2024 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
---|---|---|---|---|
IFIOM/21.DT | Kutseõppurite digipädevuse kujundamine Tallinna Tööstushariduskeskuse näitel | Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/21.DT | Informaatika tandemõpetamine algklassides | Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | Virtuaalse õpikeskkonna arendusuuring raalmõtlemise ja digipädevuse lõimitud MATIK-õppeks | Kristin Parve, Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | IT-spetsialistide nutika sisseelamisprogrammi arendus koolidele ja ettevõtetele | Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | Virtuaalse õpikeskkonna arendusuuring raalmõtlemise ja digipädevuse lõimitud MATIK-õppeks | Kristin Parve, Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | Õpetajate digipädevuse kaardistamine ühe Ida-Virumaa kooli näitel | Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | Mart Laanpere, Kairi Osula | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel | Mart Laanpere, Kristin Parve | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | Mart Laanpere, Kairi Osula | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel | Mart Laanpere, Kristin Parve | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | Põhikooli õpilaste raalmõtlemise kujundamine ja hindamine XLogoOnline abil kolme Eesti kooli näitel | Mart Laanpere, Kristin Parve | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | Õpilased õppevara loojatena kunstiõpetuse ja informaatika lõimingu kontekstis II kooliastmes | Hans Põldoja, Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | IT-spetsialistide nutika sisseelamisprogrammi arendus koolidele ja ettevõtetele | Mart Laanpere | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | CODAP platvormi arendusuuring andmeanalüüsi õpetamiseks põhikoolis ja gümnaasiumis | Mart Laanpere, Kairi Osula | 31.05.2024 | ETERA |
IFIOM/22.DT | Programmeerimisoskuste arendamine loodusõpetuse ja informaatika ainelõimingu raames | Andrus Rinde, Pille Mänd | 31.05.2024 | ETERA |
15 kaitstud lõputööd |
||||
2023 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFIOM/19.DT | Põhikooli õpilaste raalmõtlemise hindamismudel MATIK-projektõppes | Mart Laanpere, Kristin Parve | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/20.DT | Informaatika teemade juhendamine ja hindamine põhikooli digiloovtöö kontekstis | Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/20.DT | Informaatika valikaine õpetamine Saaremaa koolides | Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT | Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses | Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT | Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes | Janika Leoste, Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT | Digivahendite kasutamine spetsiifiliste õpiraskustega õpilaste õppetöö toetamiseks | Linda Helene Sillat | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT | Haridustöötajate digipädevuse hindamine ja arendamine: võrdlusuuring kahes omavalitsuses | Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/21.DT | Raalmõtlemine ja robootika lõimitud MATIK projektõppes II kooliastmes | Janika Leoste, Mart Laanpere | 01.06.2023 | ETERA |
IFIOM/18.DT | Digitaalse õpiobjekti loomine 4.-6. aastaste laste jaoks 21. sajandi oskuste arengu toetamiseks LEGO Education baasil | Hans Põldoja | 03.02.2023 | |
9 kaitstud lõputööd |
||||
2022 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFIOM/18.DT | Põhikooli laste digivahendite kasutamise reguleerimine lastevanemate poolt | Mart Laanpere, Kristin Parve | 03.06.2022 | |
IFIOM/20.DT | Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis | Mart Laanpere | 03.06.2022 | ETERA |
IFIOM/20.DT | Nutirakenduse prototüübi arendusuuring raalmõtlemise õpiraja haldamiseks põhikoolis | Mart Laanpere | 03.06.2022 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Õpetajakoolituse paindlikkuse toetamise veebirakenduse prototüüp | Hans Põldoja | 26.01.2022 | ETERA |
4 kaitstud lõputööd |
||||
2021 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFIOM/18.DT | Digipädevuste hindamisvahendi disainimine ja piloteerimine Raplamaa 3. klassi õpilaste seas | Linda Helene Sillat | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/18.DT | Ozobot haridusrobotile töölehtede loomine 2. klassi loodusõpetuse teema „Ilm“ läbimise toetamiseks | Piret Luik | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Projektõppe koostamine kursusele intelligentne transpordisüsteem maanteetranspordi üliõpilastele Tallinna Tehnikakõrgkoolis | Marge Kusmin | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Matemaatika ja informaatika omavaheline lõiming 8. klassi näitel | Jüri Kurvits | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Õppevara loomine riistvara ja operatsioonisüsteemide alused kursusele TLÜ Haapsalu kolledžis | Andrus Rinde | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Vanemaealiste digipädevuse arendamise mudel digitaalsete õpiampsude abil | Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Õpetajate digipädevuse kaardistamine Järveküla kooli näitel | Linda Helene Sillat, Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Raalmõtlemise integreerimine Eesti õpetajakoolitusse | Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | III kooliastme informaatika valikkursuse digiõppevara tegevusuuring | Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Enesereguleeritud õppimise toetamine informaatika distantsõppes 6. klassi näitel | Kairit Tammets, Kaire Kollom | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Tegevusuuring informaatika lõimingust teiste õppeainetega | Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Informaatika õpetamine Narva koolides: õppeaine eesmärgid, sisu ja õppevara | Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Rakvere linna ja Vinni valla koolide valmisoleku kaardistamine uue informaatika ainekava rakendamiseks | Mart Laanpere, Maia Lust | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/19.DT | Eesti gümnaasiumide ootused põhikooli lõpetanute digipädevusele | Mart Laanpere | 03.06.2021 | ETERA |
IFIOM/18.DT | Distantsõppe ajal kasutatud digitaalsed keskkonnad Tallinna linna koolide näitel | Birgy Lorenz, Catlyn Kirna | 29.01.2021 | ETERA |
15 kaitstud lõputööd |
||||
2020 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFIOM/18.DT | Digipädevuste õpetamine digiklassides II kooliastmes ühe Harjumaa üldhariduskooli näitel | Elyna Nevski | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT | 5.klassi informaatika õpilaste autonoomia- ja kompetentsusvajaduse toetamine distantsõppe ajal | Triin Ulla | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT | Windowsi operatsioonisüsteemide halduse mooduli väljatöötamine kutseõppele | Hans Põldoja | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT | Digiõppevara kogumiku loomine õpperobotite integreerimiseks koolieelikute õppe- ja kasvatustegevustesse | Janika Leoste, Maire Tuul | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT | Muutused Tallinna EduInnoLabs koolide õpikäsituses ja informaatikaõppes | Mart Laanpere | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT | Ida-Virumaa üldhariduskoolide võimalused süvendatud IT-õppeks põhikooli tasandil | Maia Lust, Mart Laanpere | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT | Veebidisaini e-õpiku prototüübi arendusuuring | Mart Laanpere | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT | Huviringide võrgustik abistava vahendina reaal- ja tehnoloogiahariduse omandamisel – tegevusuuring Eesti Kosmosekoolide Võrgustiku näitel | Timo Tobias Ley, Janika Leoste | 19.06.2020 | ETERA |
IFIOM/18.DT | Koostöine õpetamine robootikaga rikastatud tunnis 3. klassi matemaatika näitel | Janika Leoste, Mati Heidmets | 19.06.2020 | ETERA |
9 kaitstud lõputööd |
||||
2018 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFIOM/15.DT | Digipädevuste hindamine põhikooli väikeklassis | Mart Laanpere | 19.01.2018 | ETERA |
1 kaitstud lõputöö |
||||
2017 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFIOM/14.DT | Õpilased õpiku kaasautorina: 3D-printimise digiõpiku arendusuuring | Mart Laanpere | 24.01.2017 | ETERA |
1 kaitstud lõputöö |
||||
2016 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFIOM/14.DT | E-portfoolio võimalused õpilaste karjäärivalikute toetamiseks | Kairit Tammets | 08.06.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT | Digipädevuste kujundamine põhikoolis füüsika õpetamise kaudu | Mart Laanpere | 08.06.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT | Vabavaralised vahendid arvutipõhiseks testimiseks | Hans Põldoja | 08.06.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT | Informaatikaõpetaja, kooli infojuht magistriõppekava õpiväljundite vastavus informaatikaõpetaja ootustele ja vajadustele töökohal | Terje Väljataga | 23.05.2016 | ETERA |
IFIOM/12.DT | Informaatika tasemetöö koostamine 9. klassi õpilastele | Mart Laanpere | 25.01.2016 | ETERA |
IFIOM/13.DT | Omandusliku tarkvara asendamine vabatarkvaraga Eesti koolides | Edmund Laugasson | 25.01.2016 | ETERA |
IFIOM/14.DT | Õpistsenaariumide kavandamise vahendi LePlanner disain ja arendus | Hans Põldoja, Mart Laanpere | 25.01.2016 | ETERA |
7 kaitstud lõputööd |
||||
2015 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFIOM/10.DT | Informaatika õppeaine sisu ja seonduv õppevara Tallinna ja Harjumaa koolides | Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/12.DT | Eesti kutsekoolides kasutatava informaatika õppevara kaardistus | Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/13.DT | Digivahendite kasutusmustrid esimese kooliastme õpetajatel ja õpilastel Tartu Descartes’i Kooli näitel | Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/13.DT | Google Apps pilveteenustel põhineva e-õppekeskkonna juurutamine Tallinna Kesklinna Vene Gümnaasiumi näitel | Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
IFIOM/13.DT | Informaatika õpetamine õpilaste isiklike nutiseadmete baasil: tegevusuuring Kohila Gümnaasiumis | Mart Laanpere | 03.06.2015 | ETERA |
5 kaitstud lõputööd |
||||
2014 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFIOM/11.DT | Õpetajate haridustehnoloogiliste pädevuste ning koolitusvajaduse hindamine Tallinna Polütehnikumi näitel | Terje Väljataga | 30.05.2014 | ETERA |
IFIOM/11.DT | Scratch'i õpetamisest II kooliastmes | Jaagup Kippar | 30.05.2014 | ETERA |
IFIOM/12.DT | Üldise semantika põhimõtete rakendamine videomängudes keele paremaks mõistmiseks | Martin Sillaots | 30.05.2014 | ETERA |
3 kaitstud lõputööd |
||||
2013 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFIOM/09.DT | Solid Edge tarkvara ja CNC freespingi kasutamine Eesti üldhariduskoolides | Kalle Kivi, Taivo Tuuling | 04.06.2013 | |
1 kaitstud lõputöö |
||||
2011 |
||||
Õppekavaversioon | Lõputöö pealkiri | Juhendajad | Kaitstud | Lõputöö |
IFIOM/09.DT | Blogikoolituse loomine vastavalt Tallinna Pae Gümnaasiumi õpetajate ootustele ja vajadustele | Tiina Tambaum | 03.06.2011 | |
IFIOM/09.DT | M-õppe tundide kujundamine riikliku õppekava raames III kooliastmes Viljandi Maagümnaasiumi näitel | Priit Tammets | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT | Funktsionaalset lugemisoskust arendavad internetiohutuse tunnikavad III kooliastmele | Erika Matsak | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT | Üldhariduskooli informaatika terviklik ainekava lähtudes teiste õppeainete vajadustest | Peeter Normak | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT | Õpitulemuste hindamine veebipõhiste testide abil põhikooli informaatika valikaine kontekstis | Mart Laanpere | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT | E-kooli võimalused õpilase arengu toetajana | Sirje Klaos | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT | Üldpädevuste hindamine digitaalsel jutustusel põhineva portfoolio abil | Mart Laanpere | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT | Sotsiaaltarkvara kasutamine üldhariduskooli vanema astme õpilaste kodutöödes | Sirje Klaos | 03.06.2011 | |
IFIOM/10.DT | E-õppematerjalide kasutamise võimalused vene keele õpetamisel | Erika Matsak | 24.01.2011 | |
9 kaitstud lõputööd |