilased õpiku kaasautorina: 3D-printimise digiõpiku arendusuuring | 24.01.2017 | ETERA | |
2016 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFHTM/14.DT | Kooli digiküpsuse hindamise vahend Digipeegel | 08.06.2016 | ETERA | |
IFIOM/14.DT | Digipädevuste kujundamine põhikoolis füüsika õpetamise kaudu | 08.06.2016 | ETERA | |
IFITM/12.DT | Personaalsete nutiseadmete kasutamise kaardistus Eesti koolides | 06.06.2016 | ETERA | |
IFIOM/12.DT | Informaatika tasemetöö koostamine 9. klassi õpilastele | 25.01.2016 | ETERA | |
IFIOM/14.DT | Õpistsenaariumide kavandamise vahendi LePlanner disain ja arendus | 25.01.2016 | ETERA | (kaasjuhendaja) |
2015 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIFB/12.DT | Eksamite Infosüsteemi testide rakendamine LTI-arhitektuuriga õpisüsteemides | 04.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/10.DT | Informaatika õppeaine sisu ja seonduv õppevara Tallinna ja Harjumaa koolides | 03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/12.DT | Eesti kutsekoolides kasutatava informaatika õppevara kaardistus | 03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/13.DT | Digivahendite kasutusmustrid esimese kooliastme õpetajatel ja õpilastel Tartu Descartes’i Kooli näitel | 03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/13.DT | Google Apps pilveteenustel põhineva e-õppekeskkonna juurutamine Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasiumi näitel | 03.06.2015 | ETERA | |
IFIOM/13.DT | Informaatika õpetamine õpilaste isiklike nutiseadmete baasil: tegevusuuring Kohila Gümnaasiumis | 03.06.2015 | ETERA | |
IFHTM/12.DT | Haridustehnoloogilise toe võimalused vaegkuuljate õpetamisel kutsekoolis | 02.06.2015 | ETERA | |
2014 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIFB/08.DT | Arvutiklassi broneerimise veebirakendus Eesti koolidele | 03.06.2014 | ETERA | |
IFHTM/11.DT | Õpianalüütika hajutatud õpikeskkondades | 30.05.2014 | ETERA | |
2011 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Kaitstud | Lõputöö | |
IFIOM/10.DT | Õpitulemuste hindamine veebipõhiste testide abil põhikooli informaatika valikaine kontekstis | 03.06.2011 | ||
IFIOM/10.DT | Üldpädevuste hindamine digitaalsel jutustusel põhineva portfoolio abil | 03.06.2011 | ||
IFITM/08.DT | Kaugtöökeskuste füüsilise ja virtuaalse töökeskkonna disain | 01.06.2011 | ||
IFITM/09.DT | SECI mudelit järgiv teadmusloomekeskkond IT kolledži näitel | 01.06.2011 | (kaasjuhendaja) | |
IFIFB/06.DT | Internetiturundus sotsiaalmeedia abil koeratoit.ee näitel | 27.05.2011 | ||
IFIFB/06.DT | Digitaaltelevisioon ja sotsiaalmeedia | 27.05.2011 | ||
IFIMM/09.DT | Designing a Knowledge Environment for Teachers in the Context of Professional Development Programme DigiTiger | 24.01.2011 |