Eesti keeles | In English
Õppekavad | Õppejõud | Lõputööd | Avaldused | Päringud

IFHTM.DT Haridustehnoloogia

Kaitstud lõputööd Juhendamisel lõputööd Vabad teemad
 

Juhendamisel lõputööd

IFHTM/23.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
IFHTM/23.DT Kajamaa Kooli siseveebi disain Kai Pata
IFHTM/23.DT Rahvusvahelise projektijuhtimise digiõppevara loomine ja evalveerimine Hans Põldoja
IFHTM/23.DT TPACK raamistiku rakendamine Karjamaa Põhikooli õpetajate tehnoloogia omaksvõtus Kairit Tammets
IFHTM/23.DT Kooliõpetajate digipädevuse kujunemist mõjutavad emotsionaalsed-motivatsioonilised tegurid Linda Helene Sillat
IFHTM/23.DT Tehisintellekti võimalused õppematerjalide loomisel eestikeelsel üleminekul vene keele õppega koolis Linda Helene Sillat
IFHTM/23.DT Lastevanemate ja õpetajate tehnoloogiaga rikastatud kogemused lapse mänguoskuste arengu toetamisel Linda Helene Sillat
IFHTM/23.DT Haridustehnoloogi vajadus hoolekandeasutustes Marianne Paimre
IFHTM/23.DT Eesti keele kui teise keele õpe alushariduses läbi Matatalab'i pro set platvormi: õppematerjalide kogumik ning lasteaiaõpetajate tagasiside kogumikule ja selle rakendamise võimalustele Kaire Kollom
IFHTM/23.DT Lapsevanemate hoiakud ja arusaamad koolieelses eas lapse digipädevusest ning selle arendamisest lasteaias ja kodus Kaire Kollom
IFHTM/23.DT Duolingo ja Busuu rakenduste kasutamise eelised ja puudused keeleõppeprotsessi osana Tallinna Ülikooli A1 taseme hispaania keele õpilaste arvates Aleksandra Ljalikova
IFHTM/23.DT Transition Support raamistiku kohandamine Eesti oludele Maia Lust
IFHTM/23.DT Digiõpimängudega laste ja vanemate suhtlemise ja õpioskuste parendamise võimalused Eve Kikas
12 registreeritud lõputöö teemat
3 ilma lõputöö teemata üliõpilast

IFHTM/22.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
IFHTM/22.DT Haridusinnovatsiooni lahendused mäluasutustes: võrdlev analüüs Austria, Singapuri ja Eesti näitel Merle Laurits
IFHTM/22.DT Õpetaja professionaalse visiooni toetamine EIS ülesannete integreerimisel õppeprotsessi tunniuuringu meetodi abil Kairit Tammets
IFHTM/22.DT DigiKiirendi programmi tulemuslikkus kooli digiküpsusele ja õpetaja professionaalsele tegevusele Kairit Tammets, Piret Jeedas
IFHTM/22.DT Paindlike õpiradade loomise toetamine Opiqu keskkonnas Linda Helene Sillat
IFHTM/22.DT Personaliseeritud õppe rakendamine hariduslike erivajadustega õpilaste toetamiseks ühe Tallinna kooli näitel Linda Helene Sillat, Kairit Tammets
IFHTM/22.DT Õppeainete vaheline tasakaal STEAM projektiõppes põhikoolis Terje Väljataga, Kadri Mettis
6 registreeritud lõputöö teemat
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane

IFHTM/21.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
IFHTM/21.DT Õpperobootikaga võimestatud õppe- ja kasvatustegevuse valkondade lõimimise võimalused Linda Helene Sillat
IFHTM/21.DT Kooliks valmis” õpikeskkonna õpianalüütika töölaua prototüüpimine lapse koolivamiduse hindamiseks Kaire Kollom
IFHTM/21.DT Loodusainete õpimotivatsiooni kujundamine õpilastel vanuseastmeti Kadri Mettis
IFHTM/21.DT Eesti keelt õppivate õpetajate digipädevuse arendamine C1-taseme eesti keele kursusel Aigi Heero
4 registreeritud lõputöö teemat

IFHTM/20.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
IFHTM/20.DT Digiõppevara kvaliteediraamistik e-Koolikotis Mart Laanpere
IFHTM/20.DT Mitmekesise õpilaskonna digipädevuse toetamine kutsehariduses Linda Helene Sillat
2 registreeritud lõputöö teemat
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane

IFHTM/19.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
IFHTM/19.DT Ennastjuhtivat õppijat toetava õpikeskkonna prototüübi disain II ja III kooliastmele Hans Põldoja
1 registreeritud lõputöö teema

IFHTM/17.DT

Õppekavaversioon Lõputöö teema Juhendajad
IFHTM/17.DT I ja II kooliastme küberkaitse alane talendijaht KüberNööpnõela näitel Birgy Lorenz
1 registreeritud lõputöö teema