2024 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
---|---|---|---|---|
IFIOM/21.DT |
Kutseõppurite digipädevuse kujundamine Tallinna Tööstushariduskeskuse näitel
(Developing the Digital Competence of Vocational Students in Tallinn Industrial Education Centre)
|
Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/21.DT |
Informaatika tandemõpetamine algklassides
(Implementing Tandem Teaching in Primary School Computer Science Education)
|
Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
Virtuaalse õpikeskkonna arendusuuring raalmõtlemise ja digipädevuse lõimitud MATIK-õppeks
(Design Research on Virtual Learning Environment for Integrating Computational Thinking and Digital Competence in STEAM Subject)
|
Kristin Parve, Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
IT-spetsialistide nutika sisseelamisprogrammi arendus koolidele ja ettevõtetele
(Designing a Smart Onboarding Framework for IT Specialists in Schools and Companies)
|
Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
Virtuaalse õpikeskkonna arendusuuring raalmõtlemise ja digipädevuse lõimitud MATIK-õppeks
(Design Research on Virtual Learning Environment for Integrating Computational Thinking and Digital Competence in STEAM Subject)
|
Kristin Parve, Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
Õpetajate digipädevuse kaardistamine ühe Ida-Virumaa kooli näitel
(Mapping the Digital Competences of Teachers: a Case of One School in Ida-Viru County)
|
Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis
(Design-based Research of the CODAP Platform for Teaching Data Analysis in Middle and High School)
|
Mart Laanpere, Kairi Osula | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel
(Development and Assessment of Computational Thinking of Students with XLogoOnline in Three Estonian Schools)
|
Mart Laanpere, Kristin Parve | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis
(Design-based Research of the CODAP Platform for Teaching Data Analysis in Middle and High School)
|
Mart Laanpere, Kairi Osula | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel
(Development and Assessment of Computational Thinking of Students with XLogoOnline in Three Estonian Schools)
|
Mart Laanpere, Kristin Parve | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel
(Development and Assessment of Computational Thinking of Students with XLogoOnline in Three Estonian Schools)
|
Mart Laanpere, Kristin Parve | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
Õpilased õppevara loojatena kunstiõpetuse ja informaatika lõimingu kontekstis II kooliastmes
(Students as Creators of Digital Learning Resources in the Context of the Integration of Informatics and Art Education in Key Stage II)
|
Hans Põldoja, Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
IT-spetsialistide nutika sisseelamisprogrammi arendus koolidele ja ettevõtetele
(Designing a Smart Onboarding Framework for IT Specialists in Schools and Companies)
|
Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis
(Design-based Research of the CODAP Platform for Teaching Data Analysis in Middle and High School)
|
Mart Laanpere, Kairi Osula | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT |
Programmeerimisoskuste arendamine loodusõpetuse ja informaatika ainelõimingu raames
(Developing Programming Skills Through the Integration of Natural Science and Computer Science)
|
Andrus Rinde, Pille Mänd | 31.05.2024 | ETERA |
15 defended final theses |
||||
2023 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/19.DT |
Põhikooli õpilaste raalmõtlemise hindamismudel MATIK-projektõppes
(Designing a Rubric for Assessing Computational Thinking in STEAM Education Projects in Primary School)
|
Mart Laanpere, Kristin Parve | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/20.DT |
Informaatika teemade juhendamine ja hindamine põhikooli digiloovtöö kontekstis
(Supervising and Assessing Informatics-Related Learning in Digital Project Work at Key Stage III)
|
Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/20.DT |
Informaatika valikaine õpetamine Saaremaa koolides
(Teaching Informatics as a Separate Subject in Schools of Saaremaa)
|
Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT |
Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses
(Assessment and Development of Digital Competence of Educators: A Comparative Study in Two Municipalities)
|
Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT |
Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes
(Integrating Computational Thinking and Robotics into STEAM Project-Based Learning in Key Stage II)
|
Janika Leoste, Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT |
Digivahendite kasutamine spetsiifiliste õpiraskustega õpilaste õppetöö toetamiseks
(Using Digital Tools to Support Learning for Pupils with Specific Learning Difficulties)
|
Linda Helene Sillat | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT |
Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses
(Assessment and Development of Digital Competence of Educators: A Comparative Study in Two Municipalities)
|
Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT |
Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes
(Integrating Computational Thinking and Robotics into STEAM Project-Based Learning in Key Stage II)
|
Janika Leoste, Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Digitaalse õpiobjekti loomine 4.-6. aastaste laste jaoks 21. sajandi oskuste arengu toetamiseks LEGO Education baasil
(Digital Educational Platform Based on LEGO Education Framework for Preschoolers' 21st Century Skills Development)
|
Hans Põldoja | 03.02.2023 | |
9 defended final theses |
||||
2022 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/18.DT |
Põhikooli laste digivahendite kasutamise reguleerimine lastevanemate poolt
(Regulation of the Usage of Digital Devices Among Parents of Basic School Children)
|
Mart Laanpere, Kristin Parve | 03.06.2022 | |
IFIOM/20.DT |
Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis
(Prototyping a Smartphone App fo Computational Thinking Learning Paths in Basic Schools)
|
Mart Laanpere | 03.06.2022 | ETERA |
IFIOM/20.DT |
Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis
(Prototyping a Smartphone App for Computational Thinking Learning Paths in Basic Schools)
|
Mart Laanpere | 03.06.2022 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Õpetajakoolituse paindlikkuse toetamise veebirakenduse prototüüp
(Web Application Prototype for Supporting the Flexibility of Teacher Education)
|
Hans Põldoja | 26.01.2022 | ETERA |
4 defended final theses |
||||
2021 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/18.DT |
Digipädevuste hindamisvahendi disainimine ja piloteerimine Raplamaa 3. klassi õpilaste seas
(Design and Pilot a Digital Competencies Assessment Instrument for 3th Grade Students of Rapla)
|
Linda Helene Sillat | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Ozobot haridusrobotile töölehtede loomine 2. klassi loodusõpetuse teema „Ilm“ läbimise toetamiseks
(Creating Worksheets for Educational Robot Ozobot to Support the Teaching of Natural Science Topic 'Weather' in Second Grade)
|
Piret Luik | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Projektõppe koostamine kursusele intelligentne transpordisüsteem maanteetranspordi üliõpilastele Tallinna Tehnikakõrgkoolis
(Development of Project Based Intelligent Transport Systems Course for Transport- and Traffic Management Students in TTK University of Applied Sciences)
|
Marge Kusmin | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Matemaatika ja informaatika omavaheline lõiming 8. klassi näitel
(The Integration of Mathematics and Informatics in the 8th Grade)
|
Jüri Kurvits | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Õppevara loomine riistvara ja operatsioonisüsteemide alused kursusele TLÜ Haapsalu kolledžis
(Creating Learning Resources for the Basics of Computer Hardware and Operating Systems Course at Tallinn University Haapsalu College)
|
Andrus Rinde | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Vanemaealiste digipädevuse arendamise mudel digitaalsete õpiampsude abil
(a Model for Developing Digital Competence of Elderly Using Digital Learning Nuggets)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Õpetajate digipädevuse kaardistamine Järveküla kooli näitel
(Mapping the Digital Competence of Teachers: A Case of Järveküla School)
|
Linda Helene Sillat, Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Raalmõtlemise integreerimine Eesti õpetajakoolitusse
(Integrating Computational Thinking Into Teacher Training in Estonia)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
III kooliastme informaatika valikkursuse digiõppevara tegevusuuring
(Action Research on Designing Digital Learning Resources for an Elective Course on Informatics in Key Stage III)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Enesereguleeritud õppimise toetamine informaatika distantsõppes 6. klassi näitel
(Supporting Sixth Grade Students’ Self-Regulated Learning Skills in Computer Science Distance Learning Lessons)
|
Kairit Tammets, Kaire Kollom | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Tegevusuuring informaatika lõimingust teiste õppeainetega
(Action Research on Integrating Informatics With Other Subjects)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Informaatika õpetamine Narva koolides: õppeaine eesmärgid, sisu ja õppevara
(Teaching Informatics in Narva Schools: Course Goals, Content and Learning Resources)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Rakvere linna ja Vinni valla koolide valmisoleku kaardistamine uue informaatika ainekava rakendamiseks
(Mapping Readiness to Implement New Informatics Curriculum - Example of Rakvere and Vinni Schools)
|
Mart Laanpere, Maia Lust | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT |
Eesti gümnaasiumide ootused põhikooli lõpetanute digipädevusele
(The Expectations of Estonian Upper Secondary Schools for the Digital Competence of Basic School Graduates)
|
Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Distantsõppe ajal kasutatud digitaalsed keskkonnad Tallinna linna koolide näitel
(Digital Environments Used Distance Learning On The Example Of Tallinn City Schools)
|
Birgy Lorenz, Catlyn Kirna | 29.01.2021 | ETERA |
15 defended final theses |
||||
2020 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/18.DT |
Digipädevuste õpetamine digiklassides II kooliastmes ühe Harjumaa üldhariduskooli näitel
(Teaching Digital Competences in Digital Classes in Stage II on The Example of a General Education School in Harju County)
|
Elyna Nevski | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
5.klassi informaatika õpilaste autonoomia- ja kompetentsusvajaduse toetamine distantsõppe ajal
(Supporting 5th Grade Computer Science Students’ Autonomy and Competence Needs During Distance Learning)
|
Triin Ulla | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Windowsi operatsioonisüsteemide halduse mooduli väljatöötamine kutseõppele
(Developing the Module on Windows Operating System Management for Vocational Education)
|
Hans Põldoja | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Digiõppevara kogumiku loomine õpperobotite integreerimiseks koolieelikute õppe- ja kasvatustegevustesse
(Creating Digital Learning Resources to Integrate Educational Robots Into Preschool Learning Activities)
|
Janika Leoste, Maire Tuul | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Muutused Tallinna EduInnoLabs koolide õpikäsituses ja informaatikaõppes
(Changes in Approach to Learning and Informatics Education in Tallinn Eduinnolabs)
|
Mart Laanpere | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Ida-Virumaa üldhariduskoolide võimalused süvendatud IT-õppeks põhikooli tasandil
(Possibilities for In-Depth IT Education in Lower and Middle Secondary Schools in Ida-Viru County)
|
Maia Lust, Mart Laanpere | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Veebidisaini e-õpiku prototüübi arendusuuring
(Web Design E-Textbook Prototype Design-Based Research)
|
Mart Laanpere | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Huviringide võrgustik abistava vahendina reaal- ja tehnoloogiahariduse omandamisel – tegevusuuring Eesti Kosmosekoolide Võrgustiku näitel
(Network of Extracurricular Study Groups as a Support for STEM Learning – Action Research on Estonian Space School Network)
|
Timo Tobias Ley, Janika Leoste | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT |
Koostöine õpetamine robootikaga rikastatud tunnis 3. klassi matemaatika näitel
(Co-teaching Robot-Supported Math Lessons in Third Grade)
|
Janika Leoste, Mati Heidmets | 19.06.2020 | ETERA |
9 defended final theses |
||||
2018 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/15.DT |
Digipädevuste hindamine põhikooli väikeklassis
(Assessment of Digital Competency in a Small Class of Basic School)
|
Mart Laanpere | 19.01.2018 | ETERA |
1 defended final thesis |
||||
2017 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/14.DT |
Õpilased õpiku kaasautorina: 3D-printimise digiõpiku arendusuuring
(Pupils as Co-Authors: A Design Research on a Digital Textbook about 3D Printing)
|
Mart Laanpere | 24.01.2017 | ETERA |
1 defended final thesis |
||||
2016 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/14.DT |
E-portfoolio võimalused õpilaste karjäärivalikute toetamiseks
(Possibilities of Implementing E-Portfolio for Career Choices for Students)
|
Kairit Tammets | 08.06.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT |
Digipädevuste kujundamine põhikoolis füüsika õpetamise kaudu
(Teaching Digital Competences on the Physics Course in Basic School)
|
Mart Laanpere | 08.06.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT |
Vabavaralised vahendid arvutipõhiseks testimiseks
(Freeware Tools for Computer-Based Assessment)
|
Hans Põldoja | 08.06.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT |
Informaatikaõpetaja, kooli infojuht magistriõppekava õpiväljundite vastavus informaatikaõpetaja ootustele ja vajadustele töökohal
(Concordance Between Learning Outcomes of Master Curriculum Teacher of Computer Sciences, School ICT Manager” and Informatics Teachers’ Expectations and Needs)
|
Terje Väljataga | 23.05.2016 | ETERA |
IFIOM/12.DT |
Informaatika tasemetöö koostamine 9. klassi õpilastele
(Informatics Exam for the Grade 9 Students)
|
Mart Laanpere | 25.01.2016 | ETERA |
IFIOM/13.DT |
Omandusliku tarkvara asendamine vabatarkvaraga Eesti koolides
(Replacing Proprietary Software with Free Software in Estonian Schools)
|
Edmund Laugasson | 25.01.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT |
Õpistsenaariumide kavandamise vahendi LePlanner disain ja arendus
(Design and Development of a Learning Scenario Planning Tool LePlanner)
|
Hans Põldoja, Mart Laanpere | 25.01.2016 | ETERA |
7 defended final theses |
||||
2015 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/10.DT |
Informaatika õppeaine sisu ja seonduv õppevara Tallinna ja Harjumaa koolides
(The Content and Related Learning Resources in Informatics. The Case of Schools in Tallinn and Harjumaa)
|
Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/12.DT |
Eesti kutsekoolides kasutatava informaatika õppevara kaardistus
(A Survey on Educational Resources on Informatics Used in Estonian Vocational Schools)
|
Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/13.DT |
Digivahendite kasutusmustrid esimese kooliastme õpetajatel ja õpilastel Tartu Descartes’i Kooli näitel
(Digital Technology Usage Patterns Among Teachers and Pupils in Grades 1-3. The Case Study of Tartu Descartes School)
|
Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/13.DT |
Google Apps pilveteenustel põhineva e-õppekeskkonna juurutamine Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasiumi näitel
(Implementing Google Apps for Education Based E-learning Environment. The Case of Tallinn Central Russian Gymnasium)
|
Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/13.DT |
Informaatika õpetamine õpilaste isiklike nutiseadmete baasil: tegevusuuring Kohila Gümnaasiumis
(Teaching Informatics on Pupils’ Own Digital Devices: Action Research in Kohila Gymnasium)
|
Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
5 defended final theses |
||||
2014 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/11.DT |
Õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste ning koolitusvajaduse hindamine Tallinna Polütehnikumi näitel
(Assessment of Teachers' Educational Technology Competencies and Training Needs on the Example of Tallinn Polytechnic School)
|
Terje Väljataga | 30.05.2014 | ETERA |
IFIOM/11.DT |
Scratch'i õpetamisest II kooliastmes
(Teaching Scratch for 10 to 13 Year Old Students)
|
Jaagup Kippar | 30.05.2014 | ETERA |
IFIOM/12.DT |
Üldise semantika põhimõtete rakendamine videomängudes keele paremaks mõistmiseks
(Application of the Principles of General Semantics in Video Games for Better Understanding of Language)
|
Martin Sillaots | 30.05.2014 | ETERA |
3 defended final theses |
||||
2013 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/09.DT |
Solid Edge tarkvara ja CNC freespingi kasutamine Eesti üldhariduskoolides
(Usage of Solid Edge and CNC Milling Machine in Estonian General Education School )
|
Kalle Kivi, Taivo Tuuling | 04.06.2013 | |
1 defended final thesis |
||||
2011 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFIOM/09.DT |
Blogikoolituse loomine vastavalt Tallinna Pae Gümnaasiumi õpetajate ootustele ja vajadustele
(Blogging Course Development in Accordance with Expectations and Requirements of the Teachers at Tallinn Pae High School)
|
Tiina Tambaum | 03.06.2011 | |
IFIOM/09.DT |
M-õppe tundide kujundamine riikliku õppekava raames III kooliastmes Viljandi Maagümnaasiumi näitel
(Implementing M-Learning in the Context of National Curriculum. The Case of Viljandi Maagümnaasium III School Level)
|
Priit Tammets | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
Funktsionaalset lugemisoskust arendavad internetiohutuse tunnikavad III kooliastmele
(Lesson Plans Improving the Skills of Functional Reading in the Third School Stage on the Topic of Internet Safety)
|
Erika Matsak | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
Üldhariduskooli informaatika terviklik ainekava lähtudes teiste õppeainete vajadustest
(School Syllabus in Information Technology Based on the Needs of Other Subjects)
|
Peeter Normak | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
Õpitulemuste hindamine veebipõhiste testide abil põhikooli informaatika valikaine kontekstis
(Web-Based Assessment of Learning Outcomes in the Context of Basic School Informatics)
|
Mart Laanpere | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
E-kooli võimalused õpilase arengu toetajana
(The Possibilities of E-School in Supporting Student's Development)
|
Sirje Klaos | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
Üldpädevuste hindamine digitaalsel jutustusel põhineva portfoolio abil
(Assessment of Key Competencies with Digital Story Portfolio)
|
Mart Laanpere | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
Sotsiaaltarkvara kasutamine üldhariduskooli vanema astme õpilaste kodutöödes
(Using Social Software in Upper Secondary Students' Homework)
|
Sirje Klaos | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT |
E-õppematerjalide kasutamise võimalused vene keele õpetamisel
(Opportunities for Using Digital Study Materials in Russian Language Teaching)
|
Erika Matsak | 24.01.2011 | |
9 defended final theses |