2024 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
---|---|---|---|---|
IFHTM/22.DT |
Paindlike õpetamisviiside rakendamine ja nende seos õpitulemuste ja tajutud kogemusega 6. klassi loodusõpetuse näitel
(Implementation of Flexible Teaching Methods and Their Relationship with Learning Outcomes and Perceived Experience: A Case Study of 6th Grade Science Education)
|
Kairit Tammets | 28.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT | Digital Learning Game for Supporting Estonian Language Learning In Elementary School Students who Speak Estonian as a Second Language | Peadar Charles Callaghan, Linda Helene Sillat | 28.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT |
Tehnoloogiahariduse rakendamine põhikooli õpilaste STEM-hariduse hoiakute toetamiseks
(Implementation of Technology Education to Support Basic School Students’ Attitude Towards STEM Education)
|
Kairit Tammets, Pirgit Sillaots | 28.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT |
Alustavate õpetajate sisseelamist toetavate lahenduste kujundamine koosloomes
(Creating Solutions to Support Induction of Novice Teachers Through Co-Creation)
|
Piret Jeedas, Hans Põldoja | 28.05.2024 | |
IFHTM/22.DT |
STEAM õppe rakendamine matemaatikatundides 2. klassi tüdrukute õpimotivatsiooni toetamiseks ja probleemülesannete lahendamisoskuste arendamiseks
(Applying STEAM Learning to Support 2nd Grade Girls' Learning Motivation and Problem Solving Skills in Maths Lessons)
|
Kadri Mettis, Terje Väljataga | 28.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT |
Tehnoloogiaga rikastatud õpetamisviiside rakendamine Tallinna põhikooli III kooliastme näitel
(Implementation of Technology-enriched Teaching Methods on the Example of 9th Grade Classes of Elementary School in Tallinn)
|
Kairit Tammets | 28.05.2024 | ETERA |
IFHTM/21.DT |
Sulghäälikute õigekirjaoskust kujundav digiõppevara I kooliastmele
(Digital Learning Resources for Developing the Orthography of Plosives in Stage I of Basic Education)
|
Hans Põldoja, Kaja Pastarus | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/21.DT | Digital Transformation and Knowledge Transfer in the Dental Field in Estonia and Finland | Merja Lina M. Bauters, Abiodun Afolayan Ogunyemi | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT |
Õppija agentsuse toetamine kõrgkoolis riigiõiguse õpetamise näitel
(Supporting Student Agency in Higher Education: A Case Study of Teaching Constitutional Law)
|
Kairit Tammets, Kaire Kollom | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT |
Digitaalsete õpimängude kasutamise tulemuslikkus võõrkeele õppimisel põhikoolis
(The Effectiveness of Using Digital Learning Games for Foreign Language Learning in Basic School)
|
Martin Sillaots | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT |
Õppematerjali ja hariva meelelahutuse ühildamine Videoõpsi YouTube'i kanali näitel
(Combining Educational Resources and Educational Entertainment Using the Example of the Videoõps YouTube Channel)
|
Kadri Mettis, Kristo Siig | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/22.DT |
Õppekavaülene õppija digipädevuse arengu süstemaatiline toetamine riigigümnaasiumis
(Systematic Support for Developing Learners' Digital Competence Across the Curriculum in a State Upper Secondary School)
|
Linda Helene Sillat | 27.05.2024 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Ukraina sõjapõgenike laste eesti keele õppimise toetamine ALPA Kids hariduslike mängude keskkonna kaudu
(Supporting the Estonian Language Learning of Ukrainian War Refugee Children Through the Alpa Kids Educational Games Environment)
|
Külli Kori, Pirgit Sillaots | 29.01.2024 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
Matemaatika kontekstipõhised e-ülesanded inseneeria valdkonnas
(Context-Based E-Tasks in Mathematics in the Field of Engineering)
|
Anna Šeletski | 29.01.2024 | |
14 defended final theses |
||||
2023 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFHTM/19.DT |
Raamistik personaliseeritud õppe kavandamiseks nüüdisaegse õpikäsituse kontekstis
(Framework for designing personalised learning practices in the context of modern learning concept)
|
Kairit Tammets | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
Väljakutsed STEAM-õppe rakendamisel koolieelses lasteasutuses
(Challenges in Implementing STEAM Education in Pre-Schools)
|
Linda Helene Sillat | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT |
Kaasava võrgustikumudeli valideerimine ProgeTiigri programmi näitel
(Validation of the Inclusive Network Model on the Example of the ProgeTiger Programme)
|
Linda Helene Sillat, Pirgit Sillaots | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT |
Innovaatilised õpistsenaariumid õpilaste motivatsiooni tõstmiseks kehalises kasvatuses
(Innovative Learning Scenarios to Increase Students’ Motivation in Physical Education)
|
Kairit Tammets, Hans Põldoja | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT |
Õpilaste digipädevuse arendamine Pernova Hariduskeskuse õppeprogrammide näitel
(Developing Students‘ Digital Competence on the Example of Pernova Education Center Study Programs)
|
Kadri Mettis, Helene Uppin | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT |
Personaliseeritud õpiteede loomine õpetajate digipädevuse arengu toetamiseks Kose Gümnaasiumi näitel
(Creating Personalized Learning Pathways to Support the Development of Teachers' Digital Competences on the Example of Kose Gymnasium)
|
Linda Helene Sillat | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT |
Eelkooliealiste laste õppimise toetamine digitehnoloogia abil
(Supporting the Learning of Kindergarten Children Through Digital Technologies)
|
Kaire Kollom | 30.05.2023 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
Digitaalne õppematerjal lapse digipädevuse arendamiseks koolieelses eas
(Digital Learning Material for Supporting Digital Competence Development in Early Childhood Education)
|
Kaire Kollom, Linda Helene Sillat | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT |
E-portfoolio rakendamine õpetaja professionaalsuse arendamisel ja hindamise toetamisel
(Implementation of E-portfolio in Supporting the Development and Evaluation of Teachers’ Professionalism)
|
Kairit Tammets | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT |
Turvatöötaja digipädevuse mudeli valideerimine
(Validation of the Security Guards' Digital Competence Model)
|
Mart Laanpere | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT |
Õpetajakoolituse õppejõudude professionaalse digipädevuse arengu toetamine Tallinna Ülikooli näitel
(Supporting the Development of Digital Competences of Teacher Education Professors on the Example of Tallinn University)
|
Linda Helene Sillat, Kairit Tammets | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT |
Personaliseeritud õppe rakendamine alushariduses lapse arengu hindamise põhjal
(Implementation of Personalized Learning in Early Childhood Education Based on Child Development Assessment)
|
Kaire Kollom | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/21.DT |
Õppedisaini loomine hüdraulika ja pneumaatika kursusele
(Instructional Design for Hydraulics and Pneumatic Course)
|
Mart Laanpere | 29.05.2023 | |
IFHTM/21.DT |
Erinevate huvigruppide vajadused eelkooliealise lapse digipädevuse hindamiseks ja dokumenteerimiseks
(The Needs of Different Stakeholders for the Assessment and Documentation of Digital Competence Of Kindergarten Children)
|
Linda Helene Sillat | 29.05.2023 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Soovitused loovisikute konkurentsivõimet toetava e-portfoolio loomiseks
(Recommendations for Developing an e-Portfolio for Supporting the Competitiveness of Creatives)
|
Hans Põldoja | 30.01.2023 | ETERA |
15 defended final theses |
||||
2022 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFHTM/19.DT |
Lindude rändeteemalise digimängu loomine eelkooliealistele lastele
(Creating a Video Game on Bird Migration for Preschool Children)
|
Linda Helene Sillat | 27.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
Avatud veebikursuse väljatöötamise põhimõtted mitteformaalhariduses
(Design Principles for an Open Online Course in Non-formal Learning)
|
Hans Põldoja | 27.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
Õpimärkide kasutamine kujundavas hindamises noortespordis
(Using Open Badges for Formative Assessment in Youth Sport)
|
Hans Põldoja | 27.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
E-koolikoti kasutajaskonna kasvu mõjutavad tegurid
(Factors Affecting the Growth of e-Schoolbag's User Community)
|
Mart Laanpere | 27.05.2022 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Lasteaiaõpetajate ootustest ja vajadustest lähtuvad mudelid digitehnoloogia rakendamiseks ja digipädevuse toetamiseks alushariduses
(Models Based on the Expectations and Needs of Kindergarten Teachers for the Application of Digital Technology and the Support of Digital Competence in Early Childhood Education)
|
Kaire Kollom | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
Õpetaja professionaalset arengut toetava digipädevuse enesehindamise tagasiside prototüüp
(Digital Competence Assessment Feedback Prototype for Supporting Teachers Professional Development)
|
Kairit Tammets, Linda Helene Sillat | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
Proviisorite ja farmatseutide digipädevuse arendamise võimalused
(Developing Digital Competence for Pharmacists)
|
Kai Pata | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
Digitaalse õpiraja loomine Tallinna Teletornis
(Creation of a Digital Learning Path in Tallinn TV Tower)
|
Kai Pata | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
Multimodaalse õpianalüütika efektiivsus rühmatöös
(The Effects of Applying Multimodal Learning Analytics in Collaborative Learning)
|
Reet Kasepalu | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
Veebikeskkonna kontseptuaalse disaini väljatöötamine õpetaja toetamiseks projektipõhise õppe läbiviimisel III kooliastmes
(The Development of a Conceptual Design of a Web Environment to Support Teachers in Conducting Project-Based Learning in Grades 7-9)
|
Maarja Hallik, Kairit Tammets | 26.05.2022 | ETERA |
IFHTM/20.DT |
Liitreaalsuse rakendamise mõju I kooliastme õpilaste ainealastele teadmistele ja õpimotivatsioonile matemaatikas
(Augmented Reality Application Impact on the Mathematics Subject Knowledge and Learning Motivation of Students Grades 1-3)
|
Terje Väljataga, Kadri Mettis | 26.05.2022 | |
IFHTM/19.DT |
Dünaamilisel lähenemisel põhineva kompetentsusjuhtimise protsessi ja kompetentsimaatriksi loomise põhimõtted organisatsioonis ettevõtte Eolane Tallinn AS näitel
(Principles of Creating Competency Management Process and Competency Matrix in an Organization Based on Dynamic Approach on the Example of Enterprise Eolane Tallinn AS)
|
Kadri-Liis Kusmin | 28.01.2022 | ETERA |
12 defended final theses |
||||
2021 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFHTM/19.DT |
Õppijakeele korpuse virtuaalse õpikeskkonna prototüübi disain
(Design of a Virtual Learning Environment Prototype for a Learner Language Corpus)
|
Hans Põldoja, Kais Allkivi | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Isikuandmete kaitse seaduse rakendamine X kooli näitel
(Implementing the General Data Protection Regulation in an Example School X)
|
Kai Pata | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Digitaalse arengumapi prototüübi arendamine ja evalveerimine alushariduses
(Development and Evaluation of a Digital Development Portfolio Prototype in Early Childhood Education)
|
Linda Helene Sillat, Kaire Kollom | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Jagatud juhtimise toetamine läbi haridustehnoloogia õpivõrgustiku alushariduse näitel
(Supporting Distributed Leadership in Early Childhood Education Through an Educational Technology Learning Network)
|
Linda Helene Sillat, Kairit Tammets | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Haridustehnoloogilise koosloome toetamise partnerlusmudeli välja töötamine ja evalveerimine
(Creation and Evaluation of the Education Technology Partnership Model for Supporting Co-Creation)
|
Kairit Tammets | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Koolieelikute omadussõnavara rikastamine digitaalse õpimängu abil
(Enriching the Adjective Vocabulary of Preschool Children Through a Digital Learning Game)
|
Hans Põldoja, Reili Argus | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Algklasside programmeerimisõpetuse õppematerjalide kvaliteedi hindamine ja valideerimine
(Validating and Evaluating the Quality of Primary School Programming Learning Materials)
|
Linda Helene Sillat | 03.06.2021 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Innovaatiliste õpistsenaariumite rakendamisvõimalused matemaatikas kutsekooli kontekstis
(Implementing Innovative Learning Scenarios in Mathematics in Vocational School)
|
Kairit Tammets | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/18.DT |
Õpetajate hoiakute muutumine sensorpõhiste teaduslaborite kasutamise näitel kodanikuteaduse koolidevahelises kompetentsikeskuses
(Teachers´ Attitude Change on the Example of Using Sensor-Based Science Laboratories in the Inter-School Citizen Science Competence Center)
|
Külli Kori | 02.06.2021 | |
IFHTM/18.DT |
Tegevusuuring põhikooli õpilaste kõrgemate kognitiivsete mõtlemisoskuste arendamiseks füüsikaõppe kontekstis
(Action research to Study Higher Order Thinking Skills of Primary School Physics Students)
|
Kairit Tammets, Timo Tobias Ley | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/18.DT |
Distantsõppe kogemus lastevanemate pilgu läbi 2020. aasta kevadel
(The Experience of Distance Learning for Parents in Spring 2020)
|
Kairit Tammets | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Arvutipõhine võõrkeele rääkimisoskuse välishindamine Eesti kontekstis - võimalused ja kitsaskohad
(Computer-Based External Assessment of Foreign Language Speaking Skill in the Estonian Context – Opportunities and Challenges)
|
Mart Laanpere | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Õpilaste digipädevuse tasemetöö ülesandemudeli arendusuuring
(Design Research on Task Model for Learners’ Digital Competence Test)
|
Mart Laanpere | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/19.DT |
Mitmik-juhtumiuuring: kooli visiooni mõju digiküpsuse arengu kavandamisele ja elluviimisele
(Multiple Case Study: The Impact of a School's Vision on the Planning and Implementation of Digital Maturity Development)
|
Kai Pata | 02.06.2021 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Tegevusuuring matemaatika õpetamisest III kooliastmes distantsõppena
(Action Research on Online Distance Teaching of Mathematics in Stage 3)
|
Mart Laanpere | 27.01.2021 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Teadmusloome kontekstid üldhariduskoolis ja selle ülekande toetamise võimalused
(Exploring Knowledge Creation Contexts and Opportunities to Facilitate Knowledge Transfer at Middle School)
|
Terje Väljataga | 27.01.2021 | ETERA |
IFHTM/18.DT |
Probleemipõhine digioskuste algkoolituse valikmoodulitega kursuse disan täiskasvanutele
(Design of the E-Course for Problem Based Basic Level Digital Competence Training for Adults)
|
Kai Pata | 27.01.2021 | ETERA |
IFHTM/18.DT | A Digital Game to Teach Computing Health, Hygiene, and Ergonomics | Mikhail Fiadotau | 27.01.2021 | ETERA |
18 defended final theses |
||||
2020 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFHTM/16.DT |
Õppematerjalide väljatöötamine meediakirjaoskuse arendamiseks loodusainetes
(Development of Learning Resources for Advancing Media Literacy in Natural Science)
|
Hans Põldoja | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT |
Digipöördega seotud muudatused üldhariduskoolide õpetajate igapäevatöös Tallinna koolide näitel
(Digital Transformation Related Changes in General Education Teachers Daily Work on the Example of Schools of Tallinn)
|
Linda Helene Sillat | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT |
Lasteaialapse digipädevused ja nende arendamine õpetajate arvamuses
(Preschool Educators Opinions on Children's Digital Competences Development in Kindergarten)
|
Linda Helene Sillat | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT |
Arendusprogramm digipädevuste kujundamiseks rakenduskõrghariduse õppejõududele Tallinna Ülikooli Haapsalu kolledži näitel
(Development Program for Digital Competences for Applied Higher Education Teachers on the Example of Tallinn University Haapsalu College)
|
Linda Helene Sillat | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT |
Plagiaadi ennetamine ja tuvastamine Eesti kõrghariduses
(Plagiarism Prevention and Detection in Estonian Higher Education)
|
Hans Põldoja | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT |
Digitaalne õppevara toiduõppe toetamiseks
(Digital Learning Resource for Food Education)
|
Kairit Tammets, Hans Põldoja | 10.06.2020 | ETERA |
IFHTM/14.DT |
Sotsiaalainete diagnostilise e-hindamise mudeli arendus
(Development of a Diagnostic e-Assessment Model for Social Studies)
|
Linda Helene Sillat | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/15.DT |
Matemaatikaõpetajate täienduskoolituskursus raalmõtlemise õpetamisest: õppedisain ja prototüübi arendus
(Continuing Education Course for Math Teachers on Computational Thinking: Course Design and Development)
|
Mart Laanpere | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Teaduspõhine lähenemine teemale “ilm” põhikoolis
(Scientific Approach on the Topic “Weather” in Basic School)
|
Terje Väljataga | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Psühholoogilisi baasvajadusi toetavaid elemente sisaldava rollimängu kavand
(Concept of a Role-Playing Game with Elements Supporting Basic Psychological Needs)
|
Martin Sillaots | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT |
Digiküpsuse hindamismudeli Digipeegel sobivuse analüüs kasutamiseks noortekeskustele
(Digital Maturity Assessment Tool „Digipeegel“ Suitability Analysis For Youth Centers )
|
Mart Laanpere | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT |
Koolieelse lasteasutuse õpetaja toetamine õpperobootika juurutamisel teadmiste omaksvõtu mudelit kasutades
(Using the Knowledge Appropriation Model for Supporting Preschool Teacher to Implement Educational Robots)
|
Janika Leoste, Timo Tobias Ley | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/18.DT |
Emotsioonide regulatsioonioskuste toetamise võimalused digitaalsete õpimängudega koolieelses eas
(Supportive Opportunitises Provided by Digital Learning Games to Develop Emotion Regulation Skills for Preschool Kids)
|
Terje Väljataga | 09.06.2020 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Tehnoloogiapõhise õppe võimalused ja kitsaskohad õppivas organisatsioonis
(Opportunities and Limitations in Technology-Based Learning Within the Learning Organization)
|
Kai Pata | 27.01.2020 | ETERA |
14 defended final theses |
||||
2019 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFHTM/15.DT |
E-kursuse disain Eesti Erasmus+ üldharidusprojektide taotlejatele
(E-Learning Design for Erasmus+ School Education Applicants in Estonia)
|
Kairit Tammets | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/15.DT |
Õpimärkide kasutamine e-ohutuse pädevuste hindamisel esimeses kooliastmes
(Using Open Badges to Assess E-Safety Competencies at the First School Level)
|
Hans Põldoja | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Eelkooliealise lapse programmeerimisoskuse arengu toetamine LEGO robotite rakendamisel
(Supporting the Development of Programming Skills Using LEGO Robotics in Early Childhood)
|
Linda Helene Sillat | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Riskinoorte hariduse juurde toomine sotsiaalmeediaga: interaktsioonide disain koomiksitega
(Guiding Marginalized Youth to Adult Education with Social Media: Interaction Design with Comics)
|
Kai Pata, Eka Jeladze | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Hajutatud kordamist sisaldavate õpiobjektide loomise ja esitamise keskkonna disain ja hindamine
(Design and Evaluation of a Learning System for Creating and Presenting Learning Objects with Built-In Spaced Repetition)
|
Hans Põldoja | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
VALI IT! ümberõppeprogrammi tulemuslikkust mõjutavad tegurid
(Factors Affecting the Effectiveness of Performance of VALI IT! Retraining Program)
|
Kai Pata, Ants Sild | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Digitaalse lugemispäeviku rakendamine lugemismotivatsiooni toetamiseks esimeses kooliastmes
(Using Digital Reading Diary to Support the Reading Motivation in Primary Education)
|
Linda Helene Sillat | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Hindamismudelite tehniline ja didaktiline lahendus e-Koolikoti kontekstis
(The Technical and Didactical Solution of Evaluation Models in the Context of e-Koolikott)
|
Mart Laanpere | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Foneemanalüüsil põhineva õigekirjaoskust arendava digitaalse õpimängu prototüübi disain ja evalveerimine
(Digital Learning Game for Developing Grammar Skills Based on Phonemic Analysis: Design and Evaluation of a Prototype)
|
Hans Põldoja, Riin Naestema | 05.06.2019 | ETERA |
IFHTM/14.DT |
Põhikooli õpilaste toimetulek veebis leviva vale informatsiooniga
(Primary School Students Coping with the False Information on the Web)
|
Birgy Lorenz | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/15.DT |
Noorsootöötajate digipädevuste arendamine nutikas noorsootöös
(Developing the Digital Competences of Youth Workers in Smart Youth Work)
|
Linda Helene Sillat | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Võõrkeelte diagnostilise e-hindamise arendusvõimalused
(Development Possibilities of Foreign Language Diagnostic e-Assessment)
|
Mart Laanpere, Aleksandra Ljalikova | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Informaatika õpetamise korralduse seos digipädevuste tasemetöö tulemustega põhikoolis ja gümnaasiumis
(Relationship Between Teaching of Computer Science and the Results of the Digital Competence Testing in Primary and Secondary Schools)
|
Mart Laanpere | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Digipeegli kohandamine innovatsiooni juhtimiseks lasteaias
(Adaptation of Digipeegel for Innovation Management in Kindergarten)
|
Mart Laanpere | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Mitteformaalne õppimine Tartu haridustehnoloogide võrgustiku näitel
(Technology-Based Non-Formal Learning. The Case of Tartu Educational Technology Network)
|
Kairit Tammets | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Põhikooli III kooliastme õpilaste loovuspädevuse arendamine lõimitud õpistsenaariumite toel
(The Development of Creativity of Basic School Students on the Basis of Integrated Learning Scenarios)
|
Terje Väljataga | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Interdistsiplinaarne õpe ja digitaalne õppevara III kooliastmes – võimalused ja kitsaskohad
(Interdisciplinary Learning and Digital Learning Resources in Basic School - Opportunities and Limitations)
|
Terje Väljataga | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Multikultuurse tausta mõju digipädevustele
(Multicultural Background Affecting Digital Competencies)
|
Kairit Tammets | 04.06.2019 | ETERA |
IFHTM/17.DT |
Arvutipõhine võõrkeeleoskuse välishindamine Eesti kontekstis – võimalused ja kitsaskohad
(Computer-Based Foreign Language External Assessment in the Estonian Context – Opportunities and Challenges)
|
Mart Laanpere | 04.06.2019 | ETERA |
19 defended final theses |
||||
2018 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFHTM/15.DT |
Nutirakenduste ratta kohandamine Eesti oludele
(Adjustment of the Padagogy Wheel to Estonian Circumstances)
|
Hans Põldoja | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Interaktiivsete tahvlite kasutamine Eesti koolides – hetkeseis ja väljakutsed
(Interactive Whiteboards in Estonian Schools – Current Situation and Challenges)
|
Hans Põldoja | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
E-ülesannete kasutamine õppeprotsessis – õpetajate hoiakud ja vajadused
(Using e-Tasks in the Learning Process – Teachers' Attitudes and Needs)
|
Triinu Jesmin | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Lihtsustatud õppe õpilaste digipädevused ja nende toetamine IV kooliastmes Raikküla Kooli näitel
(Development of Digital Competences of Secondary School Students with Simplified Curriculum. Case Study of Raikküla School)
|
Kairit Tammets | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Organisatsioonisisese teadmushalduse vahendi disain ja arendus üldhariduskoolile
(The Design and Development of an Organizational Knowledge Management Tool for the School)
|
Hans Põldoja | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Digitaalsete õppematerjalide koostamine käsitöötehnikate õpetamiseks
(Compiling Digital Resources for Teaching Handicraft Techniques)
|
Hans Põldoja | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Digitaalse arengumapi rakendamise võimalused lasteaias
(Opportunities for Implementing Digital Portfolios in Kindergarden)
|
Kaire Kollom | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Õppeanimafilmid lasteaia õppetöös: õpetajate suhtumine, kogemused ja vastuvõtt
(Educational Animations in Kindergarten Study Process: Teacher's Attitude, Experiences and Acceptance)
|
Martin Sillaots, Linda Helene Sillat | 08.06.2018 | ETERA |
IFHTM/15.DT |
Haridustehnoloogi ja kooli dokumentide roll kooli digiküpsuse saavutamisel
(The Role of Educational Technologist and School Documents in Achieving School Digital Maturity)
|
Terje Väljataga | 07.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Mobiilse õuesõppe rakendamise võimalused põhikoolis Avastusraja näitel
(The Possibilities of Combining Outdoor and Mobile Learning Among Elementary School Students: the Case of Avastusrada)
|
Terje Väljataga | 07.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Kooli digiküpsuse Digipeegli ja SELFIE e-hindamisvahendite integreerimine
(Integrating the School Digital Capability Maturity e-Tools Digipeegel and SELFIE)
|
Kairit Tammets, Mart Laanpere | 07.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Muldade määramise rakenduse arendamine ja selle kasutusvõimalused üldhariduskoolis
(Development of a Web Application for Soil Classification and its Usage in General Education)
|
Terje Väljataga, Piret Vacht | 07.06.2018 | ETERA |
IFHTM/16.DT |
Õppeainete lõimimise võimalikkusest Avastusraja toel Valga linna lasteaia näitel
(The Feasibility of Curriculum Integration Using Avastusrada on the Example of a Kindergarden in Valga Town)
|
Terje Väljataga | 07.06.2018 | ETERA |
IFHTM/14.DT |
Digitaalne innovatsioon ja muutunud õpikäsitus muusikaõpetuse õpistsenaariumites
(Digital Innovation and Changed Treatment of Study Process in the Musical Education Study Scenarios)
|
Kai Pata | 19.01.2018 | ETERA |
IFHTM/14.DT |
Muusikaõpetuse digitaalse stsenaariumitsükli rakendamine II kooliastmes
(The Cycle of Musical Education Digital Learning Scenarios in Year 4 - 6 Education)
|
Kai Pata | 19.01.2018 | ETERA |
15 defended final theses |
||||
2017 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFHTM/14.DT |
Digitehnoloogia lõimimise võimalused ja väljakutsed vene keele kui võõrkeele õpetamisel
(The Opportunities and Challenges of Integrating Digital Technology in Teaching Russian as a Foreign Language)
|
Terje Väljataga | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/14.DT |
Õpimärkide rakendamine kujundaval hindamisel üldhariduskoolis
(Using Open Badges for Formative Assessment in General Education)
|
Hans Põldoja | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT |
Vabatahtlike päästjate koolitussüsteemi analüüs ning kaasajastamine
(Volunteer Rescuers Training System Analysis and Modernization)
|
Terje Väljataga | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT |
Kolmandas kooliastmes ja gümnaasiumis kasutatavate e-keskkondade turvalisus ja privaatsus
(Security and Privacy in the E-environments for Stage III of Basic Education and Upper Secondary Education)
|
Birgy Lorenz | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT |
Infosüsteemide toetus juhtimisülesannete ja juhtimisrollide täitmisel alushariduses
(The Support of Information Systems in Management Tasks and Management Roles in Preschool Education)
|
Kaire Kollom | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT |
Projektõpe koostöös koolivälise partneriga läbiva teema Tehnoloogia ja innovatsioon rakendamiseks
(Technology and Innovation in Project-Based Learning with External Partners)
|
Kai Pata | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT |
Valikmooduli haridustehnoloog lasteasutuses läbinud õpetajate pädevuste rakendamise võimalused lasteaia õppeprotsessis
(Digital Competency Formation in the Elective Module Education Technologist in Kindergarten and Integration Possibilities in Kindergarten Learning Process)
|
Kaire Kollom | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/15.DT |
Projektipõhine õpe: lineaarvõrrandite õpimängu kontseptuaalne kavandamine Eidapere Kooli 7. klassi näitel
(Project-Based Learning: Conceptual Design of Equation Solving Learning Game by Eidapere School's 7th Grade Students)
|
Martin Sillaots | 09.06.2017 | ETERA |
IFHTM/12.DT |
Veebipõhiste hindamismudelite rakendamine uurimistööde kujundaval hindamisel gümnaasiumis
(Applying Online Assessment Rubrics in Formative Assessment of High School Inquiry Projects)
|
Mart Laanpere | 24.01.2017 | ETERA |
IFHTM/14.DT |
Haridustehnoloogia oskussõnavara kujundamine praktikakogukonna poolt
(Collaborative Development of Terminology by a Community of Practice in the Domain of Educational Technology)
|
Mart Laanpere | 24.01.2017 | ETERA |
10 defended final theses |
||||
2016 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFHTM/12.DT |
Mänguelementidega e-õppe rakendamine õpetajate täiendkoolitusel
(Implementing Game Elements to E-Learning Course in In-Service Teacher Training)
|
Kairit Tammets | 08.06.2016 | ETERA |
IFHTM/13.DT |
Digitaalse narratiivi kasutamise võimalused lasteaias
(Opportunities for Using Digital Narratives in Kindergarten)
|
Kai Pata | 08.06.2016 | ETERA |
IFHTM/14.DT |
Põhikooli õpilaste kaasamise võimalused digitaalse õppevara väljatöötamisel loodusainete näitel
(Engagement Possibilities of Primary School Students in Development of Digital Learning Resources in Natural Sciences)
|
Priit Tammets | 08.06.2016 | ETERA |
IFHTM/14.DT |
Kooli digiküpsuse hindamise vahend Digipeegel
(Digipeegel: An Instrument for Evaluating School’s Digital Maturity)
|
Mart Laanpere | 08.06.2016 | ETERA |
IFHTM/14.DT | Digital Transformation: Learning Practices and Organisational Change in a Regional VET Centre | Kai Pata, Timo Tobias Ley | 08.06.2016 | ETERA |
IFHTM/12.DT |
Gümnaasiumi uurimistööde juhendamise keskkonna kontseptuaalne disain
(Conceptual Design of an Environment for Supervising Research of Secondary School Students)
|
Hans Põldoja | 25.01.2016 | ETERA |
6 defended final theses |
||||
2015 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFHTM/11.DT |
Liitreaalsuse rakendamine üldhariduskooli õppetöös: võimalused ja kitsaskohad
(Implementation of Augmented Reality in Study Process in Basic Schools: Opportunities and Bottlenecks)
|
Birgy Lorenz | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/12.DT |
Akadeemilise raamatukogu tulevik. Delfi uuring
(The Future of Academic Library. A Delphi Study)
|
Priit Tammets | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/12.DT |
Veebipõhine abimaterjal kirjatehnika oskuste toetamisel I kooliastmes
(Web-based Supportive Materials of Letters Techniques Skills in Primary School)
|
Andrus Rinde, Evelin Teiva | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/12.DT |
Hinnang Eesti noorte jalgpalli monitooringule IKT arendamiseks
(Assessing the Monitoring of Youth Football in Estonia for Developing ICT)
|
Kristjan Port, Hans Põldoja | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/12.DT |
Tahvelarvutite lubavuste rakendamine B2 keeletaseme inglise keele e-õpikus
(Application of the Affordances of Tablet PCs in a B2 Level English Language e-Textbook)
|
Veronika Rogalevitš | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/12.DT |
Haridustehnoloogilise toe võimalused vaegkuuljate õpetamisel kutsekoolis
(Educational Technological Opportunities to Support Hearing Impaired Students in Vocational School)
|
Mart Laanpere | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT |
Digitaalsed tehnoloogiad mitteformaalse õppe toetajana noorsootöös
(Digital Technologies for Supporting Non-Formal Learning in Youth Work)
|
Hans Põldoja | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT |
Õpianalüütika lahendused töökohal õppes
(Learning Analytics in Workplace Learning)
|
Hans Põldoja | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT |
HITSA IKT- alased koolitused lasteaiaõpetajatele ja saadud pädevuste rakendumine praktikas
(ICT Training of HITSA for Nursery Teachers and Application of the Competences Gained in the Practice)
|
Kaire Kollom | 02.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT |
Facebooki kasutamine õpikogukonna toetamiseks
(Using Facebook to Support a Learning Community)
|
Terje Väljataga | 01.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT |
Innovaatiliste stsenaariumite rakendusvõimalused algkoolis VOSK kontekstis
(Implementing Innovative Learning Scenarios with BYOD in Primary Schools)
|
Terje Väljataga | 01.06.2015 | ETERA |
IFHTM/13.DT |
E-õppe jätkusuutlikus Sisekaitseakadeemia näitel
(Sustainability of E-Learning: The Example on Estonian Academy of Security Sciences)
|
Kai Pata | 20.01.2015 | ETERA |
12 defended final theses |
||||
2014 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFHTM/10.DT |
Koolitusmooduli Õppeprotsess digiajastul loomine ja hindamine
(Development and Evaluation of the Training Module Learning Process in the Digital Age)
|
Piret Luik | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/10.DT |
Tahvelarvutite rakendusstsenaariumid Eesti koolidele
(Scenarios for Implementing Tablet Computers in Estonian Schools)
|
Hans Põldoja | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/11.DT |
Digitaalse õpimapi rakendamine algklasside õppetöös
(Implementing Digital Portfolio in Primary Education)
|
Hans Põldoja | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/11.DT |
Klassiõpetajate haridustehnoloogilised pädevused viie Tallinna kooli näitel
(Class Teacher Educational Competences - Case Study in Five Tallinn Schools)
|
Birgy Lorenz | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/11.DT |
Interaktiivse sisupaketi koostamine Udutu abil: võimalused ja kitsaskohad
(Developing Interactive Content Package with Udutu: Opportunities and Limitations)
|
Hans Põldoja | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/12.DT |
Mobiilse klassiruumi juurutamine Kuusalu Keskkooli näitel
(Implementation of the Mobile Classroom. The Case of the Kuusalu Keskkool.)
|
Kairit Tammets | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/12.DT |
Koolieelse lasteasutuse õpetaja haridustehnoloogiliste pädevuste kujunemise toetamine õpetajakoolituses TLÜ Pedagoogilise Seminari näitel
(Supporting the Development of Educational Technology Competencies of a Pre-School Teacher in Teacher Training on the Example of Tallinn University Pedagogical College)
|
Kairit Tammets | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/12.DT |
Veebipõhiste mudelite rakendamise mõju visuaalse kirjaoskuse arendamisele põhikooli bioloogias
(The Influence of the Application of Web-based Models on the Development of Visual Literacy in Basic School Biology)
|
Tago Sarapuu | 04.06.2014 | ETERA |
IFHTM/11.DT |
Õpianalüütika hajutatud õpikeskkondades
(Learning Analytics in Distributed Learning Enviroments)
|
Mart Laanpere, Maka Eradze | 30.05.2014 | ETERA |
IFHTM/10.DT |
Vanemliku järelevalve tarkvara roll lapse turvalise internetikasutamise tagamisel. Lapsevanemate nägemus
(The Role of Parental Control Software in Ensuring Children's Internet Safety - A Parents' View)
|
Birgy Lorenz | 23.01.2014 | ETERA |
IFHTM/10.DT |
E-õppekeskkonna Moodle kasutamine kutsehariduses Järvamaa Kutsehariduskeskuse näitel
(Using Moodle in Vocational Training Schools: The Case of Järva County Vocational Training Centre)
|
Terje Väljataga | 23.01.2014 | ETERA |
IFHTM/10.DT |
E-õppe rakendamine ning seda mõjutavad tegurid Tallinna Polütehnikumi näitel
(Implementation of e-Learning and its Affecting Factors: The Case of Tallinn Polytechnic School)
|
Terje Väljataga | 23.01.2014 | ETERA |
12 defended final theses |
||||
2013 |
||||
Study programme version | Title | Supervisors | Defended | Thesis |
IFHTM/10.DT |
E-kursuse disain Naiskodukaitsele
(Design of the e-course for Naiskodukaitse)
|
Kairit Tammets | 03.06.2013 | |
IFHTM/10.DT |
Kuulumine käsitööõpetajate virtuaalsesse praktikakogukonda – õpetajate nägemus
(Membership in the Handicraft Teachers’ Online Community of Practice - View of the Teachers)
|
Kairit Tammets | 03.06.2013 | |
IFHTM/10.DT |
iTEC õpiloo Mängu loomine rakendamise evalveerimine
(Evaluation of the Implementation of the iTEC Learning Story Create a Game)
|
Kai Pata | 03.06.2013 | |
IFHTM/10.DT |
Õpetaja professionaalset arengut toetava e-Portfoolio prototüüp eDidaktikumi keskkonna näitel
(The Prototype of Teacher's Professional Development e-Portfolio. The Case of eDidaktikum)
|
Kairit Tammets | 03.06.2013 | |
IFHTM/11.DT |
Tööandjate ootused haridustehnoloogide pädevustele ja nende vastavus TLÜ haridustehnoloogia magistriõppekava õpiväljunditele
(Employers' Expectations Towards the Competences of Educational Technologists' and Their Conformity with the Learning Outcomes of the TLU Educational Technology Master’s Curriculum)
|
Kai Pata | 03.06.2013 | |
IFHTM/11.DT |
Veebipõhise aktiivõppe formaalõppesse integreerimise stsenaariumid Tallinna Rahumäe Põhikooli näitel
(Scenarios for Integrating Web-Based Active Learning into Formal Learning. The Case of Tallinna Rahumäe Põhikool)
|
Kairit Tammets | 03.06.2013 | |
IFHTM/11.DT |
Täiskasvanute koolitajate hinnang oma haridustehnoloogilistele pädevustele
(Adult Trainers' Self-evaluation of their Educational Technology Competencies)
|
Kairit Tammets | 03.06.2013 | |
IFHTM/10.DT |
Digitaalsete bioloogia õppematerjalide analüüs lähtuvalt riiklikest õppekavadest ja õpetajate vajadustest
(Analysis of Digital Learning Resources for Biology Based on the National Curriculum and the Teachers' Needs)
|
Kairit Tammets | 24.01.2013 | |
8 defended final theses |