2024 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
---|---|---|---|---|
IFHTM/22.DT | Paindlike õpetamisviiside rakendamine ja nende seos õpitulemuste ja tajutud kogemusega 6. klassi loodusõpetuse näitel | Kairit Tammets | 28.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT | Digital Learning Game for Supporting Estonian Language Learning In Elementary School Students who Speak Estonian as a Second Language | Peadar Charles Callaghan, Linda Helene Sillat | 28.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT | Tehnoloogiahariduse rakendamine põhikooli õpilaste STEM-hariduse hoiakute toetamiseks | Kairit Tammets, Pirgit Sillaots | 28.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT | Alustavate õpetajate sisseelamist toetavate lahenduste kujundamine koosloomes | Piret Jeedas, Hans Põldoja | 28.05.2024 | |
IFHTM/22.DT | STEAM õppe rakendamine matemaatikatundides 2. klassi tüdrukute õpimotivatsiooni toetamiseks ja probleemülesannete lahendamisoskuste arendamiseks | Kadri Mettis, Terje Väljataga | 28.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT | Tehnoloogiaga rikastatud õpetamisviiside rakendamine Tallinna põhikooli III kooliastme näitel | Kairit Tammets | 28.05.2024 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Sulghäälikute õigekirjaoskust kujundav digiõppevara I kooliastmele | Hans Põldoja, Kaja Pastarus | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Digital Transformation and Knowledge Transfer in the Dental Field in Estonia and Finland | Merja Lina M. Bauters, Abiodun Afolayan Ogunyemi | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT | Õppija agentsuse toetamine kõrgkoolis riigiõiguse õpetamise näitel | Kairit Tammets, Kaire Kollom | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT | Digitaalsete õpimängude kasutamise tulemuslikkus võõrkeele õppimisel põhikoolis | Martin Sillaots | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT | Õppematerjali ja hariva meelelahutuse ühildamine Videoõpsi YouTube'i kanali näitel | Kadri Mettis, Kristo Siig | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT | Õppekavaülene õppija digipädevuse arengu süstemaatiline toetamine riigigümnaasiumis | Linda Helene Sillat | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Ukraina sõjapõgenike laste eesti keele õppimise toetamine ALPA Kids hariduslike mängude keskkonna kaudu | Külli Kori, Pirgit Sillaots | 29.01.2024 | ETERA |
IFHTM/20.DT | Matemaatika kontekstipõhised e-ülesanded inseneeria valdkonnas | Anna Šeletski | 29.01.2024 | |
14 kaitstud lõputööd |
||||
2023 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFHTM/19.DT | Raamistik personaliseeritud õppe kavandamiseks nüüdisaegse õpikäsituse kontekstis | Kairit Tammets | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/20.DT | Väljakutsed STEAM-õppe rakendamisel koolieelses lasteasutuses | Linda Helene Sillat | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Kaasava võrgustikumudeli valideerimine ProgeTiigri programmi näitel | Linda Helene Sillat, Pirgit Sillaots | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Innovaatilised õpistsenaariumid õpilaste motivatsiooni tõstmiseks kehalises kasvatuses | Kairit Tammets, Hans Põldoja | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Õpilaste digipädevuse arendamine Pernova Hariduskeskuse õppeprogrammide näitel | Kadri Mettis, Helene Uppin | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Personaliseeritud õpiteede loomine õpetajate digipädevuse arengu toetamiseks Kose Gümnaasiumi näitel | Linda Helene Sillat | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Eelkooliealiste laste õppimise toetamine digitehnoloogia abil | Kaire Kollom | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/20.DT | Digitaalne õppematerjal lapse digipädevuse arendamiseks koolieelses eas | Kaire Kollom, Linda Helene Sillat | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT | E-portfoolio rakendamine õpetaja professionaalsuse arendamisel ja hindamise toetamisel | Kairit Tammets | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Turvatöötaja digipädevuse mudeli valideerimine | Mart Laanpere | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Õpetajakoolituse õppejõudude professionaalse digipädevuse arengu toetamine Tallinna Ülikooli näitel | Linda Helene Sillat, Kairit Tammets | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Personaliseeritud õppe rakendamine alushariduses lapse arengu hindamise põhjal | Kaire Kollom | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Õppedisaini loomine hüdraulika ja pneumaatika kursusele | Mart Laanpere | 29.05.2023 | |
IFHTM/21.DT | Erinevate huvigruppide vajadused eelkooliealise lapse digipädevuse hindamiseks ja dokumenteerimiseks | Linda Helene Sillat | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Soovitused loovisikute konkurentsivõimet toetava e-portfoolio loomiseks | Hans Põldoja | 30.01.2023 | ETERA |
15 kaitstud lõputööd |
||||
2022 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFHTM/19.DT | Lindude rändeteemalise digimängu loomine eelkooliealistele lastele | Linda Helene Sillat | 27.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT | Avatud veebikursuse väljatöötamise põhimõtted mitteformaalhariduses | Hans Põldoja | 27.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT | Õpimärkide kasutamine kujundavas hindamises noortespordis | Hans Põldoja | 27.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT | E-koolikoti kasutajaskonna kasvu mõjutavad tegurid | Mart Laanpere | 27.05.2022 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Lasteaiaõpetajate ootustest ja vajadustest lähtuvad mudelid digitehnoloogia rakendamiseks ja digipädevuse toetamiseks alushariduses | Kaire Kollom | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT | Õpetaja professionaalset arengut toetava digipädevuse enesehindamise tagasiside prototüüp | Kairit Tammets, Linda Helene Sillat | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT | Proviisorite ja farmatseutide digipädevuse arendamise võimalused | Kai Pata | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT | Digitaalse õpiraja loomine Tallinna Teletornis | Kai Pata | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT | Multimodaalse õpianalüütika efektiivsus rühmatöös | Reet Kasepalu | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT | Veebikeskkonna kontseptuaalse disaini väljatöötamine õpetaja toetamiseks projektipõhise õppe läbiviimisel III kooliastmes | Maarja Hallik, Kairit Tammets | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT | Liitreaalsuse rakendamise mõju I kooliastme õpilaste ainealastele teadmistele ja õpimotivatsioonile matemaatikas | Terje Väljataga, Kadri Mettis | 26.05.2022 | |
IFHTM/19.DT | Dünaamilisel lähenemisel põhineva kompetentsusjuhtimise protsessi ja kompetentsimaatriksi loomise põhimõtted organisatsioonis ettevõtte Eolane Tallinn AS näitel | Kadri-Liis Kusmin | 28.01.2022 | ETERA |
12 kaitstud lõputööd |
||||
2021 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFHTM/19.DT | Õppijakeele korpuse virtuaalse õpikeskkonna prototüübi disain | Hans Põldoja, Kais Allkivi | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Isikuandmete kaitse seaduse rakendamine X kooli näitel | Kai Pata | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Digitaalse arengumapi prototüübi arendamine ja evalveerimine alushariduses | Linda Helene Sillat, Kaire Kollom | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Jagatud juhtimise toetamine läbi haridustehnoloogia õpivõrgustiku alushariduse näitel | Linda Helene Sillat, Kairit Tammets | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Haridustehnoloogilise koosloome toetamise partnerlusmudeli välja töötamine ja evalveerimine | Kairit Tammets | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Koolieelikute omadussõnavara rikastamine digitaalse õpimängu abil | Hans Põldoja, Reili Argus | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Algklasside programmeerimisõpetuse õppematerjalide kvaliteedi hindamine ja valideerimine | Linda Helene Sillat | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Innovaatiliste õpistsenaariumite rakendamisvõimalused matemaatikas kutsekooli kontekstis | Kairit Tammets | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/18.DT | Õpetajate hoiakute muutumine sensorpõhiste teaduslaborite kasutamise näitel kodanikuteaduse koolidevahelises kompetentsikeskuses | Külli Kori | 02.06.2021 | |
IFHTM/18.DT | Tegevusuuring põhikooli õpilaste kõrgemate kognitiivsete mõtlemisoskuste arendamiseks füüsikaõppe kontekstis | Kairit Tammets, Timo Tobias Ley | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/18.DT | Distantsõppe kogemus lastevanemate pilgu läbi 2020. aasta kevadel | Kairit Tammets | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Arvutipõhine võõrkeele rääkimisoskuse välishindamine Eesti kontekstis - võimalused ja kitsaskohad | Mart Laanpere | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Õpilaste digipädevuse tasemetöö ülesandemudeli arendusuuring | Mart Laanpere | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT | Mitmik-juhtumiuuring: kooli visiooni mõju digiküpsuse arengu kavandamisele ja elluviimisele | Kai Pata | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Tegevusuuring matemaatika õpetamisest III kooliastmes distantsõppena | Mart Laanpere | 27.01.2021 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Teadmusloome kontekstid üldhariduskoolis ja selle ülekande toetamise võimalused | Terje Väljataga | 27.01.2021 | ETERA |
IFHTM/18.DT | Probleemipõhine digioskuste algkoolituse valikmoodulitega kursuse disan täiskasvanutele | Kai Pata | 27.01.2021 | ETERA |
IFHTM/18.DT | A Digital Game to Teach Computing Health, Hygiene, and Ergonomics | Mikhail Fiadotau | 27.01.2021 | ETERA |
18 kaitstud lõputööd |
||||
2020 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFHTM/16.DT | Õppematerjalide väljatöötamine meediakirjaoskuse arendamiseks loodusainetes | Hans Põldoja | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT | Digipöördega seotud muudatused üldhariduskoolide õpetajate igapäevatöös Tallinna koolide näitel | Linda Helene Sillat | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT | Lasteaialapse digipädevused ja nende arendamine õpetajate arvamuses | Linda Helene Sillat | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT | Arendusprogramm digipädevuste kujundamiseks rakenduskõrghariduse õppejõududele Tallinna Ülikooli Haapsalu kolledži näitel | Linda Helene Sillat | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT | Plagiaadi ennetamine ja tuvastamine Eesti kõrghariduses | Hans Põldoja | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT | Digitaalne õppevara toiduõppe toetamiseks | Kairit Tammets, Hans Põldoja | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/14.DT | Sotsiaalainete diagnostilise e-hindamise mudeli arendus | Linda Helene Sillat | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/15.DT | Matemaatikaõpetajate täienduskoolituskursus raalmõtlemise õpetamisest: õppedisain ja prototüübi arendus | Mart Laanpere | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Teaduspõhine lähenemine teemale “ilm” põhikoolis | Terje Väljataga | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Psühholoogilisi baasvajadusi toetavaid elemente sisaldava rollimängu kavand | Martin Sillaots | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT | Digiküpsuse hindamismudeli Digipeegel sobivuse analüüs kasutamiseks noortekeskustele | Mart Laanpere | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT | Koolieelse lasteasutuse õpetaja toetamine õpperobootika juurutamisel teadmiste omaksvõtu mudelit kasutades | Janika Leoste, Timo Tobias Ley | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT | Emotsioonide regulatsioonioskuste toetamise võimalused digitaalsete õpimängudega koolieelses eas | Terje Väljataga | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Tehnoloogiapõhise õppe võimalused ja kitsaskohad õppivas organisatsioonis | Kai Pata | 27.01.2020 | ETERA |
14 kaitstud lõputööd |
||||
2019 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFHTM/15.DT | E-kursuse disain Eesti Erasmus+ üldharidusprojektide taotlejatele | Kairit Tammets | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/15.DT | Õpimärkide kasutamine e-ohutuse pädevuste hindamisel esimeses kooliastmes | Hans Põldoja | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Eelkooliealise lapse programmeerimisoskuse arengu toetamine LEGO robotite rakendamisel | Linda Helene Sillat | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Riskinoorte hariduse juurde toomine sotsiaalmeediaga: interaktsioonide disain koomiksitega | Kai Pata, Eka Jeladze | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Hajutatud kordamist sisaldavate õpiobjektide loomise ja esitamise keskkonna disain ja hindamine | Hans Põldoja | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | VALI IT! ümberõppeprogrammi tulemuslikkust mõjutavad tegurid | Kai Pata, Ants Sild | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Digitaalse lugemispäeviku rakendamine lugemismotivatsiooni toetamiseks esimeses kooliastmes | Linda Helene Sillat | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Hindamismudelite tehniline ja didaktiline lahendus e-Koolikoti kontekstis | Mart Laanpere | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Foneemanalüüsil põhineva õigekirjaoskust arendava digitaalse õpimängu prototüübi disain ja evalveerimine | Hans Põldoja, Riin Naestema | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/14.DT | Põhikooli õpilaste toimetulek veebis leviva vale informatsiooniga | Birgy Lorenz | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/15.DT | Noorsootöötajate digipädevuste arendamine nutikas noorsootöös | Linda Helene Sillat | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Võõrkeelte diagnostilise e-hindamise arendusvõimalused | Mart Laanpere, Aleksandra Ljalikova | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Informaatika õpetamise korralduse seos digipädevuste tasemetöö tulemustega põhikoolis ja gümnaasiumis | Mart Laanpere | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Digipeegli kohandamine innovatsiooni juhtimiseks lasteaias | Mart Laanpere | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Mitteformaalne õppimine Tartu haridustehnoloogide võrgustiku näitel | Kairit Tammets | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Põhikooli III kooliastme õpilaste loovuspädevuse arendamine lõimitud õpistsenaariumite toel | Terje Väljataga | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Interdistsiplinaarne õpe ja digitaalne õppevara III kooliastmes – võimalused ja kitsaskohad | Terje Väljataga | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Multikultuurse tausta mõju digipädevustele | Kairit Tammets | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT | Arvutipõhine võõrkeeleoskuse välishindamine Eesti kontekstis – võimalused ja kitsaskohad | Mart Laanpere | 04.06.2019 | ETERA |
19 kaitstud lõputööd |
||||
2018 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFHTM/15.DT | Nutirakenduste ratta kohandamine Eesti oludele | Hans Põldoja | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Interaktiivsete tahvlite kasutamine Eesti koolides – hetkeseis ja väljakutsed | Hans Põldoja | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT | E-ülesannete kasutamine õppeprotsessis – õpetajate hoiakud ja vajadused | Triinu Jesmin | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Lihtsustatud õppe õpilaste digipädevused ja nende toetamine IV kooliastmes Raikküla Kooli näitel | Kairit Tammets | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Organisatsioonisisese teadmushalduse vahendi disain ja arendus üldhariduskoolile | Hans Põldoja | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Digitaalsete õppematerjalide koostamine käsitöötehnikate õpetamiseks | Hans Põldoja | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Digitaalse arengumapi rakendamise võimalused lasteaias | Kaire Kollom | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Õppeanimafilmid lasteaia õppetöös: õpetajate suhtumine, kogemused ja vastuvõtt | Martin Sillaots, Linda Helene Sillat | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/15.DT | Haridustehnoloogi ja kooli dokumentide roll kooli digiküpsuse saavutamisel | Terje Väljataga | 07.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Mobiilse õuesõppe rakendamise võimalused põhikoolis Avastusraja näitel | Terje Väljataga | 07.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Kooli digiküpsuse Digipeegli ja SELFIE e-hindamisvahendite integreerimine | Kairit Tammets, Mart Laanpere | 07.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Muldade määramise rakenduse arendamine ja selle kasutusvõimalused üldhariduskoolis | Terje Väljataga, Piret Vacht | 07.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT | Õppeainete lõimimise võimalikkusest Avastusraja toel Valga linna lasteaia näitel | Terje Väljataga | 07.06.2018 | ETERA |
IFHTM/14.DT | Digitaalne innovatsioon ja muutunud õpikäsitus muusikaõpetuse õpistsenaariumites | Kai Pata | 19.01.2018 | ETERA |
IFHTM/14.DT | Muusikaõpetuse digitaalse stsenaariumitsükli rakendamine II kooliastmes | Kai Pata | 19.01.2018 | ETERA |
15 kaitstud lõputööd |
||||
2017 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFHTM/14.DT | Digitehnoloogia lõimimise võimalused ja väljakutsed vene keele kui võõrkeele õpetamisel | Terje Väljataga | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/14.DT | Õpimärkide rakendamine kujundaval hindamisel üldhariduskoolis | Hans Põldoja | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT | Vabatahtlike päästjate koolitussüsteemi analüüs ning kaasajastamine | Terje Väljataga | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT | Kolmandas kooliastmes ja gümnaasiumis kasutatavate e-keskkondade turvalisus ja privaatsus | Birgy Lorenz | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT | Infosüsteemide toetus juhtimisülesannete ja juhtimisrollide täitmisel alushariduses | Kaire Kollom | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT | Projektõpe koostöös koolivälise partneriga läbiva teema Tehnoloogia ja innovatsioon rakendamiseks | Kai Pata | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT | Valikmooduli haridustehnoloog lasteasutuses läbinud õpetajate pädevuste rakendamise võimalused lasteaia õppeprotsessis | Kaire Kollom | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT | Projektipõhine õpe: lineaarvõrrandite õpimängu kontseptuaalne kavandamine Eidapere Kooli 7. klassi näitel | Martin Sillaots | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/12.DT | Veebipõhiste hindamismudelite rakendamine uurimistööde kujundaval hindamisel gümnaasiumis | Mart Laanpere | 24.01.2017 | ETERA |
IFHTM/14.DT | Haridustehnoloogia oskussõnavara kujundamine praktikakogukonna poolt | Mart Laanpere | 24.01.2017 | ETERA |
10 kaitstud lõputööd |
||||
2016 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFHTM/12.DT | Mänguelementidega e-õppe rakendamine õpetajate täiendkoolitusel | Kairit Tammets | 08.06.2016 | ETERA |
IFHTM/13.DT | Digitaalse narratiivi kasutamise võimalused lasteaias | Kai Pata | 08.06.2016 | ETERA |
IFHTM/14.DT | Põhikooli õpilaste kaasamise võimalused digitaalse õppevara väljatöötamisel loodusainete näitel | Priit Tammets | 08.06.2016 | ETERA |
IFHTM/14.DT | Kooli digiküpsuse hindamise vahend Digipeegel | Mart Laanpere | 08.06.2016 | ETERA |
IFHTM/14.DT | Digital Transformation: Learning Practices and Organisational Change in a Regional VET Centre | Kai Pata, Timo Tobias Ley | 08.06.2016 | ETERA |
IFHTM/12.DT | Gümnaasiumi uurimistööde juhendamise keskkonna kontseptuaalne disain | Hans Põldoja | 25.01.2016 | ETERA |
6 kaitstud lõputööd |
||||
2015 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFHTM/11.DT | Liitreaalsuse rakendamine üldhariduskooli õppetöös: võimalused ja kitsaskohad | Birgy Lorenz | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/12.DT | Akadeemilise raamatukogu tulevik. Delfi uuring | Priit Tammets | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/12.DT | Veebipõhine abimaterjal kirjatehnika oskuste toetamisel I kooliastmes | Andrus Rinde, Evelin Teiva | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/12.DT | Hinnang Eesti noorte jalgpalli monitooringule IKT arendamiseks | Kristjan Port, Hans Põldoja | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/12.DT | Tahvelarvutite lubavuste rakendamine B2 keeletaseme inglise keele e-õpikus | Veronika Rogalevitš | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/12.DT | Haridustehnoloogilise toe võimalused vaegkuuljate õpetamisel kutsekoolis | Mart Laanpere | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT | Digitaalsed tehnoloogiad mitteformaalse õppe toetajana noorsootöös | Hans Põldoja | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT | Õpianalüütika lahendused töökohal õppes | Hans Põldoja | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT | HITSA IKT- alased koolitused lasteaiaõpetajatele ja saadud pädevuste rakendumine praktikas | Kaire Kollom | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT | Facebooki kasutamine õpikogukonna toetamiseks | Terje Väljataga | 01.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT | Innovaatiliste stsenaariumite rakendusvõimalused algkoolis VOSK kontekstis | Terje Väljataga | 01.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT | E-õppe jätkusuutlikus Sisekaitseakadeemia näitel | Kai Pata | 20.01.2015 | ETERA |
12 kaitstud lõputööd |
||||
2014 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFHTM/10.DT | Koolitusmooduli Õppeprotsess digiajastul loomine ja hindamine | Piret Luik | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/10.DT | Tahvelarvutite rakendusstsenaariumid Eesti koolidele | Hans Põldoja | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/11.DT | Digitaalse õpimapi rakendamine algklasside õppetöös | Hans Põldoja | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/11.DT | Klassiõpetajate haridustehnoloogilised pädevused viie Tallinna kooli näitel | Birgy Lorenz | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/11.DT | Interaktiivse sisupaketi koostamine Udutu abil: võimalused ja kitsaskohad | Hans Põldoja | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/12.DT | Mobiilse klassiruumi juurutamine Kuusalu Keskkooli näitel | Kairit Tammets | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/12.DT | Koolieelse lasteasutuse õpetaja haridustehnoloogiliste pädevuste kujunemise toetamine õpetajakoolituses TLÜ Pedagoogilise Seminari näitel | Kairit Tammets | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/12.DT | Veebipõhiste mudelite rakendamise mõju visuaalse kirjaoskuse arendamisele põhikooli bioloogias | Tago Sarapuu | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/11.DT | Õpianalüütika hajutatud õpikeskkondades | Mart Laanpere, Maka Eradze | 30.05.2014 | ETERA |
IFHTM/10.DT | Vanemliku järelevalve tarkvara roll lapse turvalise internetikasutamise tagamisel. Lapsevanemate nägemus | Birgy Lorenz | 23.01.2014 | ETERA |
IFHTM/10.DT | E-õppekeskkonna Moodle kasutamine kutsehariduses Järvamaa Kutsehariduskeskuse näitel | Terje Väljataga | 23.01.2014 | ETERA |
IFHTM/10.DT | E-õppe rakendamine ning seda mõjutavad tegurid Tallinna Polütehnikumi näitel | Terje Väljataga | 23.01.2014 | ETERA |
12 kaitstud lõputööd |
||||
2013 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFHTM/10.DT | E-kursuse disain Naiskodukaitsele | Kairit Tammets | 03.06.2013 | |
IFHTM/10.DT | Kuulumine käsitööõpetajate virtuaalsesse praktikakogukonda – õpetajate nägemus | Kairit Tammets | 03.06.2013 | |
IFHTM/10.DT | iTEC õpiloo Mängu loomine rakendamise evalveerimine | Kai Pata | 03.06.2013 | |
IFHTM/10.DT | Õpetaja professionaalset arengut toetava e-Portfoolio prototüüp eDidaktikumi keskkonna näitel | Kairit Tammets | 03.06.2013 | |
IFHTM/11.DT | Tööandjate ootused haridustehnoloogide pädevustele ja nende vastavus TLÜ haridustehnoloogia magistriõppekava õpiväljunditele | Kai Pata | 03.06.2013 | |
IFHTM/11.DT | Veebipõhise aktiivõppe formaalõppesse integreerimise stsenaariumid Tallinna Rahumäe Põhikooli näitel | Kairit Tammets | 03.06.2013 | |
IFHTM/11.DT | Täiskasvanute koolitajate hinnang oma haridustehnoloogilistele pädevustele | Kairit Tammets | 03.06.2013 | |
IFHTM/10.DT | Digitaalsete bioloogia õppematerjalide analüüs lähtuvalt riiklikest õppekavadest ja õpetajate vajadustest | Kairit Tammets | 24.01.2013 | |
8 kaitstud lõputööd |