IFHTM/22.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
---|---|---|
IFHTM/22.DT | Haridusinnovatsiooni lahendused mäluasutustes: võrdlev analüüs Austria, Singapuri ja Eesti näitel | Merle Laurits |
IFHTM/22.DT | Digitaalsete õpimängude kasutamise tulemuslikkus võõrkeele õppimisel põhikoolis | Martin Sillaots |
IFHTM/22.DT | Õppija agentsuse toetamine kõrgkoolis riigiõiguse õpetamise näitel | Kairit Tammets, Kaire Kollom |
IFHTM/22.DT | Õpetaja professionaalse visiooni toetamine EIS ülesannete integreerimisel õppeprotsessi tunniuuringu meetodi abil | Kairit Tammets |
IFHTM/22.DT | Paindlike õpetamisviiside rakendamine ja nende seos õpitulemuste ja tajutud kogemusega 6. klassi loodusõpetuse näitel | Kairit Tammets |
IFHTM/22.DT | Tehnoloogiahariduse rakendamine põhikooli õpilaste STEM-hariduse hoiakute toetamiseks | Kairit Tammets, Pirgit Sillaots |
IFHTM/22.DT | Tehnoloogiaga rikastatud õpetamisviiside rakendamine Tallinna põhikooli III kooliastme näitel | Kairit Tammets |
IFHTM/22.DT | Paindlike õpiradade loomise toetamine Opiqu keskkonnas | Linda Helene Sillat |
IFHTM/22.DT | Personaliseeritud õppe rakendamine hariduslike erivajadustega õpilaste toetamiseks ühe Tallinna kooli näitel | Linda Helene Sillat, Kairit Tammets |
IFHTM/22.DT | Õppekavaülene õppija digipädevuse arengu süstemaatiline toetamine riigigümnaasiumis | Linda Helene Sillat |
IFHTM/22.DT | Õppeainete vaheline tasakaal STEAM projektiõppes põhikoolis | Terje Väljataga, Kadri Mettis |
IFHTM/22.DT | Digitaalne õppemäng eesti keele õppimise toetamiseks eesti keele kui teise keelena kõnelevate algkooliõpilaste jaoks | Peadar Charles Callaghan, Linda Helene Sillat |
IFHTM/22.DT | STEAM õppe rakendamine matemaatikatundides 2. klassi tüdrukute õpimotivatsiooni toetamiseks ja probleemülesannete lahendusoskuste arendamiseks | Kadri Mettis, Terje Väljataga |
IFHTM/22.DT | Õppematerjali ja hariva meelelahutuse ühildamine Videoõpsi YouTube'i kanali näitel | Kadri Mettis, Kristo Siig |
IFHTM/22.DT | Alustavate õpetajate sisseelamist toetavate lahenduste kujundamine koosloomes | Piret Jeedas, Hans Põldoja |
15 registreeritud lõputöö teemat
2 ilma lõputöö teemata üliõpilast |
||
IFHTM/21.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFHTM/21.DT | Sulghäälikute õigekirjaoskust kujundav digiõppevara I kooliastmele | Hans Põldoja, Kaja Pastarus |
IFHTM/21.DT | Õpperobootikaga võimestatud õppe- ja kasvatustegevuse valkondade lõimimise võimalused | Linda Helene Sillat |
IFHTM/21.DT | Kooliks valmis” õpikeskkonna õpianalüütika töölaua prototüüpimine lapse koolivamiduse hindamiseks | Kaire Kollom |
IFHTM/21.DT | Digitalisatsioon ja teadmussiire hambaravi valdkonnas Eestis ja Soomes | Merja Lina M. Bauters, Abiodun Afolayan Ogunyemi |
IFHTM/21.DT | Loodusainete õpimotivatsiooni kujundamine õpilastel vanuseastmeti | Kadri Mettis |
5 registreeritud lõputöö teemat
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane |
||
IFHTM/20.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFHTM/20.DT | Digiõppevara kvaliteediraamistik e-Koolikotis | Mart Laanpere |
IFHTM/20.DT | Mitmekesise õpilaskonna digipädevuse toetamine kutsehariduses | Linda Helene Sillat |
2 registreeritud lõputöö teemat
1 ilma lõputöö teemata üliõpilane |
||
IFHTM/19.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFHTM/19.DT | Ennastjuhtivat õppijat toetava õpikeskkonna prototüübi disain II ja III kooliastmele | Hans Põldoja |
1 registreeritud lõputöö teema
|
||
IFHTM/17.DT |
||
Õppekavaversioon | Lõputöö teema | Juhendajad |
IFHTM/17.DT | I ja II kooliastme küberkaitse alane talendijaht KüberNööpnõela näitel | Birgy Lorenz |
1 registreeritud lõputöö teema
|