Eesti keeles | In English
Study programmes | Lecturers | Final theses | Applications | Queries

IFIOM.DT Teacher of Computer Science

Final theses Current supervision
 

Final theses

2023

Study programme version Title Supervisors Defended Thesis
IFIOM/19.DT
Põhikooli õpilaste raalmõtlemise hindamismudel MATIK-projektõppes
(Designing a Rubric for Assessing Computational Thinking in STEAM Education Projects in Primary School)
Mart Laanpere, Kristin Parve 01.06.2023 ETERA
IFIOM/20.DT
Informaatika teemade juhendamine ja hindamine põhikooli digiloovtöö kontekstis
(Supervising and Assessing Informatics-Related Learning in Digital Project Work at Key Stage III)
Mart Laanpere 01.06.2023 ETERA
IFIOM/20.DT
Informaatika valikaine õpetamine Saaremaa koolides
(Teaching Informatics as a Separate Subject in Schools of Saaremaa)
Mart Laanpere 01.06.2023 ETERA
IFIOM/21.DT
Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses
(Assessment and Development of Digital Competence of Educators: A Comparative Study in Two Municipalities)
Mart Laanpere 01.06.2023 ETERA
IFIOM/21.DT
Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes
(Integrating Computational Thinking and Robotics into STEAM Project-Based Learning in Key Stage II)
Janika Leoste, Mart Laanpere 01.06.2023 ETERA
IFIOM/21.DT
Digivahendite kasutamine spetsiifiliste õpiraskustega õpilaste õppetöö toetamiseks
(Using Digital Tools to Support Learning for Pupils with Specific Learning Difficulties)
Linda Helene Sillat 01.06.2023 ETERA
IFIOM/21.DT
Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses
(Assessment and Development of Digital Competence of Educators: A Comparative Study in Two Municipalities)
Mart Laanpere 01.06.2023 ETERA
IFIOM/21.DT
Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes
(Integrating Computational Thinking and Robotics into STEAM Project-Based Learning in Key Stage II)
Janika Leoste, Mart Laanpere 01.06.2023 ETERA
IFIOM/18.DT
Digitaalse õpiobjekti loomine 4.-6. aastaste laste jaoks 21. sajandi oskuste arengu toetamiseks LEGO Education baasil
(Digital Educational Platform Based on LEGO Education Framework for Preschoolers' 21st Century Skills Development)
Hans Põldoja 03.02.2023  
9 defended final theses

2022

Study programme version Title Supervisors Defended Thesis
IFIOM/18.DT
Põhikooli laste digivahendite kasutamise reguleerimine lastevanemate poolt
(Regulation of the Usage of Digital Devices Among Parents of Basic School Children)
Mart Laanpere, Kristin Parve 03.06.2022  
IFIOM/20.DT
Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis
(Prototyping a Smartphone App fo Computational Thinking Learning Paths in Basic Schools)
Mart Laanpere 03.06.2022 ETERA
IFIOM/20.DT
Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis
(Prototyping a Smartphone App for Computational Thinking Learning Paths in Basic Schools)
Mart Laanpere 03.06.2022 ETERA
IFIOM/19.DT
Õpetajakoolituse paindlikkuse toetamise veebirakenduse prototüüp
(Web Application Prototype for Supporting the Flexibility of Teacher Education)
Hans Põldoja 26.01.2022 ETERA
4 defended final theses

2021

Study programme version Title Supervisors Defended Thesis
IFIOM/18.DT
Digipädevuste hindamisvahendi disainimine ja piloteerimine Raplamaa 3. klassi õpilaste seas
(Design and Pilot a Digital Competencies Assessment Instrument for 3th Grade Students of Rapla)
Linda Helene Sillat 03.06.2021 ETERA
IFIOM/18.DT
Ozobot haridusrobotile töölehtede loomine 2. klassi loodusõpetuse teema „Ilm“ läbimise toetamiseks
(Creating Worksheets for Educational Robot Ozobot to Support the Teaching of Natural Science Topic 'Weather' in Second Grade)
Piret Luik 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
Projektõppe koostamine kursusele intelligentne transpordisüsteem maanteetranspordi üliõpilastele Tallinna Tehnikakõrgkoolis
(Development of Project Based Intelligent Transport Systems Course for Transport- and Traffic Management Students in TTK University of Applied Sciences)
Marge Kusmin 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
Matemaatika ja informaatika omavaheline lõiming 8. klassi näitel
(The Integration of Mathematics and Informatics in the 8th Grade)
Jüri Kurvits 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
Õppevara loomine riistvara ja operatsioonisüsteemide alused kursusele TLÜ Haapsalu kolledžis
(Creating Learning Resources for the Basics of Computer Hardware and Operating Systems Course at Tallinn University Haapsalu College)
Andrus Rinde 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
Vanemaealiste digipädevuse arendamise mudel digitaalsete õpiampsude abil
(a Model for Developing Digital Competence of Elderly Using Digital Learning Nuggets)
Mart Laanpere 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
Õpetajate digipädevuse kaardistamine Järveküla kooli näitel
(Mapping the Digital Competence of Teachers: A Case of Järveküla School)
Linda Helene Sillat, Mart Laanpere 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
Raalmõtlemise integreerimine Eesti õpetajakoolitusse
(Integrating Computational Thinking Into Teacher Training in Estonia)
Mart Laanpere 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
III kooliastme informaatika valikkursuse digiõppevara tegevusuuring
(Action Research on Designing Digital Learning Resources for an Elective Course on Informatics in Key Stage III)
Mart Laanpere 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
Enesereguleeritud õppimise toetamine informaatika distantsõppes 6. klassi näitel
(Supporting Sixth Grade Students’ Self-Regulated Learning Skills in Computer Science Distance Learning Lessons)
Kairit Tammets, Kaire Kollom 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
Tegevusuuring informaatika lõimingust teiste õppeainetega
(Action Research on Integrating Informatics With Other Subjects)
Mart Laanpere 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
Informaatika õpetamine Narva koolides: õppeaine eesmärgid, sisu ja õppevara
(Teaching Informatics in Narva Schools: Course Goals, Content and Learning Resources)
Mart Laanpere 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
Rakvere linna ja Vinni valla koolide valmisoleku kaardistamine uue informaatika ainekava rakendamiseks
(Mapping Readiness to Implement New Informatics Curriculum - Example of Rakvere and Vinni Schools)
Mart Laanpere, Maia Lust 03.06.2021 ETERA
IFIOM/19.DT
Eesti gümnaasiumide ootused põhikooli lõpetanute digipädevusele
(The Expectations of Estonian Upper Secondary Schools for the Digital Competence of Basic School Graduates)
Mart Laanpere 03.06.2021 ETERA
IFIOM/18.DT
Distantsõppe ajal kasutatud digitaalsed keskkonnad Tallinna linna koolide näitel
(Digital Environments Used Distance Learning On The Example Of Tallinn City Schools)
Birgy Lorenz, Catlyn Kirna 29.01.2021 ETERA
15 defended final theses

2020

Study programme version Title Supervisors Defended Thesis
IFIOM/18.DT
Digipädevuste õpetamine digiklassides II kooliastmes ühe Harjumaa üldhariduskooli näitel
(Teaching Digital Competences in Digital Classes in Stage II on The Example of a General Education School in Harju County)
Elyna Nevski 19.06.2020 ETERA
IFIOM/18.DT
5.klassi informaatika õpilaste autonoomia- ja kompetentsusvajaduse toetamine distantsõppe ajal
(Supporting 5th Grade Computer Science Students’ Autonomy and Competence Needs During Distance Learning)
Triin Ulla 19.06.2020 ETERA
IFIOM/18.DT
Windowsi operatsioonisüsteemide halduse mooduli väljatöötamine kutseõppele
(Developing the Module on Windows Operating System Management for Vocational Education)
Hans Põldoja 19.06.2020 ETERA
IFIOM/18.DT
Digiõppevara kogumiku loomine õpperobotite integreerimiseks koolieelikute õppe- ja kasvatustegevustesse
(Creating Digital Learning Resources to Integrate Educational Robots Into Preschool Learning Activities)
Janika Leoste, Maire Tuul 19.06.2020 ETERA
IFIOM/18.DT
Muutused Tallinna EduInnoLabs koolide õpikäsituses ja informaatikaõppes
(Changes in Approach to Learning and Informatics Education in Tallinn Eduinnolabs)
Mart Laanpere 19.06.2020 ETERA
IFIOM/18.DT
Ida-Virumaa üldhariduskoolide võimalused süvendatud IT-õppeks põhikooli tasandil
(Possibilities for In-Depth IT Education in Lower and Middle Secondary Schools in Ida-Viru County)
Maia Lust, Mart Laanpere 19.06.2020 ETERA
IFIOM/18.DT
Veebidisaini e-õpiku prototüübi arendusuuring
(Web Design E-Textbook Prototype Design-Based Research)
Mart Laanpere 19.06.2020 ETERA
IFIOM/18.DT
Huviringide võrgustik abistava vahendina reaal- ja tehnoloogiahariduse omandamisel – tegevusuuring Eesti Kosmosekoolide Võrgustiku näitel
(Network of Extracurricular Study Groups as a Support for STEM Learning – Action Research on Estonian Space School Network)
Timo Tobias Ley, Janika Leoste 19.06.2020 ETERA
IFIOM/18.DT
Koostöine õpetamine robootikaga rikastatud tunnis 3. klassi matemaatika näitel
(Co-teaching Robot-Supported Math Lessons in Third Grade)
Janika Leoste, Mati Heidmets 19.06.2020 ETERA
9 defended final theses

2018

Study programme version Title Supervisors Defended Thesis
IFIOM/15.DT
Digipädevuste hindamine põhikooli väikeklassis
(Assessment of Digital Competency in a Small Class of Basic School)
Mart Laanpere 19.01.2018 ETERA
1 defended final thesis

2017

Study programme version Title Supervisors Defended Thesis
IFIOM/14.DT
Õpilased õpiku kaasautorina: 3D-printimise digiõpiku arendusuuring
(Pupils as Co-Authors: A Design Research on a Digital Textbook about 3D Printing)
Mart Laanpere 24.01.2017 ETERA
1 defended final thesis

2016

Study programme version Title Supervisors Defended Thesis
IFIOM/14.DT
E-portfoolio võimalused õpilaste karjäärivalikute toetamiseks
(Possibilities of Implementing E-Portfolio for Career Choices for Students)
Kairit Tammets 08.06.2016 ETERA
IFIOM/14.DT
Digipädevuste kujundamine põhikoolis füüsika õpetamise kaudu
(Teaching Digital Competences on the Physics Course in Basic School)
Mart Laanpere 08.06.2016 ETERA
IFIOM/14.DT
Vabavaralised vahendid arvutipõhiseks testimiseks
(Freeware Tools for Computer-Based Assessment)
Hans Põldoja 08.06.2016 ETERA
IFIOM/14.DT
Informaatikaõpetaja, kooli infojuht magistriõppekava õpiväljundite vastavus informaatikaõpetaja ootustele ja vajadustele töökohal
(Concordance Between Learning Outcomes of Master Curriculum Teacher of Computer Sciences, School ICT Manager” and Informatics Teachers’ Expectations and Needs)
Terje Väljataga 23.05.2016 ETERA
IFIOM/12.DT
Informaatika tasemetöö koostamine 9. klassi õpilastele
(Informatics Exam for the Grade 9 Students)
Mart Laanpere 25.01.2016 ETERA
IFIOM/13.DT
Omandusliku tarkvara asendamine vabatarkvaraga Eesti koolides
(Replacing Proprietary Software with Free Software in Estonian Schools)
Edmund Laugasson 25.01.2016 ETERA
IFIOM/14.DT
Õpistsenaariumide kavandamise vahendi LePlanner disain ja arendus
(Design and Development of a Learning Scenario Planning Tool LePlanner)
Hans Põldoja, Mart Laanpere 25.01.2016 ETERA
7 defended final theses

2015

Study programme version Title Supervisors Defended Thesis
IFIOM/10.DT
Informaatika õppeaine sisu ja seonduv õppevara Tallinna ja Harjumaa koolides
(The Content and Related Learning Resources in Informatics. The Case of Schools in Tallinn and Harjumaa)
Mart Laanpere 03.06.2015 ETERA
IFIOM/12.DT
Eesti kutsekoolides kasutatava informaatika õppevara kaardistus
(A Survey on Educational Resources on Informatics Used in Estonian Vocational Schools)
Mart Laanpere 03.06.2015 ETERA
IFIOM/13.DT
Digivahendite kasutusmustrid esimese kooliastme õpetajatel ja õpilastel Tartu Descartes’i Kooli näitel
(Digital Technology Usage Patterns Among Teachers and Pupils in Grades 1-3. The Case Study of Tartu Descartes School)
Mart Laanpere 03.06.2015 ETERA
IFIOM/13.DT
Google Apps pilveteenustel põhineva e-õppekeskkonna juurutamine Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasiumi näitel
(Implementing Google Apps for Education Based E-learning Environment. The Case of Tallinn Central Russian Gymnasium)
Mart Laanpere 03.06.2015 ETERA
IFIOM/13.DT
Informaatika õpetamine õpilaste isiklike nutiseadmete baasil: tegevusuuring Kohila Gümnaasiumis
(Teaching Informatics on Pupils’ Own Digital Devices: Action Research in Kohila Gymnasium)
Mart Laanpere 03.06.2015 ETERA
5 defended final theses

2014

Study programme version Title Supervisors Defended Thesis
IFIOM/11.DT
Õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste ning koolitusvajaduse hindamine Tallinna Polütehnikumi näitel
(Assessment of Teachers' Educational Technology Competencies and Training Needs on the Example of Tallinn Polytechnic School)
Terje Väljataga 30.05.2014 ETERA
IFIOM/11.DT
Scratch'i õpetamisest II kooliastmes
(Teaching Scratch for 10 to 13 Year Old Students)
Jaagup Kippar 30.05.2014 ETERA
IFIOM/12.DT
Üldise semantika põhimõtete rakendamine videomängudes keele paremaks mõistmiseks
(Application of the Principles of General Semantics in Video Games for Better Understanding of Language)
Martin Sillaots 30.05.2014 ETERA
3 defended final theses

2013

Study programme version Title Supervisors Defended Thesis
IFIOM/09.DT
Solid Edge tarkvara ja CNC freespingi kasutamine Eesti üldhariduskoolides
(Usage of Solid Edge and CNC Milling Machine in Estonian General Education School )
Kalle Kivi, Taivo Tuuling 04.06.2013  
1 defended final thesis

2011

Study programme version Title Supervisors Defended Thesis
IFIOM/09.DT
Blogikoolituse loomine vastavalt Tallinna Pae Gümnaasiumi õpetajate ootustele ja vajadustele
(Blogging Course Development in Accordance with Expectations and Requirements of the Teachers at Tallinn Pae High School)
Tiina Tambaum 03.06.2011  
IFIOM/09.DT
M-õppe tundide kujundamine riikliku õppekava raames III kooliastmes Viljandi Maagümnaasiumi näitel
(Implementing M-Learning in the Context of National Curriculum. The Case of Viljandi Maagümnaasium III School Level)
Priit Tammets 03.06.2011  
IFIOM/10.DT
Funktsionaalset lugemisoskust arendavad internetiohutuse tunnikavad III kooliastmele
(Lesson Plans Improving the Skills of Functional Reading in the Third School Stage on the Topic of Internet Safety)
Erika Matsak 03.06.2011  
IFIOM/10.DT
Üldhariduskooli informaatika terviklik ainekava lähtudes teiste õppeainete vajadustest
(School Syllabus in Information Technology Based on the Needs of Other Subjects)
Peeter Normak 03.06.2011  
IFIOM/10.DT
Õpitulemuste hindamine veebipõhiste testide abil põhikooli informaatika valikaine kontekstis
(Web-Based Assessment of Learning Outcomes in the Context of Basic School Informatics)
Mart Laanpere 03.06.2011  
IFIOM/10.DT
E-kooli võimalused õpilase arengu toetajana
(The Possibilities of E-School in Supporting Student's Development)
Sirje Klaos 03.06.2011  
IFIOM/10.DT
Üldpädevuste hindamine digitaalsel jutustusel põhineva portfoolio abil
(Assessment of Key Competencies with Digital Story Portfolio)
Mart Laanpere 03.06.2011  
IFIOM/10.DT
Sotsiaaltarkvara kasutamine üldhariduskooli vanema astme õpilaste kodutöödes
(Using Social Software in Upper Secondary Students' Homework)
Sirje Klaos 03.06.2011  
IFIOM/10.DT
E-õppematerjalide kasutamise võimalused vene keele õpetamisel
(Opportunities for Using Digital Study Materials in Russian Language Teaching)
Erika Matsak 24.01.2011  
9 defended final theses