IFHTM/23.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
---|---|---|
IFHTM/23.DT | Kajamaa Kooli siseveebi disain | Kai Pata |
IFHTM/23.DT | Rahvusvahelise projektijuhtimise digiõppevara loomine ja evalveerimine | Hans Põldoja |
IFHTM/23.DT | TPACK raamistiku rakendamine Karjamaa Põhikooli õpetajate tehnoloogia omaksvõtus | Kairit Tammets |
IFHTM/23.DT | Kooliõpetajate digipädevuse kujunemist mõjutavad emotsionaalsed-motivatsioonilised tegurid | Linda Helene Sillat |
IFHTM/23.DT | Tehisintellekti võimalused õppematerjalide loomisel eestikeelsel üleminekul vene keele õppega koolis | Linda Helene Sillat |
IFHTM/23.DT | Lastevanemate ja õpetajate tehnoloogiaga rikastatud kogemused lapse mänguoskuste arengu toetamisel | Linda Helene Sillat |
IFHTM/23.DT | Haridustehnoloogi vajadus hoolekandeasutustes | Marianne Paimre |
IFHTM/23.DT | Eesti keele kui teise keele õpe alushariduses läbi Matatalab'i pro set platvormi: õppematerjalide kogumik ning lasteaiaõpetajate tagasiside kogumikule ja selle rakendamise võimalustele | Kaire Kollom |
IFHTM/23.DT | Lapsevanemate hoiakud ja arusaamad koolieelses eas lapse digipädevusest ning selle arendamisest lasteaias ja kodus | Kaire Kollom |
IFHTM/23.DT | Duolingo ja Busuu rakenduste kasutamise eelised ja puudused keeleõppeprotsessi osana Tallinna Ülikooli A1 taseme hispaania keele õpilaste arvates | Aleksandra Ljalikova |
IFHTM/23.DT | Transition Support raamistiku kohandamine Eesti oludele | Maia Lust |
IFHTM/23.DT | Digiõpimängudega laste ja vanemate suhtlemise ja õpioskuste parendamise võimalused | Eve Kikas |
12 registreeritud lõputöö teemat
3 ilma lõputöö teemata üliõpilast |
||
IFHTM/22.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFHTM/22.DT | Haridusinnovatsiooni lahendused mäluasutustes: võrdlev analüüs Austria, Singapuri ja Eesti näitel | Merle Laurits |
IFHTM/22.DT | Õpetaja professionaalse visiooni toetamine EIS ülesannete integreerimisel õppeprotsessi tunniuuringu meetodi abil | Kairit Tammets |
IFHTM/22.DT | DigiKiirendi programmi tulemuslikkus kooli digiküpsusele ja õpetaja professionaalsele tegevusele | Kairit Tammets, Piret Jeedas |
IFHTM/22.DT | Paindlike õpiradade loomise toetamine Opiqu keskkonnas | Linda Helene Sillat |
IFHTM/22.DT | Personaliseeritud õppe rakendamine hariduslike erivajadustega õpilaste toetamiseks ühe Tallinna kooli näitel | Linda Helene Sillat, Kairit Tammets |
IFHTM/22.DT | Õppeainete vaheline tasakaal STEAM projektiõppes põhikoolis | Terje Väljataga, Kadri Mettis |
6 registreeritud lõputöö teemat
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane |
||
IFHTM/21.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFHTM/21.DT | Õpperobootikaga võimestatud õppe- ja kasvatustegevuse valkondade lõimimise võimalused | Linda Helene Sillat |
IFHTM/21.DT | Kooliks valmis” õpikeskkonna õpianalüütika töölaua prototüüpimine lapse koolivamiduse hindamiseks | Kaire Kollom |
IFHTM/21.DT | Loodusainete õpimotivatsiooni kujundamine õpilastel vanuseastmeti | Kadri Mettis |
IFHTM/21.DT | Eesti keelt õppivate õpetajate digipädevuse arendamine C1-taseme eesti keele kursusel | Aigi Heero |
4 registreeritud lõputöö teemat
|
||
IFHTM/20.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFHTM/20.DT | Digiõppevara kvaliteediraamistik e-Koolikotis | Mart Laanpere |
IFHTM/20.DT | Mitmekesise õpilaskonna digipädevuse toetamine kutsehariduses | Linda Helene Sillat |
2 registreeritud lõputöö teemat
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane |
||
IFHTM/19.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFHTM/19.DT | Ennastjuhtivat õppijat toetava õpikeskkonna prototüübi disain II ja III kooliastmele | Hans Põldoja |
1 registreeritud lõputöö teema
|
||
IFHTM/17.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFHTM/17.DT | I ja II kooliastme küberkaitse alane talendijaht KüberNööpnõela näitel | Birgy Lorenz |
1 registreeritud lõputöö teema
|