Üleülikoolilised ained | ||||||||
Kohustuslikud ained 6 EAP | Maht EAP | Sügis 2019 | Kevad 2020 | Sügis 2020 | Kevad 2021 | Vastutav õppejõud | ||
YID6001.YM | ELU - Erialasid Lõimiv Uuendus | 6 | 6 | |||||
Mängunduse moodul | ||||||||
Kohustuslikud ained 40 EAP | Maht EAP | Sügis 2019 | Kevad 2020 | Sügis 2020 | Kevad 2021 | Vastutav õppejõud | ||
BFI7027.FK | Transmeedia loojutustuse teooriad ja meetodid | 4 | 4 | |||||
IFI7177.DT | Mängu elementide kavandamine | 4 | 4 | Mikhail Fiadotau | ||||
IFI7178.DT | Mängu sisemise loogika disain | 4 | 4 | Martin Sillaots | ||||
IFI7179.DT | Mänguteooria ja -disaini alused | 4 | 4 | Mikhail Fiadotau | ||||
IFI7183.DT | Õpimängude uurimine ja arendamine | 4 | 4 | Vladimir Tomberg | ||||
IFI7306.DT | Õppemängu disain | 4 | 4 | Martin Sillaots | ||||
IFI7308.DT | Uurimismeetodid | 6 | 6 | Timo Tobias Ley | ||||
IFI7318.DT | Magistritöö seminar | 6 | 6 | James Sunney Quaicoe | ||||
IFI7331.DT | Mängu tasemete kavandamine | 4 | 4 | Mikhail Fiadotau | ||||
Valikained vähemalt 12 EAP | Maht EAP | Sügis 2019 | Kevad 2020 | Sügis 2020 | Kevad 2021 | Vastutav õppejõud | ||
BFI7029.FK | Liikuva graafika kujundus | 4 | 4 | |||||
IFI7302.DT | Mängude arendamine algajatele | 4 | 4 | Roman Gorislavski | ||||
IFI7319.DT | Arvutimängu 2D-graafika | 4 | 4 | Martin Sillaots | ||||
IFI7323.DT | Mängutööstus | 4 | 4 | Brandon Marsh | ||||
IFI7324.DT | Enesemääratletud õppimine digitaalsetes tõsimängudes | 4 | 4 | John Nietfeld | ||||
IFI7325.DT | 3D-graafika loomine arvutimängudele | 4 | 4 | Andrus Rinde | ||||
Valikmoodul: Kognitiivne- ja arengupsühholoogia | ||||||||
Kohustuslikud ained 24 EAP | Maht EAP | Sügis 2019 | Kevad 2020 | Sügis 2020 | Kevad 2021 | Vastutav õppejõud | ||
IFI7301.DT | Digitaalne innovatsioon koolis - rahvusvahelised perspektiivid | 4 | 4 | Kai Pata | ||||
IFI7321.DT | Haridustehnoloogia õppeprotsessis | 4 | 4 | Kai Pata | ||||
IFI7326.DT | Õpimängude arendamise pedagoogilised ja psühholoogilised faktorid | 4 | 4 | Triinu Jesmin | ||||
IFI7332.DT | Mäng kui õpikeskkond | 4 | 4 | Mikhail Fiadotau | ||||
IFI7333.DT | Mängu kavandamise psühholoogilised aspektid | 4 | 4 | Triinu Jesmin | ||||
PSP7079.LT | Kultuur, kõne ja mõtlemine | 4 | 4 | |||||
Valikmoodul: Interaktsioonidisain | ||||||||
Kohustuslikud ained 24 EAP | Maht EAP | Sügis 2019 | Kevad 2020 | Sügis 2020 | Kevad 2021 | Vastutav õppejõud | ||
IFI7161.DT | Disaini teooria ja metoodika | 4 | 4 | David Jose Ribeiro Lamas | ||||
IFI7202.DT | Multimeediumi arendamine | 4 | 4 | Andrus Rinde | ||||
IFI7313.DT | Interaktsioonidisaini meetodid | 4 | 4 | Hans Põldoja | ||||
IFI7340.DT | Interaktiivsete tarkvarasüsteemide loomine | 4 | 4 | Ilja Šmorgun | ||||
IFI7341.DT | Kasutajakogemuse hindamine | 4 | 4 | Mati Mõttus | ||||
IFI7342.DT | Interaktsioonidisaini projekt | 4 | 4 | Vladimir Tomberg | ||||
Valikmoodul: Mängude arendamine | ||||||||
Kohustuslikud ained 24 EAP | Maht EAP | Sügis 2019 | Kevad 2020 | Sügis 2020 | Kevad 2021 | Vastutav õppejõud | ||
IFI7334.DT | Mängu matemaatika ja füüsika | 4 | 4 | Roman Gorislavski | ||||
IFI7335.DT | Mänguarendusmustrid | 4 | 4 | Roman Gorislavski | ||||
IFI7336.DT | Tehisintellekt mängudes | 4 | 4 | Roman Gorislavski | ||||
IFI7337.DT | Graafika ja heli programmeerimine | 4 | 4 | Jaagup Kippar | ||||
IFI7338.DT | Agiilne projektijuhtimine | 4 | 4 | Suhaib Rehman Khan | ||||
IFI7339.DT | Mänguarendusprojekt | 4 | 4 | Martin Sillaots | ||||
Praktika | ||||||||
Valikained vähemalt 6 EAP | Maht EAP | Sügis 2019 | Kevad 2020 | Sügis 2020 | Kevad 2021 | Vastutav õppejõud | ||
DTI7001.DT | Välispraktika | 9 | Martin Sillaots | |||||
IFI7327.DT | Õpimängu praktika | 6 | 6 | Martin Sillaots | ||||
Vabaained | ||||||||
Valikained vähemalt 8 EAP | ||||||||
Magistritöö | ||||||||
Kohustuslikud ained 24 EAP | ||||||||
Semestrivaade: | Sügis 2019 | Kevad 2020 | Sügis 2020 | Kevad 2021 |
Õppekava: | https://ois2.tlu.ee/tluois/kava/DTLGM/19.DT |
Õppekava inglise keeles: | https://ois2.tlu.ee/tluois/programme/DTLGM/19.DT |